11 Reacties
4 maanden geleden
Ik zou heerlijk thuis blijven zeker als er geen schaduw en een goede stoel is. Daar zal je vriendin begrip voor moeten hebben
4 maanden geleden
Ik snap je heel goed, logisch dat je niet wilt afhaken als het echt een goede vriendin is. Ik zou lekker wijde, luchtige kleding dragen. Je haren vast, geen of weinig make-up op. Verder eventueel zo’n draagbare ventilator mee nemen (kan je wel last minute bij de action halen) en niet te lang blijven. Wel eventjes je gezicht laten zien en dan gewoon weggaan als je het niet meer trekt zodat je niet je grens over gaat
4 maanden geleden
Aangezien je vriendin ook zwanger is, is er geen kans dat ze zelf hier ook al aan heeft gedacht? Wellicht nog even checken? Er kan vast wel wat schaduw gecreëerd worden en wellicht een klein badje worden opgezet voor de voeten?
Vooral niet over je eigen grenzen gaan. Dat snappen ze heus wel
4 maanden geleden
Neem aan dat er in ieder geval een parasol is voor schaduw? Je vriendin is ook zwanger. Ook voor haar zelf niet heel fijn in de volle zon.
Laat in ieder geval je gezicht zien, als het niet meer gaat. Dan ga je weer naar huis. Denk dat iedereen daar wel begrip voor heeft.