Volgende week is mijn laatste weekje werken voor verlof en ik wil graag wat leuks trakteren! Iets dat wel bij baby/zwangerschap past, maar origineler dan beschuit met muisjes (en niet te moeilijk om te maken). Heeft iemand leuke idee毛n? 馃槉
Ik heb cake met een laagje chocolade getrakteerd. Witte en pure chocolade laten smelten. En had gepureerde frambozen erbij voor het roze. Allemaal in kleine beetjes er op zeg maar en dan een patroontje er in maken met een sat茅 prikker. Hard laten worden in de vriezer.
Las het idee met chocolade en muisjes maar houd gewoon niet zo van muisjes 馃槀 Maar je kan van alles op/in de chocolade doen.
Ik heb bij de hema roze en blauw decoraties gekocht. En koekjes gedipt in de chocolade en dan in de spikkels. Ik vind de combi muisjes met chocolade zelf niet lekker dus vandaar een alternatief 馃榿
Ik heb een glazen pot gekocht bij action, gevuld met verse popcorn en dan erop gezet ready to pop. Kan de foto nieylt uploaden, hij crasht de hele tijd.
Dit heb ik getrakteerd
Tekst:
Ik piep er een tijdje tussenuit,
Ik ben namelijk 'ready to pop'.
Hopelijk is dit kleine aapje,
Een echte schat van een baby.
Lieve collega's,
Ik zie jullie rond Halloween.
In de mand zakjes met witte muizen, popcorn, apekoppen, schatkistjes en spook smoeltjes. Heel veel leuke reacties op gehad. Bijna alles was op vanmiddag. Nu lekker verlof!
3 dozen vol. Zowel voor cli毛nten als voor collega鈥檚 wat lekkers gemaakt. Slagroomsoesjes, choco zoenen en langevingers, voel allemaal erg in de smaak, zowel bij collega鈥檚 als bij de cli毛nten.
Ik heb dit ook gedaan alleen dan per kitkat een kaartje erin met de tekst; I'll have a break, you"ll have a kitkat 馃榿 vonden ze erg leuk en heel origineel 馃榿