22 Reacties
2 maanden geleden
Ik gebruik sinds de eerste week na de geboorte de Kolvy Pro. Kost 70 euro per stuk dus super goedkoop vergeleken met de duurdere merken. En ik kolf er net zoveel mee als met Medela Symphony die ik in het begin bij het ziekenhuis had geleend. Batterij gaat lang mee en het is makkelijk om te wassen en steriliseren.
2 maanden geleden
Ik gebruik de Vulpes Goods, kan er net zoveel mee kolven als met de Medela kolf uit het ziekenhuis, alleen even zoeken naar een goede bh waar je ze in kan doen want ze zijn vrij groot door de motor. Ook vind ik het uit elkaar halen en schoonmaken soms een gedoe, maar ik heb geen ervaring hoe dit met andere kolven gaat.
2 maanden geleden
Bij de eerste 4 fulltime maanden gekolfd met de Youha. Heel fijn, handen vrij en prima opbrengst. Ben ermee gestopt omdat het mentaal niet meer ging.
2 maanden geleden
https://www.bol.com/nl/p/evite-elektrische-draadloze-borstkolf-handsfree-draagbaar-bpa-vrij-dubbele-borstkolf-met-e-book-roze/9300000139926286?referrer=socialshare_pdp_androidapp
Ik heb deze en ben er blij mee! Krachtig genoeg, en zoveel fijner als bijv de medela die ik in het ziekenhuis gebruikte. Voelde mij echt een koe met die tuutjes die je moet vasthouden.
Nu kan ik dingen doen en zelfs bijv onderweg als bijrijder in de auto gekolfd. Ideaal!
2 maanden geleden
Ik heb een kolfconsult gehad en heb daarna de Elvie pump gekocht. Het was fijn om de verschillende modellen even te testen en te kijken wat echt bij mij past!
2 maanden geleden
Ik heb de vulpes en ben er blij mee. Geen app, maar is makkelijk in gebruik. Ik zou je aanraden een lijstje te maken wat jij belangrijk vindt. Bijv wel/geen app, extra accessoires, welke functies/standen en daarop selecteren. Als je vragen hebt, stuur gerust een berichtje.
2 maanden geleden
Ik gebruik de Evite draadloze pomp.
Vond de Elvie te duur. Een dubbele kost 150 euro.
Ik ben er erg blij mee!
Past bij mij in een reguliere zwangerschapsbh.
https://www.bol.com/nl/nl/p/evite-elektrische-draadloze-borstkolf-maxi-handsfree-draagbaar-bpa-vrij-dubbele-borstkolf-met-e-book-wit/9300000152752810/?s2a=
2 maanden geleden
Youha gen 1!! Super fijne kolf. Gebruik hem nu al 4 weken. Gekocht voor €189 en krijg 75 terug van mn zorgverzekering
2 maanden geleden
Ik heb de luvion kolf. Er zijn nog weinig tot geen recensies omdat hij nieuw is, maar hij is echt de investering waard!
2 maanden geleden
Ik heb de Medela freestyle flex, is wel een investering maar nu al heel blij mee! Weinig onderdelen en handsfree.