20 Reacties

5 maanden geleden

Ik heb cake met een laagje chocolade getrakteerd. Witte en pure chocolade laten smelten. En had gepureerde frambozen erbij voor het roze. Allemaal in kleine beetjes er op zeg maar en dan een patroontje er in maken met een sat茅 prikker. Hard laten worden in de vriezer. Las het idee met chocolade en muisjes maar houd gewoon niet zo van muisjes 馃槀 Maar je kan van alles op/in de chocolade doen.

5 maanden geleden

Ik heb bij de hema roze en blauw decoraties gekocht. En koekjes gedipt in de chocolade en dan in de spikkels. Ik vind de combi muisjes met chocolade zelf niet lekker dus vandaar een alternatief 馃榿

5 maanden geleden

Ik heb dit gedaan 馃槉

5 maanden geleden

Ik heb soesjes gedoopt in gesmolten chocolade en daarna muisjes erop. Je maakt snel een grote hoeveelheid en het viel goed in de smaak!

5 maanden geleden

Reactie op WeS187

Ik heb dit gedaan 馃槉
Hey die wou ik ook doen! Heb de kitkats al gekocht, ga dinsdag met verlof

5 maanden geleden

Ik ben naar de markt gegaan voor lekker koeken. Mergpijp, boterkoek, gevulde koek, etc. Ben daarmee langs mijn collega's gegaan

5 maanden geleden

Ik heb deze mini tompoucen met tekst besteld bij de HEMA

5 maanden geleden

Ik heb een glazen pot gekocht bij action, gevuld met verse popcorn en dan erop gezet ready to pop. Kan de foto nieylt uploaden, hij crasht de hele tijd.

5 maanden geleden

Dit heb ik getrakteerd Tekst: Ik piep er een tijdje tussenuit, Ik ben namelijk 'ready to pop'. Hopelijk is dit kleine aapje, Een echte schat van een baby. Lieve collega's, Ik zie jullie rond Halloween. In de mand zakjes met witte muizen, popcorn, apekoppen, schatkistjes en spook smoeltjes. Heel veel leuke reacties op gehad. Bijna alles was op vanmiddag. Nu lekker verlof!

5 maanden geleden

3 dozen vol. Zowel voor cli毛nten als voor collega鈥檚 wat lekkers gemaakt. Slagroomsoesjes, choco zoenen en langevingers, voel allemaal erg in de smaak, zowel bij collega鈥檚 als bij de cli毛nten.

5 maanden geleden

Ik heb deze koekjes gekocht bij de Plus (het is een verrassing of het een jongen of meisje word). Feestkoekjes heten ze.

5 maanden geleden

Reactie op tessno茅

3 dozen vol. Zowel voor cli毛nten als voor collega鈥檚 wat lekkers gemaakt. Sl ...
Dit had ik ook gemaakt (alleen de lange vingers dan) en viel onwijs in de smaak!

5 maanden geleden

Reactie op WeS187

Ik heb dit gedaan 馃槉
Ik heb dit ook gedaan alleen dan per kitkat een kaartje erin met de tekst; I'll have a break, you"ll have a kitkat 馃榿 vonden ze erg leuk en heel origineel 馃榿

5 maanden geleden

Reactie op Bbalex

Ik heb deze koekjes gekocht bij de Plus (het is een verrassing of het een j ...
Hoelang zijn deze koekjes ongeveer houdbaar?馃榿

5 maanden geleden

Reactie op WeS187

Ik heb dit gedaan 馃槉
Ik heb dit ook gedaan! Met een kaartje erbij 馃憤馃徎馃槉

5 maanden geleden

Reactie op Bo-tje

Hoelang zijn deze koekjes ongeveer houdbaar?馃榿
Ik heb ze woensdag laten bezorgen bij m'n boodschappen en ze zijn tot 1-2-2025 houdbaar

5 maanden geleden

Dit heb ik voor de jeugd gemaakt op m鈥檔 werk 馃┓

5 maanden geleden

En dit voor de volwassenen 馃┓

5 maanden geleden

Oh wat leuk allemaal! Wat zijn jullie creatief! Bedankt voor alle idee毛n! 馃グ

5 maanden geleden

Voor mijn collega鈥檚 dus de mini tompoucen en voor de raadsleden 鈥榮 avonds heb ik dit kaartje gemaakt en daar doe ik een mini KitKat aan.

Deze afbeelding is i.v.m. copyright verwijderd.

Plaats alleen zelfgemaakte afbeeldingen en content.