150 Reacties

8 maanden geleden

Jaaaa!!!! Ik ben de heletijd opzoek naar iemand die hetzelfde doormaakt haha. Is het bij jou een eeneiige of tweeeiige tweeling?

8 maanden geleden

Wij hebben vandaag ook verrassend nieuws gehad dat er 2 kindjes zijn. Allebei hun eigen placenta en vruchtzakje

8 maanden geleden

Reactie op joynxan

Jaaaa!!!! Ik ben de heletijd opzoek naar iemand die hetzelfde doormaakt hah ...
Ze zei 1 eiig maar was allemaal zo pril nog dus moeilijk te zien en bij jou

8 maanden geleden

Hier voor de 2de keer zwanger van een tweeling 👶🏻👶🏻 en ook weer 2eiig , de schok is er nu ook wel maar minder dan de vorige keer 🤣

8 maanden geleden

Hier voor de 2de keer zwanger van een tweeling 👶🏻👶🏻 en ook weer 2eiig , ...
Hoe geweldig, hoe zien ze het verschil tussen 1 en 2 eiig

8 maanden geleden

Reactie op Charrrrrrrrv

Hoe geweldig, hoe zien ze het verschil tussen 1 en 2 eiig
Nou als 1eiig is zitten ze samen in een vruchtzak , en soms is bij 1 eiig een hele dunne vlies er tussen die verder in de zwangerschap verdwijnt.. en moet zeggen mijn vorige zwangerschap was echt super fijn en geen complicaties was bevallen met 35+5 weken .. en mog 2 dagen later al na huis , meisje woog 2680 gram en jongetje was 3030 gram

8 maanden geleden

Nou als 1eiig is zitten ze samen in een vruchtzak , en soms is bij 1 eiig e ...
Aah maar bij jou echo zie je echt een lijntje tussen ze zitten dat is bij mij niet het geval ik dacht dat het daar mee te maken had

8 maanden geleden

Reactie op Charrrrrrrrv

Aah maar bij jou echo zie je echt een lijntje tussen ze zitten dat is bij m ...
En 1eiig heeft meer kans op complicaties maar dat hoeft niet

8 maanden geleden

Nou als 1eiig is zitten ze samen in een vruchtzak , en soms is bij 1 eiig e ...
Zo leuk om te horen. Ik vind wel ontzettend spannend allemaal ❤😅 2 jaar geleden MA gehad en daarna lukt het niet om spontaan zwanger te worden. Tot enkele weken geleden ik eindelijk positieve test in handen had. Vandaag eerste echo op 7 weekjes gehad en tot mijn verrassing 2 ❤❤ 🥰🥰

8 maanden geleden

Reactie op Charrrrrrrrv

Aah maar bij jou echo zie je echt een lijntje tussen ze zitten dat is bij m ...
Dit is mijn echo vndg

8 maanden geleden

Reactie op DaiB

Dit is mijn echo vndg
Ja mooi is echt 2 eiig heb je minder kans op complicaties , links van me eerste tweeling en rechts van deze tweeling .. het blijft zo bijzonder

8 maanden geleden

Ja mooi is echt 2 eiig heb je minder kans op complicaties , links van me ee ...
Heel mooi om te zien 🥰 ja ben zo benieuwd maar ook wel heel onzeker tegelijk

8 maanden geleden

Reactie op DaiB

Heel mooi om te zien 🥰 ja ben zo benieuwd maar ook wel heel onzeker tegeli ...
Ik snap je helemaal , dat had ik bij de eerste toen ook maar omdat bij hun alles goed is gegaan heb ik het nu stuk minder .. ik maak me nu eerder zorgen hoe ik alles ga doen 🤣 de andere worden in december pas 2 jaar ..

8 maanden geleden

Hier ook 2 kloppende hartjes ❤️ Ben nu 8.1 weken. Het moet in ons geval wel een eeneiige zijn want heb 1 cryo teruggeplaatst gekregen 😊 Het lijkt wel dat onze kleintjes een eigen zakje hebben. Nu nog spannend of ze ook de grote vruchtzak zelf hebben of die wel delen. En de placenta uiteraard. Op 4 dec weer een echo dus hopelijk zien we dan meer.

8 maanden geleden

Reactie op Charrrrrrrrv

Ze zei 1 eiig maar was allemaal zo pril nog dus moeilijk te zien en bij jou ...
Bij mij ook eeneiige ik vind het wel eng omdat je natuurlijk heel veel risico’s leest op internet maar ik ga er gewoon van uit dat het allemaal goed komt🥰. Dit was mijn echo een week geleden met bijna 7 weken. Je ziet voornamelijk de 2 vruchtzakjes met een heel klein kindje ernaast. Gelukkig wel twee hartjes zien kloppen♥️. Heel spannend en bijzonder allemaal

8 maanden geleden

Aah wat fijn dit te lezen. Gefeliciteerd allemaal! 🥰 Wij zijn zwanger van de tweede. En vandaag als verrassing dus 2 kloppende hartjes gezien. Best onwerkelijk, maar ook wel weer heel bijzonder 😍 Dit was onze echo. Zijn nu 6+6

8 maanden geleden

Ik zou graag een groepje starten om ervaringen, tips, etc te delen. ☺️☺️ Interesse meiden ??

8 maanden geleden

Reactie op CG88

Ik zou graag een groepje starten om ervaringen, tips, etc te delen. ☺️☺️ In ...
Jaa dat is leuk!

8 maanden geleden

Ik snap je helemaal , dat had ik bij de eerste toen ook maar omdat bij hun ...
Wauw prachtig, ik heb nog weinig info gekregen over een tweeling haha Welke en hoeveel vitamine en foliumzuur slikte jij?

8 maanden geleden

Reactie op CG88

Ik zou graag een groepje starten om ervaringen, tips, etc te delen. ☺️☺️ In ...
Ja dat vind ik ook wel goed idee 😊