24 Reacties
21 dagen geleden
Reactie op coco1109
Mijne slaapt de hele nacht in mijn bed😂 heeft echt geen zin
Hahaha, uhm.. ik leg mijn zoon uit dat het nacht is en dat we nog even blijven slapen. En soms laat ik hem gewoon en doe oordoppen in. Wel bij mij in bed zodat hij misschien toch nog even gaat slapen
21 dagen geleden
Reactie op CarolineF1986
Hahaha, uhm.. ik leg mijn zoon uit dat het nacht is en dat we nog even blij ...
Hahahhaa ja die draak hier vind het te gezellig als ik hem ga uitleggen dat het nacht is😂 hij staart me aan en zit te wachten tot ik tegen hem klets wat wel echt heel schattig is dus ik kan er mee leven dat het 5 uur is, zal vast weer overgaan hihi
21 dagen geleden
Reactie op coco1109
Hahahhaa ja die draak hier vind het te gezellig als ik hem ga uitleggen dat ...
Nog eventjes out of the box: hoe donker is de kamer om 5 uur?
21 dagen geleden
Reactie op CarolineF1986
Nog eventjes out of the box: hoe donker is de kamer om 5 uur?
Mega donker hahaha, ik had dit probleem ook met m’n dochter dus heb toen de tijd alles al helemaal verduistert! Hielp toen ook niet. Plus het is nu natuurlijk wintertijd dus buiten ook mega donker natuurlijk
21 dagen geleden
Geen bemoedigende woorden maar mijn dochter werd elke dag 4:30/5:00 wakker. Ging over toen ze 2 jaar werd 😂
21 dagen geleden
Hier laten we beide kinderen (oudste 22mnd en jongste 4,5mnd) altijd 'gewoon' liggen tot een uur of 7/half 8. Mocht er niet gehuild worden natuurlijk. Bij de oudste dit ook zo gedaan en die slaapt vaak tot half 8 of nog wat langer. Op de opvang dagen moeten ze er rond 6.30 uit. Over het algemeen gaat het zo heel goed. Ze slapen tot ze wakker worden of anders tot een uur of half 8 minimaal. Hebben wel geluk daar mee. Oudste gaat ook lekker 'rustig' spelen met zijn knuffels. Hoe langer hij wakker is des te luider hij wordt. Wel blij klets geluid overigens 🤣. Dan wordt je vanzelf wel wakker.
20 dagen geleden
mijn dochter heeft dat ook een weekje gehad dat ze om 5 uur wakker werd en ging kletsen en allemaal geluidjes aan het maken was. We lieten haar dan gewoon doen tenzij het huilen werd. Maar dan viel ze na een tijdje vanzelf weer in slaap! Ging ook weer vanzelf over dat ze nu weer door slaapt tot half 8. Hopelijk even een fase