11 Reacties

7 dagen geleden

Het werkt inderdaad temperatuur regulerend! Een wollen romper om in te slapen is echt heerlijk. Er zijn niet merken die echt goedkoper zijn dan de ander. Alles is duur. Dilling heeft wel regelmatig kortingen. Als je tweedehands niet erg vind raad ik je Vinted aan. Ons kindje draagt eigenlijk bijna alleenmaar wol en alles komt van Vinted :) Als je goed zoekt kan je soms echt koopjes scoren!

7 dagen geleden

Joha vind ik echt een fijn merk. Ook de boxpakjes van joha zijn erg fijn!

7 dagen geleden

Ik vind de rompertjes van joha iets zachter van kwaliteit dan dilling. Dilling is echt dikke wol. De boxpakjes van Joha zijn idd fijn maar hebben echt meeeega lange pijpen! Onze kindjes hebben geen 1,90m genen dus die pijpen moet ik flink omslaan

6 dagen geleden

Joha en cosilana hebben wij, echt heel tevreden over!

6 dagen geleden

Reactie op Miriamlisanne

Ik vind de rompertjes van joha iets zachter van kwaliteit dan dilling. Dill ...
Ja die ervaring met die pijpen hebben wij ook, al kan onze zoon daardoor die pakjes heel lang aan! Echt fan van en maakt het ‘t geld echt waard vinden wij!

6 dagen geleden

Dus jullie kleintje draagt een wollen boxpakje en dan nog een slaapzak? Met/zonder mouwen, tog?

6 dagen geleden

Dilling

6 dagen geleden

Bedankt voor alle tips! Daar kan ik wel wat mee. Hebben jullie naast de wollen romper dan ook gewoon pyjama en winterslaapzak aan?

5 dagen geleden

Reactie op Merel2027

Bedankt voor alle tips! Daar kan ik wel wat mee. Hebben jullie naast de wol ...
Katoen óver wol houdt de warmte langer vast. Onze dochter draagt een wolzijde romper, feetje katoen pyjama, wollen slaapzak van Unaduna en een wollen dekentje en ze is zeker niet te warm maar gewoon heerlijk warm zoals kindjes voelen die uit wol komen, kan het niet goed omschrijven maar ze voelt altijd behaaglijk warm 😀 Ze droeg eerst een dikke Hema slaapzak maar daar werd ze toch koud in. Ik vond de wollen slaapzak wat dun maar natuurlijk blijft ze daar het warmste in. Ik wist het ook wel maar de katoenen voelde dikker. 🙃 Als ze echt gaat omrollen dan krijgt ze een teddy slaapzak van Daaloumaa aan, rete duur die dingen maar daar blijven ze zo lekker warm in zonder dekentje. Heb 2 maatjes liggen maar ze is er nu nog te klein voor helaas.

5 dagen geleden

Oja nog een tip: zorg dat je kindje warm de wol in gaat, ijsklontjes smelten niet onder een wollen deken omdat de wol de temperatuur reguleert/handhaaft😉

5 dagen geleden

Reactie op Merel2027

Bedankt voor alle tips! Daar kan ik wel wat mee. Hebben jullie naast de wol ...
Wollen slaapzak