30 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Mon-1

Jaa hij steekt hier ondrtussen zijn tong uit, maar heeft wel bijna 2 weken ...
Wat fijn!! Bij ons is dat nog niet het geval. Spannend en moeilijk allemaal.

3 maanden geleden

Reactie op pln92

Zelf gezichtsmassage? Wat voor massage? :-o
Ik heb ook wel zin in een gezichtsmassage 😂

3 maanden geleden

Reactie op pln92

Zelf gezichtsmassage? Wat voor massage? :-o
Jaa om zijn spieren in zijn gehele gezichtje wat te ontspannen, omdat hij dus andere spieren teveel gebruikt bij het drinken. En hoogstwaarschijnlijk kost hem dat zó veel moeite, dat ie daardoor elke x in slaap valt en dus zn fles niet op drinkt

3 maanden geleden

Reactie op pln92

Wij doen het voor de voedingen, zodat hij daarna meteen voeding krijgt en g ...
Wel het idee dat hij nu al beetje z’n tong uit kan steken, nog niet zoals hoort maar verbetering

3 maanden geleden

Wij hebben tongriempje laten klieven met 1 week oud en kno arts gaf aan dat oefeningen inderdaad achterhaald waren op deze leeftijd, vliesje zo dun dat het niet meer aan elkaar kon groeien gaf hij aan. Hier dus geen oefeningen gedaan!

3 maanden geleden

Reactie op Rensje93

Wij hebben tongriempje laten klieven met 1 week oud en kno arts gaf aan dat ...
Thanks voor je reactie! Toch gek alle verschillende dingen. Maar t stelt me wel een beetje gerust als t niet zo lukt met de oefeningen 😊

3 maanden geleden

Reactie op sk1994

Wel het idee dat hij nu al beetje z’n tong uit kan steken, nog niet zoals h ...
Uitsteken nog niet hier helaas . Hoop dat het nog komt. Fijn dat hij zijn toch al een beetje kan uitsteken. Schattig :-)

3 maanden geleden

Reactie op pln92

Uitsteken nog niet hier helaas . Hoop dat het nog komt. Fijn dat hij zijn t ...
Hoelang is het geleden en hoe oud was je kindje? Komt vast goed!!

3 maanden geleden

Ook hier een baby met een gelaserde tongriem en lipbandje. Ik doe braaf de oefeningen. Het is ook om het soepel te maken en te zorgen dat ze de spieren gaan gebruiken. Ik doe het halverwege de voeding en maak er een gezellig momentje van. Baby vindt het helemaal prima. Onze middelste sliep gewoon door de oefeningen heen. 😂

3 maanden geleden

Reactie op Blondie1988

Ook hier een baby met een gelaserde tongriem en lipbandje. Ik doe braaf de ...
Ik doe zeker t stretchen van zn tong riempje nu wel elke voeding. T gaat heel moeizaam, omdat hij me er gewoon niet in laat 😂 maar als t dan een x lukt, is iig mee genomen denk ik dan. Gaat het verder goed nu met je kindje? Merk je al de verbetering ?