8 Reacties

17 dagen geleden

Mijn zoontje is er ook nog niet echt fan van, ik hou hem veel gewoon vast zodat hij op die manier zijn hoofd wel omhoog hou en nu hou hij zijn hoofd ook beter omhoog als ik hem plat op z'n buik leg Doe ze dat wel of legt ze dan ook alleen d'r hoofd op je?

17 dagen geleden

En als je haar laat zitten bijv op tafel/grond en vasthoudt bij dr middenrif? Dan moet ze haar nekje ook omhoog houden

17 dagen geleden

Wij hebben zijn tongriempje en lipbandje laten klieven met 11.5 weken en zijn 2x naar de osteopaat geweest. Sinds het klieven is het al van met moeite 5 cm optillen naar helemaal op de handen tijdens tummy time en sinds osteopaat kan ie hey langer volhouden en echt een stuk makkelijker van kant naar kant kijken. Misschien waard om te onderzoeken of je kindje spanning heeft ergens?

17 dagen geleden

Reactie op judipudi

Wij hebben zijn tongriempje en lipbandje laten klieven met 11.5 weken en zi ...
Dankjewel voor de tip! Ik ga het eens navragen of dat het kan zijn

17 dagen geleden

Reactie op Popje1607

En als je haar laat zitten bijv op tafel/grond en vasthoudt bij dr middenri ...
Dat doe ik inderdaad al en dan lukt het haar wel

17 dagen geleden

Reactie op DemiJJ

Mijn zoontje is er ook nog niet echt fan van, ik hou hem veel gewoon vast z ...
Nee dat lukt haar gelukkig wel. 😊

17 dagen geleden

En als je schuin achterover gaat zitten tegen kussens aan, en haar dan zo op je buik naar boven legt zeg maar? Dat doe ik veel met mijn zoontje, kijkt dan of mij aan maar vooral het jungle behand haha dan houd hij het langer vol!

17 dagen geleden

Mijn zoontje kon ook nog niks met 3 maanden inmiddels is hij bijna 3 jaar en is helemaal goed gekomen! Heb er niks aan gedaan verder toen!