82 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op KMG
Dames weten jullie nog een leuk traktatie voor kindjes tot 2 jaar? Onze zoo ...
https://www.typischmies.nl
Hier heb ik al twee keer besteld. Zelf printen en knippen, je kan ook zelf kiezen wat je erin doet maar geeft wel veel inspiratie
4 maanden geleden
Ik heb voor onze dochter de traktatie ook al klaar gezet.
Rozijntjes en een badeendje 👍🏻 lekker op m'n gemakje het kunnen klaar zetten en geen omkijken meer naar tot de baby geboren is ☺️
Zakjes&stickers via Bol.com
Kartonnetje van de action, op maat geknipt van grote versierde vellen.
Eendjes bij Normal gehaald & doosjes rozijntjes van Kleine Keuken 😋
4 maanden geleden
Reactie op Mama1507
Ja natuurlijk! Op marktplaats.
https://link.marktplaats.nl/m2123265747?ut ...
Vraagje; duurde het bij jou ook lang voordat je de stickers binnen had?🙈 dinsdag 2 juli zijn ze op de post gezet en heb ze nog niet binnen. Hopelijk komen ze nog
3 maanden geleden
Reactie op Mama1507
Oh nee, dat is vervelend!
Ik had ze de dag nadat ze verzonden waren ontvan ...
Ik heb ze vandaag eindelijk binnen gehad🙈 dit worden onze traktaties
3 maanden geleden
Vraagje; is het gebruikelijk om ook iets uit te delen voor de leidsters op de groep bij een geboorte? Voor zover ik op jullie foto’s kan zien zie ik alleen iets voor de kids🙈 zelf heb ik iets kleins ingepakt voor hun; zeepje en een koekje, maar vroeg me af of dat eigenlijk wel nodig is? Vooral omdat er bij mijn dochter op de groep 4 leidsters staan… wat best veel is & denk dan “moet ik echt met iedereen rekening houden dan?”
3 maanden geleden
Reactie op sb2020
Neehoor heb ook wat leuks voor de juffen inderdaad haha alleen iedereen maa ...
Heb ook voor de leidsters een mandje klaarstaan met wat geboortekoekjes en daar komen nog de roze koeken van AH bij. Eerst bevallen, dan kan ik dat klaar maken ivm houdbaarheid.
3 maanden geleden
Iemand ervaring met traktatie met (nijntje)Koekjes met muisjes? Maak je deze met boter en kan dit dan de avond van te voren of worden de Koekjes dan zacht?
3 maanden geleden
Reactie op Jannekek19
Iemand ervaring met traktatie met (nijntje)Koekjes met muisjes? Maak je dez ...
Geen ervaring maar eentje testen? Anders misschien glazuur van poedersuiker en water maken?
één maand geleden
Reactie op Shai.G
Liga & rozijntjes in een baby flesje. Voor de leidsters roze koeken met ...
Wat een mooie naam! En ook leuk met die flesjes