30 Reacties
6 maanden geleden
https://www.kruidvat.nl/kruidvat/kruidvat-7m-bio-appel-en-wortel-maispuffs/p/5918995 Kruidvat 7+M Bio Appel en Wortel Maïspuffs
Deze zit in het cadeautje 😂
6 maanden geleden
Wij hebben van die disneyprinsessen uitdeelzakjes en daarin voor elk kind 5 stuks speelgoed een pakje knijpfruit en van die baby chips 14 kids en voor de juffen (5) ook uitdeelzakken voor iedereen een bakje merci , een herbruikbare beker met een bijpassend rietje , vaseline , koekjes , thee zakjes een roos en gezicht maskers
6 maanden geleden
Ik doe denk ik of bellenblaas met een gepersonaliseerde sticker of uitdeelboekjes. Voor leidsters dan chocolade van chocolatier.
6 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Lina deelt dit uit bij de opvang en ik denk dat ik er nog een knijpfruitje ...

Waar heb je dit besteld! En wat is de levertijd?
6 maanden geleden
Reactie op Linnie2024
Waar heb je dit besteld! En wat is de levertijd?
Dit was bij www.partydeco.nl! Zij hebben echt hele leuke dingen en makkelijk te personaliseren ☺️
Volgens mij was de levertijd 2 of 3 dagen, weet het even niet meer maar wel redelijk snel dus!
6 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Dit was bij www.partydeco.nl! Zij hebben echt hele leuke dingen en makkelij ...
Ah top! Heb het meteen besteld!
6 maanden geleden
Bij ons op de opvang is het beleid om niet te trakteren. Ergens wel jammer maar scheelt ook wel gedoe haha
6 maanden geleden
Wij trakteren sowieso. Ook later in de week als ze niet op de verjaardag naar de opvang gaan. Ook met 1 jaar al heel leuk momentje voor de kinderen. Geen cadeautje (no offense voor iedereen in dit topic met cadeautjes), maar met 2 kinderen 3 dagen op de opvang word ik soms helemaal gek van alle bellenblaasjes, stoepkrijt en mini kleurtjes. Heb ik weinig tijd, dan is het iets makkelijks als knijpfruit, maisknabbels of danoontje (bij de peuter). Anders iets van een spiesje met fruit met of zonder rolletjes pannenkoek. Of iets met rozijntjes.
6 maanden geleden
Reactie op mariaJanne
Trakteren jullie op de dag dat ze jarig zijn of ook later in de week?
Hier een week eerder! Hij gaat 1 dag per week naar de opvang en hij is de week erna op zijn opvangdag jarig, maar dan hou ik hem thuis haha.