20 Reacties

vorige week

Ik heb deze gekocht! Was ook op zoek naar wat uitdagend speelgoed
Volg!
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: veilige hechting en op vakantie met je baby

Jeugdarts Lucy vertelt je alles over het belang van een veilige hechting, en hoe jij je band met je baby kan versterken. Verder hebben we het over oefenhapjes, tips voor op vakantie en een nachtje weg zonder je baby.

vorige week

Ik volg ook even. Ik ben aan het kijken naar wat open einde speelgoed maar weet het ook niet zo goed

vorige week

Een Vtech speelboekje met geluid vindt onze dochter momenteel erg leuk! Hiermee houdt ze het op haar buik veel langer vol.

vorige week

Met een tuimelaar en stapeltoren (omgooien, bakjes tegen elkaar slaan) vermaakt ze zich ook goed.

vorige week

Ons zoontje kan zich heel lang vermaken met dit huisje met blokken van de IKEA. En het blijft nu al weken leuk. https://www.ikea.com/nl/nl/p/uppsta-vormenstoof-veelkleurig-90592088/

vorige week

Wij hebben een abonnement van Lovevery, die zit vol met speelgoed afgestemd op de leeftijd van je kleine. De objectpermanentiedoos is hier groot favoriet, maar ook de stapelwolken en puzzel vallen erg goed in de smaak. Het is niet goedkoop (als je wil heb ik een code voor je), maar de kwaliteit is fantastisch en eigenlijk elk stuk speelgoed wel een succes. Als iets minder interessant wordt komt meestal de volgende doos weer in zicht. Wat ik ook echt heel leuk vind is dat het speelgoed uit eerdere dozen compatible zijn met oudere/toekomstige dozen. Zo blijft het speelgoed leuk en nieuw. Rouleren helpt sowieso wel met interessant blijven van speelgoed!
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

vorige week

Reactie op Monsterablaadje

Wij hebben een abonnement van Lovevery, die zit vol met speelgoed afgestemd ...
Ik zou wel graag de code willen!

vorige week

Koetje boe bal is hier een hit!

vorige week

Wij hebben een abo op oh my baby. Echt een aanrader. Zijn echt dingen die ik nooit zelf zou kopen. En echt elke keer is alles een hit. Ze vermaakt zich er super lang mee. En ik hoef niet elke maand op zoek naar ander speelgoed wat past bij haar ontwikkeling. Echt een aanrader! Deze is wat goedkoper als de bijv abo van lovevery

6 dagen geleden

Hier is hij vooral gek op het speelgoed van de hond, ik volg dus even 😂

6 dagen geleden

Keuken speelgoed in een bak. Bak neerzetten en lekker laten rommelen. Is hier echt de grootste hit.

5 dagen geleden

Gewoon spullen uit de keuken, bakjes, pollepels. En verder stapelbakjes (omgooien, tegen elkaar slaan, laten rollen) vindt ie erg leuk.

5 dagen geleden

Siliconen pannenlikker 🤣 een een plastic zak met andere plastic verpakkingen want dat kraakt zo lekker. Maar alleen als mama er bij is.

5 dagen geleden

Afstandsbediening zonder batterijen

5 dagen geleden

Keukengerei🤣