487 Reacties

10 maanden geleden

Ik moet m'n nod nog krijgen maar volgens de app als alles goed gaat 20 juli

10 maanden geleden

Ik ben benieuwd hoe je nu al weet dat je zwanger bent, want als ik zwanger ben ben ik dan ook uitgerekend maar de nod moet idd nog komen

10 maanden geleden

Reactie op Gina91

Ik ben benieuwd hoe je nu al weet dat je zwanger bent, want als ik zwanger ...
Mijn laatste menstruatie was op 12 oktober. Ik had op cd12 m'n eisprong en op 10dpo een positieve test. Vandaar dat ik nu weet dat ik zwanger ben en dat mijn uitgerekende datum rond 17/18 juli moet zijn.

10 maanden geleden

Ik ben nog voor m’n NOD maar volgens berekening is uitgerekende datum 16 juli! M’n NOD is als het goed is dinsdag/woensdag en ik testte 1 november licht positief. Hoop dat hij mooi gaat oplopen!

10 maanden geleden

Welke zwangerschapstesten gebruiken jullie ? Wij zijn verbonden aan de kliniek en hun gaven aan als er een positieve test uitkomt, dan is de uitgerekende datum 16 juli🥰

10 maanden geleden

Op me eigen berekening 16 juli uitgerekend. Testte vandaag 4 dagen voor NOD licht positief!

10 maanden geleden

Reactie op melxsss

Op me eigen berekening 16 juli uitgerekend. Testte vandaag 4 dagen voor NOD ...
Is jouw NOD dinsdag? Wanneer was jouw ovulatie? We lopen dan precies gelijk 😂

10 maanden geleden

Reactie op Marell vl

Welke zwangerschapstesten gebruiken jullie ? Wij zijn verbonden aan de klin ...
Ik heb dipsticks van Sensitest, 2 voor 5 euro van Kruidvat, Action en Clearblue!

10 maanden geleden

Reactie op Ellaflora

Ik heb dipsticks van Sensitest, 2 voor 5 euro van Kruidvat, Action en Clear ...
Haha ja ik heb precies hetzelfde 😅

10 maanden geleden

Reactie op Ellaflora

Ik heb dipsticks van Sensitest, 2 voor 5 euro van Kruidvat, Action en Clear ...
Dankjewel, waren ze bij jou allemaal positief de 1e keer ?

10 maanden geleden

Vandaag een positieve test gehad 2 dagen voor NOD en zelf uitgerekende datum zou 17 juli zijn. Nu duimen dat alles goed gaat na eerdere miskramen 🥰

10 maanden geleden

Reactie op Marell vl

Welke zwangerschapstesten gebruiken jullie ? Wij zijn verbonden aan de klin ...
Die van de action zij goed, clearbleu of die van de kruidvat 2 voor 5 ook

10 maanden geleden

Reactie op Ellaflora

Is jouw NOD dinsdag? Wanneer was jouw ovulatie? We lopen dan precies gelijk ...
Jaa mijne is woensdag! En mijn ovulatie 25 oktober. Mijn test is wel licht positief maar hoop dat het op loopt!! Heb ook clearblue digitaal gedaan en zei zwanger

10 maanden geleden

De dipsticks, action en clearblue wel! Ik ga er vanuit dat die Kruidvat ook positief testen 😂

10 maanden geleden

Reactie op melxsss

Jaa mijne is woensdag! En mijn ovulatie 25 oktober. Mijn test is wel licht ...
Oja oke! Lopen we redelijk gelijk. Ik heb dus m’n ovulatie gemist, dus weet het niet precies maar ik denk 23/24 oktober en test sinds 1 november licht positief, heel vroeg! Vind het daardoor ook extra spannend.

10 maanden geleden

Reactie op Ellaflora

Oja oke! Lopen we redelijk gelijk. Ik heb dus m’n ovulatie gemist, dus weet ...
Ben benieuwd laten we elkaar op de hoogte houden van de week :)

10 maanden geleden

Gefeliciteerd allemaal! 👶🏻 Volgens de apps zou mijn uitgerekende datum 16/7 zijn. Vandaag is mijn nod, maar heb eergisteren al 3 testen gedaan. 😂🙈 Van de action, kruidvat en uiteindelijk met week indicator van clearblue. Als er dan zwanger staat maak het het wel echt echt ipv die streepjes vind ik. 🤣😅

10 maanden geleden

Goedemorgen! Ik sluit me graag aan bij deze groep. Vanmorgen deze tests in handen! Volgens eigen berekeningen uitgerekende datum 17 juli!

10 maanden geleden

Reactie op Sissii

Goedemorgen! Ik sluit me graag aan bij deze groep. Vanmorgen deze tests in ...
Gefeliciteerd 😍😍

10 maanden geleden

Hoi dames, Vanmorgen tot onze grote verrassing (had het niet verwacht doordat ik geen symptomen had) toch een positieve zwangerschapstest!!! Uitgerekende datum: 17 juli