487 Reacties

2 maanden geleden

14 juli 🩷💙 komt nu wel heel dichtbij!!! Veel krampjes en gerommel maar geen weeën. Eerste kindje dus het kan ook zomaar nog een week duren!

2 maanden geleden

Reactie op Blondie1988

15 juli! In de nacht van 4 op 5 juli ging het thuis flink aan qua weeën. E ...
Ah balen zeg dat het niet heeft doorgezet. Zelf al 2 keer in het ziekenhuis gezeten met beginnende weeën. Sinds gisteravond half 9 houd het aan maar zet niet door in ontsluiting. Paar dagen geleden idd ook de slijmprop verloren. Hopelijk voor ons beide zet het snel door en kunnen we onze kleine vasthouden. Ben zelf 21e uitgerekend. 💪

2 maanden geleden

Ik ben eigenlijk 25 juli uitgerekend, maar wordt de 16e opgenomen voor het ballonnetje en de 17e gaat het inleiden verder, dus zal wel tussen deze datums uitkomen 😁

2 maanden geleden

15 juli, al 2 weken veel gerommel maar zet niet door 😮‍💨

2 maanden geleden

18e uitgerekend maar a.s. maandag de 15e staat de keizersnede gepland🤞🏻

2 maanden geleden

Reactie op babymarch2022

18 juli uitgerekend vind het vanaf dit weekend extra spannend haha🙈 heb he ...
Ik ben ook de 18e uitgerekend en heb ook sterk het gevoel dat aankomende week de kleine meid zich gaat melden! 🙏🏽

2 maanden geleden

Reactie op Lovexsharon

Ah balen zeg dat het niet heeft doorgezet. Zelf al 2 keer in het ziekenhuis ...
Ja deels balen, maar eigenlijk zijn we er blij mee. Hoe langer baby blijft zitten hoe meer baby straks heeft bij te zetten. Baby komt in mijn buik niks te kort en ik scharrel wel rustig door. Ik ben de 17de jarig en zou het wel een leuk cadeautje vinden. 🙈

2 maanden geleden

Reactie op gwen125

Ik ben ook de 18e uitgerekend en heb ook sterk het gevoel dat aankomende we ...
Spannend he🙈

2 maanden geleden

Uiteindelijk is mijn uitgerekende datum 13 juli geworden, dus vandaag! Gisteravond wel voorweeën gehad, maar hebben vannacht niet doorgezet. We wachten rustig af 🤷🏼‍♀️🤰🏼 heb een geplande keizersnede staan op 19 juli, maar hopelijk meldt hij zich binnen nu en 5 dagen

2 maanden geleden

Zijn jullie ook zo ontzettend moe? Eindelijk slaap ik in de nachten wel beter (niet meer zo van die levendige dromen en uren wakker liggend starend naar het plafond, wel heel vaak eruit voor de wc), maar rond 10 uur stort ik weer compleet in en in de middag slaap ik ook nog een paar uur. Hoop zo dat de bevalling niet meer te lang op zich laat wachten...

2 maanden geleden

Reactie op Mimi86

Zijn jullie ook zo ontzettend moe? Eindelijk slaap ik in de nachten wel bet ...
Ja ik ook!! Echt sinds week 39. Iedere middag een uur slapen. Na een wandeling gebroken! Het zal erbij horen…

2 maanden geleden

Reactie op Mimi86

Zijn jullie ook zo ontzettend moe? Eindelijk slaap ik in de nachten wel bet ...
Dit inderdaad zo’n 2 week nu… (ben 39+1 week) breekt wel een beetje op door de nachten, heb dan haast elk uur wel gezien met de nodige toiletbezoeken. Hopelijk duurt het niet lang meer 🤞🏻

2 maanden geleden

Reactie op Mimi86

Zijn jullie ook zo ontzettend moe? Eindelijk slaap ik in de nachten wel bet ...
Ja… heb ik ook inderdaad sinds week 39 begonnen. Slaap ook wat beter, niet meer 100 keer uit bed om te plassen doordat ik niks meer drink na 20 uur 🙈 Ik slaap ‘s middags ook het middagdutje van de peuter mee 👌

2 maanden geleden

18 juli uitgerekend! Ik hoop dat het eerdaags gaat gebeuren.. veel krampen en rommelen maar helaas nog niks..

2 maanden geleden

Wel fijn om te horen dat je niet de enige bent. Maar vervelend is het wel! Ik heb de 'mazzel' dat de oudste met haar vader op vakantie is en de jongste vaak nog een middagdutje doet en sinds donderdag mijn man ook thuis is zodat ik echt wel rust kan pakken. Maar ze mag nu toch wel komen hoor. Elke ochtend sta ik op met helaas, weer een dag voorbij😅 Nu wel genieten van 't mooie weer!

2 maanden geleden

Reactie op Mimi86

Wel fijn om te horen dat je niet de enige bent. Maar vervelend is het wel! ...
Fijn dat je nu meer rust kan pakken. Dat gevoel herken ik wel. Ik sta ook elke ochtend op met. Nog niks begonnen. Vandaag 39 weken. Mijn vorige bevalling starte savonds met 39 weken. Zou het dan toch nog vanzelf komen of wacht de kleine man tot de geplande keizersnede dinsdag. Merk wel dat ik het vandaag spannender vind dan hiervoor.

2 maanden geleden

Mijn vliezen zijn gebroken om 13:30u ! Ooo vind dit zo spannend. De VK komt zo controles uitvoeren. Nu gaat het mogelijk snel beginnen. Ik word er gewoon een beetje zenuwachtig van merk ik haha. Weeen zijn er nog niet maar wel Heeel licht buikpijn begin ik nu te krijgen.

2 maanden geleden

Reactie op gwen125

Mijn vliezen zijn gebroken om 13:30u ! Ooo vind dit zo spannend. De VK komt ...
Spannend! Hoop dat je een fijne en voorspoedige bevalling hebt 🌸

2 maanden geleden

Reactie op gwen125

Mijn vliezen zijn gebroken om 13:30u ! Ooo vind dit zo spannend. De VK komt ...
Ahh! Spannend! Voelde je van te voren ook iets of braken ze gewoon heel plots? Succes!!

2 maanden geleden

Reactie op Beanie85

Ahh! Spannend! Voelde je van te voren ook iets of braken ze gewoon heel plo ...
Ik voelde helemaal niets, leek alsof ik ineens in mijn broek plaste haha, ik dacht ook meteen dat het een slijm propje was of plas. Maar hierna bleef het steeds komen dus toen wist ik al snel oke dat waren mijn vliezen