487 Reacties

8 maanden geleden

Volgens de berekeningen was het 21 juli, maar inmiddels weten we al eventjes dat het 17 juli is 🥰

7 maanden geleden

Ik ben 16 juli uitgerekend.

7 maanden geleden

18 juli 🩷🩷🩷

7 maanden geleden

21 juli 🥰

7 maanden geleden

19 Juli 🥰

6 maanden geleden

16 juli!🩷

6 maanden geleden

Reactie op MichelleWilhelmina

16 juli!🩷
Ook 16 juli!

6 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Ook 16 juli!
Ook 16 juli 🤎🤍😂

6 maanden geleden

21 juli 🤍

6 maanden geleden

Reactie op veerDhyána

21 juli 🤍
Ik ookkk 👋🩷

6 maanden geleden

17 juli

6 maanden geleden

17 juli!🌸

6 maanden geleden

15 juli ❤️ verjaardag van mijn moeder die overleden is toen ik 11 was 🙏🙏🌹

6 maanden geleden

Reactie op jenblub

15 juli ❤️ verjaardag van mijn moeder die overleden is toen ik 11 was 🙏🙏� ...
Wat speciaal 🥰

6 maanden geleden

19 Juli uitgerekend 🥰

2 maanden geleden

Hoi allemaal, hoe gaat het bij jullie? Ik ben zelf 39+1 vandaag (16 juli uitgerekend). Ik ben zo gespannen en alert op het beginnen van de bevalling. Ik was vorige keer 42w en toen nog niks dus maar laten inleiden. Dat wil ik nu absoluut niet meer. Ik wil (net als toen) heel graag thuis dus ik hoop bij elk pijntje dat de bevalling begint. Jullie ook ongeduldig? En zijn er al baby’s geboren? 🥰😍

2 maanden geleden

Reactie op KIM3

Hoi allemaal, hoe gaat het bij jullie? Ik ben zelf 39+1 vandaag (16 juli u ...
Het gaat nog, vandaag 38+5, 19 juli uitgerekend van onze eerste. Krijg wat meer last van harde buiken en krampen. Sinds vannacht ook echt specifiek rond m’n navel, weet niet goed wat dit is of betekend. Heeft iemand een idee? Verder vooral lekker rustig aan en afwachten ☺️

2 maanden geleden

Ik ben ook 18juli uitgerekend. Benieuwd wanneer ze komt🩷

2 maanden geleden

19 juli uitgerekend.. vanmorgen bij de gynaecoloog gestript ( 1 cm ontsluiting) Ben medisch ivm stilgeboorte vorig jaar januari. Merk nu ik Bijma 39 weken ben het psychisch echt op begint te raken. Wil liever nu bevallen dan morgen. Gynaecoloog begreep me volkomen. Mag kiezen voor inleiding, Ze belt me vandaag nog om wat in te plannen..zodat ik in ieder geval een ' einddatum ' heb. En we hopen natuurlijk dat hij zich voor de tijd zelf meldt💙 Kunnen niet wachten.... Heel veel succes allemaal met de laatste loodjes 🙏🍀🥰

2 maanden geleden

16 juli!💕🌸