24 Reacties

21 dagen geleden

*04:30/05:00 bedoel ik

21 dagen geleden

Ik ervaar precies het zelfde! 04;30 word hij wakker

21 dagen geleden

Hier ook standaard tussen 4 en 5 wakker, maar dan wel huilend een fles willen anders slaapt ze niet verder. Terwijl ze een tijdje doorsliep tot 7.

21 dagen geleden

Hier ook echt de heletijd nu🥲 kan voeden wat ik wil maar hij gaat kletsen of jammeren en echt niet meer slapen💩 normaal was het altijd 6/7/8 uur en is niks anders aan de avond routine etc dus ik volg

21 dagen geleden

Bij je in bed nemen

21 dagen geleden

Reactie op CarolineF1986

Bij je in bed nemen
Mijne slaapt de hele nacht in mijn bed😂 heeft echt geen zin

21 dagen geleden

Reactie op coco1109

Mijne slaapt de hele nacht in mijn bed😂 heeft echt geen zin
Hahaha, uhm.. ik leg mijn zoon uit dat het nacht is en dat we nog even blijven slapen. En soms laat ik hem gewoon en doe oordoppen in. Wel bij mij in bed zodat hij misschien toch nog even gaat slapen

21 dagen geleden

Joe, hier hetzelfde. Om 5 uur halve fles gegeven, meteen terug in bed. Ze bleef maar wakker worden, kletsen, jammeren en in slaap vallen tot 07.45 uur. Heb t maar opgegeven. En overdag maar op tijd naar bed omdat ze maar weinig slaapt overdag.

21 dagen geleden

Reactie op CarolineF1986

Hahaha, uhm.. ik leg mijn zoon uit dat het nacht is en dat we nog even blij ...
Hahahhaa ja die draak hier vind het te gezellig als ik hem ga uitleggen dat het nacht is😂 hij staart me aan en zit te wachten tot ik tegen hem klets wat wel echt heel schattig is dus ik kan er mee leven dat het 5 uur is, zal vast weer overgaan hihi

21 dagen geleden

Reactie op coco1109

Hahahhaa ja die draak hier vind het te gezellig als ik hem ga uitleggen dat ...
Nog eventjes out of the box: hoe donker is de kamer om 5 uur?

21 dagen geleden

Reactie op CarolineF1986

Nog eventjes out of the box: hoe donker is de kamer om 5 uur?
Mega donker hahaha, ik had dit probleem ook met m’n dochter dus heb toen de tijd alles al helemaal verduistert! Hielp toen ook niet. Plus het is nu natuurlijk wintertijd dus buiten ook mega donker natuurlijk

21 dagen geleden

Geen bemoedigende woorden maar mijn dochter werd elke dag 4:30/5:00 wakker. Ging over toen ze 2 jaar werd 😂

21 dagen geleden

Hier hetzelfde 😣. Wordt om 5 uur wakker en klaar om de dag te starten… ik probeer toch nog 1.5 uur te liggen (wakkertijd) en rustig met haar te praten/spelen tot ze weer in slaap valt. Ze slapen samen in bed maar ook dat helpt bij ons niet echt

21 dagen geleden

Hier laten we beide kinderen (oudste 22mnd en jongste 4,5mnd) altijd 'gewoon' liggen tot een uur of 7/half 8. Mocht er niet gehuild worden natuurlijk. Bij de oudste dit ook zo gedaan en die slaapt vaak tot half 8 of nog wat langer. Op de opvang dagen moeten ze er rond 6.30 uit. Over het algemeen gaat het zo heel goed. Ze slapen tot ze wakker worden of anders tot een uur of half 8 minimaal. Hebben wel geluk daar mee. Oudste gaat ook lekker 'rustig' spelen met zijn knuffels. Hoe langer hij wakker is des te luider hij wordt. Wel blij klets geluid overigens 🤣. Dan wordt je vanzelf wel wakker.

21 dagen geleden

Reactie op saartje2024

Geen bemoedigende woorden maar mijn dochter werd elke dag 4:30/5:00 wakker. ...
Oneeee haha

20 dagen geleden

Hier ook.. 4/5 uur klaar wakker! Neem dr dan altijd bij me.. even wiegen en op mn arm samen verder slapen. Dat lukt wel!

20 dagen geleden

mijn dochter heeft dat ook een weekje gehad dat ze om 5 uur wakker werd en ging kletsen en allemaal geluidjes aan het maken was. We lieten haar dan gewoon doen tenzij het huilen werd. Maar dan viel ze na een tijdje vanzelf weer in slaap! Ging ook weer vanzelf over dat ze nu weer door slaapt tot half 8. Hopelijk even een fase

20 dagen geleden

Wat een herkenning allemaal! Dat had ik niet verwacht haha. Vanochtend was ze zelfs 04:15 wakker terwijl we, wegen omstandigheden, de avond ervoor de fles zelfs later (20:45) hebben gegeven, dat maakt dus ook niks uit 😅

20 dagen geleden

Reactie op CorrieJ

mijn dochter heeft dat ook een weekje gehad dat ze om 5 uur wakker werd en ...
Een weekje maar, wat fijn! Hopelijk is het idd een fase :)

20 dagen geleden

Reactie op Nikki680

Hier ook.. 4/5 uur klaar wakker! Neem dr dan altijd bij me.. even wiegen en ...
Wat heerlijk! Neem je hem/haar dan mee in bed? Heb begrepen dat dat wordt afgeraden omdat dat gevaarlijk kan zijn?