16 Reacties
4 maanden geleden
In amsterdam ging ik altijd naar Mercator zwembad, buitenbad. Je zal daar niet de hele dag kunnen vertoeven maar er zijn zwemuren. Dan kan je ook alleen dippen en dan daarna relaxen op het veldje! Is bij het Rembrandpark dus je zit aan de rand van het park. Ik woon er nu niet meer dus niet op de hoogte van de openingstijden. Lijkt me wel heeerlijk verkoelend met dit weer. Ook al is het een uurtje!
4 maanden geleden
Reactie op DBJV
In amsterdam ging ik altijd naar Mercator zwembad, buitenbad. Je zal daar n ...
Ik woon daar om de hoek van dus dat is een goeie! Probeerde op de foto’s te kijken of er iets van bedjes zijn, maar denk enkel grasveldje?
4 maanden geleden
Flevoparkbad inderdaad, en heb je vervoer? Eventueel richting Almere (Poort). Er zijn strandjes en ook cafeetjes en restaurantjes aan water.
4 maanden geleden
Reactie op mariskaMisk
Ik woon daar om de hoek van dus dat is een goeie! Probeerde op de foto’s te ...
Yes! Dus handdoekje en miss kussentje mee? Anders kan je ze bellen en vragen of er iets is om te zitten. Dat je zwanger bent? Aardige lui daar. Het is wel meer zwem zwembad dan recreatie maar zag altijd mensen 1 baan trekken en daarna lekker relaxen 😇
4 maanden geleden
Ik heb al een kind rondlopen en ben net naar het Brediusbad geweest. Ga hier op de opvangdagen denk ik ook naartoe deze week. Geen ligbedjes, maar ik vind in gras liggen niet zo erg. Er staan wel bankjes. Je kunt ook een dagje naar Spa Zuiver gaan.
4 maanden geleden
Als je vroeg of doordeweeks bent kun je bij Pllek in Noord op een zitzak liggen trouwens.
4 maanden geleden
Wij waren gisteren in het flevoparkbad. Heel chill, maar je moet het wel zelf comfortabel maken, als je een bed/stoel wil.
4 maanden geleden
Wat een goed topic, ik zit met precies dezelfde vraag. Net met verlof en op zoek naar verkoeling in Amsterdam
4 maanden geleden
Rustig zitten en lekker mensen kijken kun je bij café de Pont aan de andere kant van het IJ achter het centraal station. Pontje naar buikslotermeer nemen en dan zit het meteen aan de kade.
4 maanden geleden
Vandaag dan eindelijk een hele fijne ontspannende en vooral lekkere verlofdag gehad.
Het begon met een amandel-chocolade croissant van My Little Patisserie in de Pijp. Ze heeft ook een paar plekjes buiten in de schaduw als je vroeg bent. Vervolgens een Iced latte gedronken bij Scandinavian Embassy. (Achterin zit je het koelst aan de ronde tafel met een ventilator).
En vanmiddag een heerlijk koude Big Matcha Energy Smoothie (van Joe & The Juice) op het terras gedaan in Amsterdam Zuid. Er was genoeg plek in de schaduw met een lekker briesje door alle hoge gebouwen in Zuid. Tot slot na een lekker uurtje geluisterd te hebben naar The Positive Birth Book van Milli Hill ben ik naar de overkant gelopen voor een heerlijke zwangerschapsmassage (van Sheila) bij Renessence. Echt een oase van rust daar. 💗