7 Reacties

19 dagen geleden

Blij dat ik er met 10 weken aan begonnen. 🥰 Hier reflux begonnen toen die 2 weken oud was en door mijn twijfels zolang uitgesteld. Uiteindelijk mee begonnen door eerst om en om te geven dus 1 flesje met en 1 flesje zonder en zo binnen 3 dagen volledig overgegaan. Hierdoor merkte ik direct dat zijn poepluiers goed bleven en hij meer binnenhield. Dus heel blij dat ik toch overstag ben gegaan want het spugen is niet helemaal weg maar zeker 80% minder!

19 dagen geleden

Reactie op Atikaa

Blij dat ik er met 10 weken aan begonnen. 🥰 Hier reflux begonnen toen die ...
Gebruikte eerst die van de kruidvat gemengd met zijn flesvoeding hipp bio. Nu drinkt die 5 weken nutrilon a.p waar al johannesbrootpitmeel in zit! Reageerde hier ook goed op☺️

19 dagen geleden

Reactie op Atikaa

Gebruikte eerst die van de kruidvat gemengd met zijn flesvoeding hipp bio. ...
Ik geef wel borstvoeding wil t daar doorheen doen alleen tis voor mij de reden dat ze niet verzadigd is voor mij idee

19 dagen geleden

Reactie op Jovi🩷

Ik geef wel borstvoeding wil t daar doorheen doen alleen tis voor mij de re ...
Mijn zoon kwam wel later voor voeding. Maar moet eerlijk zeggen dat dat nu ook wel weer weg is 😅

19 dagen geleden

Ik raad dan wel die van Holland&barret aan, deze is puur. Die van de kruidvat zit veel andere troep door. Heb het ook een aantal weken gebruikt ivm verborgen reflux, ik ga het eens in de avond weer proberen!

19 dagen geleden

Ik gebruik het ook naast borstvoeding! Voor onze kleine die veel spuugt, werkt het erg goed. Mijn tip is wel echt beginnen met de minimale hoeveelheid (half schepje, 1x per dag). Onze baby kreeg er namelijk wel verstopping van...

19 dagen geleden

Hier ook echt een uitkomst! Ze spuugt echt een heel stuk minder. Wel die van nutrition daar zit meer % jpb in dan bijvoorbeeld die van de Kruidvat.