17 Reacties

2 jaar geleden

1000% sweet little crown, zooo zacht

2 jaar geleden

Ik weet niet of jullie een droger hebben. Maar dat is hier de truc om ze zacht te hoiden

2 jaar geleden

Die van Konges slojd zijn heel fijn en zacht!

2 jaar geleden

Reactie op kich

Ik weet niet of jullie een droger hebben. Maar dat is hier de truc om ze za ...
Ja zeker gaan ze daar in

2 jaar geleden

De hydrofiele doeken van little dutch vind ik persoonlijk heel fijn en nog steeds onwijs zacht na het wassen.

2 jaar geleden

Done by dear is na bijna 3 jaar nog steeds zacht maar sweet little crown nu ook gekocht deze is echt wel ultiem zacht!

2 jaar geleden

Hema!! Helemaal fan van en die krimpen/verfrommelen ook niet zo in de droger.

2 jaar geleden

Filibabba doeken!

2 jaar geleden

Van de Prenatal! Blijven zacht, vooral na een rondje in de droger

2 jaar geleden

Van de hema en dan de iets duurdere variant, setje van 3 met een strikje erom. Die zijn heel zacht!

2 jaar geleden

Ik heb daar dus helemaal geen last van? Ze worden wel wat steviger als je ze ophangt om te drogen net als je eigen handdoeken daarom gaan ze hier altijd in de droger en geen wasverzachter. Wij hebben echt vanalles van kruidvat tot jollein en little Dutch

2 jaar geleden

Ik gebruik nooit de droger. Vind veel hydrofieldoeken ook hard worden. Maar die XL-versie van de Hema is zo fijn! Gebruiken we nu al 2 jaar en nog steeds super zacht en goed van kwaliteit

2 jaar geleden

Camcam copenhagen!

2 jaar geleden

Mijn favoriet zijn de hydrofielen van Luma!

2 jaar geleden

Ik zag laatst zachte bij de Kik, helemaal niet duur en echt die zachte stof zoals ‘vroeger’ 😊

2 jaar geleden

Reactie op Lente1997

Van de hema en dan de iets duurdere variant, setje van 3 met een strikje er ...
Ja die inderdaad! En die van Mushie en Done by Deer zijn ook zacht en blijven waanzinnig mooi.

2 jaar geleden

Reactie op Saar-89

Mijn favoriet zijn de hydrofielen van Luma!
Deze! Van alle soorten en merken zijn deze echt mijn favoriet