487 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Bo-tje

19 juli uitgerekend.. vanmorgen bij de gynaecoloog gestript ( 1 cm ontsluit ...
Gynaecoloog heeft gebeld, zaterdag om 11u melden in zkh en na cobtroles waarschijnlijk ballonnetje.. en zondag waarschijnlijk de inleiding...🙏 zooo spannend!!

2 maanden geleden

Ik was ook 18 juli uitgerekend maar vanwege een te hoge bloeddruk vorige week ingeleid, en afgelopen donderdag bevallen van onze zoon Mosi! 🩵 Preciés 38 weken, 2840 gram en 48 cm. We moesten 24 uur blijven vanwege mijn bloeddruk en zijn temperatuur, maar sinds vrijdag zijn we lekker thuis met z'n drieën! 🫶🏼

2 maanden geleden

Vandaag 38+3 en wordt komende zondag ingeleid 🙏🏼🙏🏼 Sinds week 25 ongeveer prenatale depressie vastgesteld dus ik vond het wel mooi geweest zo. Baby is meer dan welkom maar zwanger zijn is niks voor mij 😅 hierna zijn we er klaar mee hahaha lekker gaan genieten van het papa en mama zijn 🥰

2 maanden geleden

Vandaag 39 weken! 17 juli uitgerekend. Onze eerste zoon was er met 36,6 dit dus niet verwacht en voelt als overtijd haha. Morgen afspraak bij de VK, omdat ik niet graag tot over de 41 weken door wil lopen. Maar strippen en inleiden voelt ook niet goed. Lekker tegenstrijdig hahaha.

2 maanden geleden

Vandaag 39.1 en vanochtend werd ik wakker doordat ik wat vocht langs m’n been voelde. Helaas geen gebroken vliezen maar een bloedstolsel van 4-5 cm. Door verloskundige doorgestuurd naar het ziekenhuis en daar van 9u ‘s ochtends tot 17u ‘s avonds gezeten. Gelukkig een goede CTG en de baby trapt nog even fanatiek als eerder. Nu weer thuis en toch het idee dat ik iets van weeën begin te voelen. Zal het dan toch vanavond beginnen?

2 maanden geleden

Ik ben de 21ste uitgerekend, maar hopelijk meld de kleine meid zich al iets eerder 🙈

2 maanden geleden

Reactie op AngRoos

Vandaag 38+3 en wordt komende zondag ingeleid 🙏🏼🙏🏼 Sinds week 25 ongev ...
Ahh ik wordt ook zondag ingeleid.. super spannend hé! En tegelijkertijd er zooo naar uit kijken. Krijg je ook op de zaterdag een ballonnetje? En is dit je 1e inleiding?

2 maanden geleden

Reactie op Bo-tje

Ahh ik wordt ook zondag ingeleid.. super spannend hé! En tegelijkertijd er ...
Ja, kijk er onwijs naar uit 🙈 spannend maar alles staat helemaal klaar dus dat geeft me eigenlijk juist rust. Ideaal! Ja bij m'n dochtertje is de bevalling uit zichzelf begonnen, met gebroken vliezen.

2 maanden geleden

Ik ben 15 juli uitgerekend. De eerste kwam spontaan na 41+5 maar hoop dat de kleine meid toch iets eerder komt dan dat!

2 maanden geleden

De 21e hier! Ben benieuwd wanneer ze komt. Vandaag best wat kramp maar moet ook naar de wc en dat gaat niet zo goed 🥴 Dus lastig uit elkaar te houden…

2 maanden geleden

Reactie op leannevdk

Ik ben de 21ste uitgerekend, maar hopelijk meld de kleine meid zich al iets ...
Hier precies hetzelfde 🙊

2 maanden geleden

Reactie op rhnv

Hier precies hetzelfde 🙊
Hier ook 21e maar zou die datum helemaal prima vinden. Nog even alles zoals het is, genieten van het aandacht geven aan onze dochter en niet alles op zijn kop haha

2 maanden geleden

ik ook de 21ste uitgerekend maar ben er al helemaal klaar mee haha

2 maanden geleden

16 juli uitgerekend, dus vandaag 39+1. Vind het nu wel goed, de kleine meid is heel erg welkom! Zo rot dat iedere bevalling anders begint, weet niet op welke signalen ik moet letten😅😂

2 maanden geleden

16 juli uitgerekend, maar 11 juli bevallen via een keizersnede!

2 maanden geleden

18 juli uitgerekend maar helemaal geen tekens van naderende bevalling. Vanochtend alleen wel een stukje van mijn slijmprop verloren maar zonder bloed. Dus het zegt denk ik niks… kan nog even duren😔

2 maanden geleden

15 juli uitgerekend :), continu gerommel dus hoop dat ie dit weekend komt🙏🏻 vandaag ook hele dag weer krampen van minstens minuut, elke 5-7 minuten, hoop zo dat t doorzet!!

2 maanden geleden

Ik ben de 20ste uitgerekend, maar nog geen enkel voorteken van een aankomende bevalling… van mij mag ze komen!

2 maanden geleden

18 juli uitgerekend vind het vanaf dit weekend extra spannend haha🙈 heb het gevoel dat ons kindje aankomende week zal komen

2 maanden geleden

15 juli! In de nacht van 4 op 5 juli ging het thuis flink aan qua weeën. Eenmaal in het ziekenhuis zwakte het af en inmiddels zijn we een dikke week verder. Wel harde buien, slijmprop verloren, maar verder nothing.