20 Reacties

13 dagen geleden

Kitkatjes op tafel met de tekst; ill have a break, you have a kitkat

13 dagen geleden

Zakjes popcorn met de tekst: almost ready to pop

13 dagen geleden

Geen inspiratie, maar je hoeft je niet verplicht te voelen om te trakteren omdat anderen dat ook doen hoor 😊

13 dagen geleden

Reactie op Ammb

Kitkatjes op tafel met de tekst; ill have a break, you have a kitkat
Hahahaha deze is geniaal, die ga ik gebruiken voor op m’n werk 🤣

13 dagen geleden

Die muizensnoepjes van haribo in een pot en op de pot een sticker plakken met “ik piep er even tussenuit”

13 dagen geleden

Ik heb een appeltaart gebakken en neergezet en van de directie uit werden er lekkere broodjes bezorgd bij de lunch. Als ik bevallen ben heb ik voor de kinderen(werk op kdv) een zakje met een krijtje in vorm van een ijsje, doosje rozijntjes en een mini bellenblaas met de namen erop (heb zelf een apparaat om die stickers te maken) en voor de collega’s soesjes met chocolade en blauw/witte muisjes erop.

13 dagen geleden

Pff ik ga dat niet doen haha Ben donderdag al jarig en volgende week vrijdag mijn laatste werkdag (eerst lekker 2 weken vakantie en dan verlof) Dus ik zet een zak met lekkers (Celebration of van die kleine mars Snickers lion enz ) En daar kunnen ze t bij mij mee doen haha Bij Maud ook niet aan gedaan trouwens

12 dagen geleden

😄

12 dagen geleden

Oehh ik lees mee, ik heb ook nog niks, maar ben wel echt van t trakteren (wij sws als team wel). Kans dat meneertje net in de zomervakantie komt, dus dan is er ook geen traktatie. Als hij ver genoeg voor de zomervakantie komt, laat ik denk ik via gefelicitaart.nl mini donuts of cuocakes oid met muisjes bezorgen. Bedenk me net de zin; ik ga me voorbereiden op het persen, terwijl jullie genieten van deze kersen 🤣

12 dagen geleden

Reactie op MrsDumpling

Oehh ik lees mee, ik heb ook nog niks, maar ben wel echt van t trakteren (w ...
Dus...kersenvlaai? 🤪

12 dagen geleden

Reactie op MrsDumpling

Oehh ik lees mee, ik heb ook nog niks, maar ben wel echt van t trakteren (w ...
🤣🤣🤣👌🏼

12 dagen geleden

Reactie op S038

😄
Dit gaan wij doen i.p.v. beschuit met muisjes 😉 Dus die viel al af als traktatie

12 dagen geleden

Reactie op Beanie85

Dus...kersenvlaai? 🤪
Nee van die kersensnoepjes of misschien echte kersen als die al verkrijgbaar en lekker zijn🤣

12 dagen geleden

Reactie op Beanie85

Dus...kersenvlaai? 🤪
Maar is wel een idee dit ja hahaha misschien gewoon kersen in allerlei varianten😂

11 dagen geleden

Reactie op S038

😄
Waar heb je deze zoenen gekocht??

11 dagen geleden

Reactie op Meisjeonbekend1995

Waar heb je deze zoenen gekocht??
Dit is een plaatje van internet, maar heel simpel te maken. Ik denk niet dat je ze zo kan kopen. Wat ik toen gedaan heb is, de bovenkant verhitten met een cremebrulé brander en toen in de muisjes gedoopt. Je kan ook de bovenkant er voorzichtig afsnijden en dan de muisjes er over strooien

11 dagen geleden

Reactie op S038

Dit is een plaatje van internet, maar heel simpel te maken. Ik denk niet da ...
Ja maar ik vond die kleine zoenen van de lidl destijds veeel lekkerder dan die grote zoenen hahah

10 dagen geleden

Ik heb de vorige keer mijn 3 directe collega's een cadeautasje gedaan met een stuk chocola, doos tissues, warme knuffel (kersenpit knuffel) en een foto van mezelf. Kaartje er bij in met Als je me mist, droog je tranen, eet chocolade en kijk al knuffelend naar mijn foto. Voor je het weet ben ik terug! Of iets in die trant, precieze tekst weer ik niet meer. Plus voor de hele afdeling een hele grote pot met snoepjes met blauwe en/of wite papiertjes met een foto van mezelf op de pot geplakt met ook iets. Van mis je mij? Neem een chocolaatje en kijk naar mijn foto, ben zo terug ;). Aan de andere kant van de pot had ik de tekst geplakt. Ik nu rond, jullie straks! Geen idee nog wat ik dit keer doe.. Nog niet echt over nagedacht

10 dagen geleden

Wij krijgen een jongetje en heb best wel wat collega’s. Ik zet een snoeppot neer met de tekst erbij “ik zwem er even voor een tijdje tussenuit”.🩵🐟

10 dagen geleden

Reactie op Elisa1998

Wij krijgen een jongetje en heb best wel wat collega’s. Ik zet een snoeppot ...
Oeh die is ook leuk! Ik heb idd ook aardig wat collega's