24 Reacties

2 maanden geleden

Precies wat de anderen zeggen, voedingstopje, shirt omhoog of omlaag en hydrofiel over het blote stukje borst. Waar mogelijk draai ik een beetje bij met de stoel vh tafeltje waar ik zit. Laatst zat ik met een enorme groep mannen tegenover me toen voelde het voor mij prettiger even aan de overkant met rug richting hun te gaan zitten. Maar verder vooral schijt hebben en trots zijn. Iedereen heeft wel eens een blote tiet gezien en er is niks seksueels aan. Wat Caroline ook zei; die mensen zie je nooit meer terug dus boeien! Overigens moet ik voor het aanleggen eerst wat kliertjes los masseren dus ik zit ook eerst nog even paar minuten melk te spuiten in een doekje 😂 Als iemand er gek van zou kijken of iets van sou zeggen biedt ik ze wel een glaasje aan 🤪

2 maanden geleden

Reactie op Bluelady

Tot nu toe voed ik mijn baby overal; in een restaurant, in een winkelcentru ...
Hemdje van de Hema die rekken fijn mee en blijven goed in vorm.

2 maanden geleden

Een hydrofiel doek met 1 punt onder je bh bandje klemmen op je schouder en de doek diagonaal over je borst en buik naar je tegenovergestelde heup laten wijzen en dan bh open klikken, hemdje omlaag, shirt omhoog en baby aanleggen. Ik deed bij de eerste en tweede baby een klein mond doekje onder m'n bh bandje klemmen dat viel ook prima over dat stukje blote borst maar met een peuter en kleuter die op de baby duiken met voeden is zo'n grotere doek fijner 😄

2 maanden geleden

Ik vind dit ook lastig! Heb nu een zoontje van bijna 6 weken en probeer het wel echt in het openbaar te blijven doen ook al voel ik ongemak. Hopelijk went het snel! Wat voor mij goed werkt is een hydrofiele doek knopen aan mijn beha band en zodra de baby is aangehapt de doek hoger te houden met dezelfde hand dat het hoofdje ondersteunt. Dan zien anderen niks en kan ik toch naar het aanhappen kijken en dit in de gaten houden. Daarnaast gebruik ik ook soms een draagzak - dan kan ik staand of zelfs lopend borstvoeding geven! Wel zo handig met een borrel of als je onderweg bent :)