82 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op KMG

Dames weten jullie nog een leuk traktatie voor kindjes tot 2 jaar? Onze zoo ...
https://www.typischmies.nl Hier heb ik al twee keer besteld. Zelf printen en knippen, je kan ook zelf kiezen wat je erin doet maar geeft wel veel inspiratie

4 maanden geleden

Ik heb voor onze dochter de traktatie ook al klaar gezet. Rozijntjes en een badeendje 👍🏻 lekker op m'n gemakje het kunnen klaar zetten en geen omkijken meer naar tot de baby geboren is ☺️ Zakjes&stickers via Bol.com Kartonnetje van de action, op maat geknipt van grote versierde vellen. Eendjes bij Normal gehaald & doosjes rozijntjes van Kleine Keuken 😋

4 maanden geleden

Reactie op Mama1507

Ja natuurlijk! Op marktplaats. https://link.marktplaats.nl/m2123265747?ut ...
Vraagje; duurde het bij jou ook lang voordat je de stickers binnen had?🙈 dinsdag 2 juli zijn ze op de post gezet en heb ze nog niet binnen. Hopelijk komen ze nog

4 maanden geleden

Online besteld aangezien ik al een week opgenomen ben in het ziekenhuis. Toch heel blij dat m’n zoontje van 2 dit kan uitdelen ❤️

4 maanden geleden

Reactie op babymarch2022

Vraagje; duurde het bij jou ook lang voordat je de stickers binnen had?🙈 d ...
Oh nee, dat is vervelend! Ik had ze de dag nadat ze verzonden waren ontvangen! Zou haar even een berichtje sturen dan.. hopelijk komen ze morgen nog binnen!

3 maanden geleden

Reactie op Mama1507

Oh nee, dat is vervelend! Ik had ze de dag nadat ze verzonden waren ontvan ...
Ik heb ze vandaag eindelijk binnen gehad🙈 dit worden onze traktaties

3 maanden geleden

Voor de leidsters hebben we een zeepje en een koekje

3 maanden geleden

Kleine tompoucen met foto uitgedeeld in groep 3.

3 maanden geleden

Vraagje; is het gebruikelijk om ook iets uit te delen voor de leidsters op de groep bij een geboorte? Voor zover ik op jullie foto’s kan zien zie ik alleen iets voor de kids🙈 zelf heb ik iets kleins ingepakt voor hun; zeepje en een koekje, maar vroeg me af of dat eigenlijk wel nodig is? Vooral omdat er bij mijn dochter op de groep 4 leidsters staan… wat best veel is & denk dan “moet ik echt met iedereen rekening houden dan?”

3 maanden geleden

Reactie op babymarch2022

Vraagje; is het gebruikelijk om ook iets uit te delen voor de leidsters op ...
Ik heb voor de leidsters chocolaatjes met blauwe muisjes gehaald :)

3 maanden geleden

Reactie op babymarch2022

Vraagje; is het gebruikelijk om ook iets uit te delen voor de leidsters op ...
Neehoor heb ook wat leuks voor de juffen inderdaad haha alleen iedereen maakt denk ik een foto van de “kinder” traktaties

3 maanden geleden

Reactie op sb2020

Neehoor heb ook wat leuks voor de juffen inderdaad haha alleen iedereen maa ...
Heb ook voor de leidsters een mandje klaarstaan met wat geboortekoekjes en daar komen nog de roze koeken van AH bij. Eerst bevallen, dan kan ik dat klaar maken ivm houdbaarheid.

3 maanden geleden

Ik had bij mn jongste lange vingers gedaan met witte chocolade en roze met witte muisjes erop. Nouja de verloskundige had dit gedaan echt super lief en viel erg in de smaak. Is ook snel klaar.

3 maanden geleden

Reactie op rjbb89

Ik had bij mn jongste lange vingers gedaan met witte chocolade en roze met ...
Verloskundige niet, haha de kraamhulp 😅🦧

3 maanden geleden

Iemand ervaring met traktatie met (nijntje)Koekjes met muisjes? Maak je deze met boter en kan dit dan de avond van te voren of worden de Koekjes dan zacht?

3 maanden geleden

Reactie op Jannekek19

Iemand ervaring met traktatie met (nijntje)Koekjes met muisjes? Maak je dez ...
Geen ervaring maar eentje testen? Anders misschien glazuur van poedersuiker en water maken?

3 maanden geleden

Ik heb dit gemaakt 🩷😄

3 maanden geleden

Reactie op Buikie

Ik heb dit gemaakt 🩷😄
En voor de juffen hetzelfde maar dan een kleiner zakje en ipv knijpfruit 2 roze/paarse thee zakjes erbij in :)

één maand geleden

Liga & rozijntjes in een baby flesje. Voor de leidsters roze koeken met een gepersonaliseerd stickertje.

één maand geleden

Reactie op Shai.G

Liga & rozijntjes in een baby flesje. Voor de leidsters roze koeken met ...
Wat een mooie naam! En ook leuk met die flesjes