487 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op sb2020

Jaaa hier ook en elke keer denken dat het de “laatste” keer is voor alles g ...
Hoop het ook pff wordt echt warm.. jaa klopt haha vorige x begon mn bevalling ook met 39+5 in de avond dus vandaar dat ik een beetje hoop heb voor vandaag 😂 (bij mn dochter werden mn vliezen wel op verzoek gebroken) dus ik ga bidden dat het vanavond spontaan begint

2 maanden geleden

Ik ben morgen (17/7) uitgerekend van mn eerste kleintje! Tot nu toe bij iedere controle nog geen tekenen van baby’s komst 😅 Heb het idee dat hij de afgelopen dagen eindelijk wat is gaan indalen, wat krampjes gehad afgelopen weekend en krijg steeds wat meer last van mn bekken merk ik. Gister na het douchen had ik het idee wat slijm op mn handdoek te hebben gezien na het afdrogen en vanochtend voor het eerst tijdens de hele zwangerschap een beetje helderrood bloed bij het afvegen op de wc. VK maar even gebeld voor de zekerheid, die vermoed dat het de slijmprop is die langzaam loslaat. Zegt helaas niks, kan vandaag gebeuren kan ook nog een week duren 😅 Dus we wachten rustig af. Ik ben gelukkig niet super ongeduldig dus kan ook best nog een weekje wachten… zou 24/7 ook een mooie datum vinden 🤗

2 maanden geleden

Uitgerekend 19 juli, bevallen op 10 juli met keizersnede. Ze heet Mouna. 2410 gram en 42 cm

2 maanden geleden

Reactie op Chantal Vader

Uitgerekend 19 juli, bevallen op 10 juli met keizersnede. Ze heet Mouna. ...
Gefeliciteerd met jullie meisje! 🌸

2 maanden geleden

Ik wordt donderdag ingeleid! (Op m’n uitgerekende datum)

2 maanden geleden

Reactie op Mimi86

Gefeliciteerd met jullie meisje! 🌸
Dank je wel

2 maanden geleden

Nou morgen mijn uitgerekende datum en vandaag heeft de verloskundige inwendig onderzoek gedaan en alles zit nog potdicht. Strippen was niet mogelijk… hello overtijd zwangerschap!😭

2 maanden geleden

Vandaag de uitgerekende datum. Morgen ochtend komt de vk langs om te kijken naar evt ontsluiting of strippen maar hier zie ik enorm tegen op, zo geen zin in polonaise aan m'n lijf. Zaterdag staat er een afspraak in het zh voor evt inleiding maar ook hier ben ik niet meer zo zeker van of dat echt is wat ik wil. Door zwangerschapsdiabetes al maanden aan een *dieet*, het gelukkig zonder insuline kunnen doen maar ik ben het zo spuugzat en wil graag weer normaal kunnen eten. Ach die hormonen helpen ook niet mee 😅

2 maanden geleden

Reactie op Loosha94

Nou morgen mijn uitgerekende datum en vandaag heeft de verloskundige inwend ...
Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor maar was het inwendig onderzoek op eigen verzork of medische redenen? Mijn VK vertelde dat hun standaard procudere is 40+5 pas strippen eventueel. (Wat voor mij helemaal prima is zoals ik er nu in sta, zondag uitgerekend). Zou ook eerder mogen bellen maar vind het nog wel prima. Lees hier zoveel vrouwen die al rond de uitgerekende datum gestript worden.

2 maanden geleden

Uitgerekend 19 Juli. Ondertussen bevallen op 6 Juli ☺️

2 maanden geleden

Reactie op saartje2024

Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor maar was het inwendig onderzoek op eigen v ...
Bij mij doen ze het ook pas vanaf 40+6. Dan schijnt het effectiever te zijn. Ook vanaf dan kan ik pas evt een inleiding plannen..

2 maanden geleden

Reactie op saartje2024

Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor maar was het inwendig onderzoek op eigen v ...
Ja ik heb gevraagd of ze vandaag al kan kijken of er ontsluiting is en zo wel of ze al kan strippen. En dat was geen probleem. Ze zei alleen dat ze gaat kijken hoe alles aanvoelt, of mijn baarmoeder zacht of hard is en of er ontsluiting en en dat was niet het geval. Moest er dus om vragen maar ze wilde het dus wel proberen.

2 maanden geleden

Reactie op Mama1507

Bij mij doen ze het ook pas vanaf 40+6. Dan schijnt het effectiever te zijn ...
Bij mij hebben ze niet moeilijk gedaan over strippen. Inleiding kon ik ook vanaf 40 weken inplannen als ik dat zelf wilde of bijvoorbeeld doorheen zat. Standaard inleiding plannen ze vanaf 41+3 / 41+5 maar als ik eerder wil dan kan dat ook. Ik heb aangegeven te willen wachten met inleiding tot 41+3 …

2 maanden geleden

Reactie op lsdnia

Uitgerekend 19 Juli. Ondertussen bevallen op 6 Juli ☺️
Wow wat leuk.

2 maanden geleden

Reactie op Mama1507

Bij mij doen ze het ook pas vanaf 40+6. Dan schijnt het effectiever te zijn ...
Hier beetje hetzelfde. Pas met 41 weken strippen, 41+3 controle ziekenhuis en als alle lichten op groen staan met 42 inleiden. Mits er dus een medische rede is of dat je er zelf echt helemaal doorheen zit (maar niet als je niet langer wilt wachten) doen ze voorlopig dus niets. Is nog even afwachten! Ruim 80% bevalt voor 41 weken en kleine 20% voor de 42. Hopelijk zit ik bij de 80%😉

2 maanden geleden

Reactie op Mimi86

Hier beetje hetzelfde. Pas met 41 weken strippen, 41+3 controle ziekenhuis ...
Kijk dat zijn hoopgevende percentages! Hoop dat ik ook bij de 80% mag horen haha. Met hoeveel weken zijn je andere kinderen geboren?

2 maanden geleden

Reactie op Mama1507

Kijk dat zijn hoopgevende percentages! Hoop dat ik ook bij de 80% mag hore ...
Hoop dan ook bij die 80% te horen…😂 Ik ben nu 39.5 en mijn zoontje was geboren met 39.4. Maar heb steeds meer idee dat deze kleine man langer blijft zitten..

2 maanden geleden

Reactie op Mama1507

Kijk dat zijn hoopgevende percentages! Hoop dat ik ook bij de 80% mag hore ...
Ja hé, die kreeg ik van de vk door gisteren 😊 De eerste met 40+2, tweede met 40+6 Ben morgen uitgerekend en mijn schoonouders zijn 21 en 22 juli jarig. Hoop eigenlijk niet dat het een van die dagen wordt maar kans wordt steeds groter!

2 maanden geleden

Helaas, vk is net geweest en geen ontsluiting of eventuele mogelijkheden tot strippen. Zaterdag naar het ZH voor plaatsen ballon.

2 maanden geleden

Ik ben vandaag uitgerekend, net bij de verloskundige geweest en ze hebben me gestript. Hopelijk zet het daar vandaag. Anders moet ik zaterdag weer terug om nog een keer te strippen 🤞🏻🤞🏻🤞🏻