487 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op gwen125

Ik voelde helemaal niets, leek alsof ik ineens in mijn broek plaste haha, i ...
Ohhh goed om te weten haha! Dat het zo plots kan komen 😄 Was benieuwd of je dan ook van te voren al gerommel voelt of dat het dus ook zo uit het niets kan gebeuren Ik wacht rustig af haha.... 😅

2 maanden geleden

Reactie op Beanie85

Ohhh goed om te weten haha! Dat het zo plots kan komen 😄 Was benieuwd of ...
Haha ja! Wist ik dus ook niet. Dacht dat is alleen op tv te zien. (Al krijg je niet de hoeveelheid vruchtwater, dit komt geleidelijk met beetjes) zat gewoon op de bank en gelukkkkig had ik een verbandje in 🥲 Hoever ben jij nu?

2 maanden geleden

Reactie op gwen125

Haha ja! Wist ik dus ook niet. Dacht dat is alleen op tv te zien. (Al krijg ...
39+4, maar nog compleet rustig/geen veranderingen dus ben zo benieuwd haha!

2 maanden geleden

20e uitgerekend en de 9e slijmprop verloren, hij is nog lekker druk dus ik heb niet het idee dat hij aanstalten aan het maken is om eruit te komen. Sinds week 20 hou ik veel vocht vast en last van carpaal tunnel syndroom dus ik ben het nu toch echt wel een beetje zat 🙈.

2 maanden geleden

Hier ook 20 juli uitgerekend. De vorige kwam met 39.4 toen mijn vliezen spontaan braken, na een toilet bezoek. Nu 39.2 en nog geen enkel teken van de kleine man, hoopte stiekem wel dat hij rond deze tijd zou komen..

2 maanden geleden

Reactie op samp90

Hier ook 20 juli uitgerekend. De vorige kwam met 39.4 toen mijn vliezen spo ...
Heel herkenbaar. Bij mij begonnen de vorige keer de weeën met 39 week savonds. Nu 39+1 en nog niks. 😅 En ik dacht nog wel dat de tweede eerder kwam. 🥲

2 maanden geleden

Reactie op Beanie85

39+4, maar nog compleet rustig/geen veranderingen dus ben zo benieuwd haha! ...
Oeh! Succes nog, het wachten duurt lang he. Hier vandaag 39.3 😊

2 maanden geleden

Reactie op gwen125

Oeh! Succes nog, het wachten duurt lang he. Hier vandaag 39.3 😊
Het kan gewoon ineens gebeuren of duurt nog 2 weken 😅 we gaan het zien! Jij succes en hopelijk zet het door!!

2 maanden geleden

Vandaag uitgerekend maar nog niks, heb al wel paar keer gedacht dat het begon maar zwakte toch weer af. Hopelijk meld hij zich snel, ben er wel een beetje klaar mee🤞

2 maanden geleden

Reactie op Lovexsharon

Heel herkenbaar. Bij mij begonnen de vorige keer de weeën met 39 week savon ...
Dat hoopte ik ook echt; ik denk dat ze expres langer blijven zitten 😅 ben wel oprecht elke keer bang dat me vliezen breken vanwege de vorige keer.

2 maanden geleden

Reactie op jenblub

Vandaag uitgerekend maar nog niks, heb al wel paar keer gedacht dat het beg ...
Ik ben ook vandaag uitgerekend! De verloskundige zei vandaag: Ze zit veel te lekker, blijft zeker nog wel een weekje zitten 🙈

2 maanden geleden

Reactie op Mama1507

Ik ben ook vandaag uitgerekend! De verloskundige zei vandaag: Ze zit veel ...
Altijd bemoedigend dat soort uitspraken 😂

2 maanden geleden

Hier 21 Juli uitgerekend. Soms rommelt er wat, en dat was vandaag ook te zien op het CTG. Woensdag heb ik weer een afspraak, en gaan we kijken of ik gestript kan worden (39+3). Dit vanwege vaker weinig leven voelen. Ik ben benieuwd.

2 maanden geleden

Morgen uitgerekend, maar mijn vorige bevalling was met 42 weken nog niet begonnen, dus ik weet echt niet wat ik nu kan verwachten qua termijn… heeft iemand ervaring met een late eerste bevalling en een vroege of eerdere tweede? (Zonder inleiden of wat dan ook)

2 maanden geleden

Reactie op saartje2024

Altijd bemoedigend dat soort uitspraken 😂
Haha ja.. 🥲

2 maanden geleden

Morning meiden hoe is het? Hier vol in spanning aan het wachten 😂 ben 18 juli uitgerekend en hoop morgen te bevallen

2 maanden geleden

Reactie op babymarch2022

Morning meiden hoe is het? Hier vol in spanning aan het wachten 😂 ben 18 j ...
Hier het zelfde haha mooie datum ook morgen

2 maanden geleden

Reactie op sb2020

Hier het zelfde haha mooie datum ook morgen
Jaa precies haha. Druk bezig om het huis nu hopelijk voor de laatste x schoon te maken in de hoop dat we morgen ons kindje mogen verwelkomen. Wil vanavond ook gaan handkolven in de hoop dat het iets gaat doen🙈

2 maanden geleden

Reactie op babymarch2022

Jaa precies haha. Druk bezig om het huis nu hopelijk voor de laatste x scho ...
Jaaa hier ook en elke keer denken dat het de “laatste” keer is voor alles gezien de temperatuur hooop ik dat we vrijdag en zaterdag bespaart blijven my god

2 maanden geleden

Hoi Dames, 19 Juli uitgerekend en op 6 Juli bevallen. 2937 Geboorte gewicht. Vliezen braken op 4 Juli tijdens boodschappen en daarna op 6 Juli ingeleid.