487 Reacties

10 maanden geleden

Jammer dat zij het zo laat doen! Je kunt vast wel een echo op eigen kosten ...
Ja vind ik ook echt jammer. Voelde ook niet direct een klik aan de telefoon dus zit alweer in twijfel of dit wel de juiste vk voor mij is. Ik kon idd op eigen kosten wel een echo laten doen, ik wil wel even zien hoe of wat namelijk 😂

10 maanden geleden

Hoi, ik lees al een dag ofzo mee met jullie, maar na een terugplaatsing van een cryo mag ik nu nog niet testen, maar als het gelukt is ben ik 21 juli uitgerekend. Maar ik wilde al wel even reageren op het berichtje over de verloskundige. Als je nu al het gevoel hebt dat je geen klik hebt, dan zou ik zoeken naar een andere verloskundigenpraktijk. Een eerste echo met 12 weken is echt laat, dan kun je je nipt test al gedaan hebben en de afspraak voor de 13 weken echo kan dan bijna ook al. Een gewone vitaliteitsecho is meestal met een week of 9 en een vroege echo vanaf 6,5/7 weken omdat je daarvoor nog geen hartje ziet kloppen. Sommige praktijken bieden die echo kostenloos aan en andere praktijken laten je tussen de 25 en 50 euro betalen voor een extra echo. Kijk dus gerust nog verder en bel gewoon rond wat er mogelijk is. Kijk dan ook of het een eenmanszaak is, of een grote praktijk met veel mensen en bedenk vast of je het oké vind dat je telkens wisselende mensen hebt, of maar 1 of 2 vast gezichten. Dat wilde ik even zeggen. Als ik positief getest heb kom ik echt met jullie mee kletsen. 🙋🏻‍♀️

10 maanden geleden

Reactie op Emmy W

Hoi, ik lees al een dag ofzo mee met jullie, maar na een terugplaatsing van ...
Lieve reactie! Ik heb deze praktijk uitgekozen na eindeloos recensies lezen en vergelijken. Ik ben bij m’n vorige verloskundigenpraktijk echt zwaar teleurgesteld tijdens en na m’n bevalling waardoor ik nu niet voor hun heb gekozen. Ik heb nog even geïnformeerd en het is een echo rond de 10 weken en ik mag er ook eerder eentje maar die is dan voor eigen rekening. Ik krijg bij deze praktijk dus 1 persoon de gehele zwangerschap en bevalling en ze komen aan huis. Ik wacht nog even de kennismaking af, anders ga ik wisselen! Hopelijk heb jij ook snel een positieve test! ♥️

10 maanden geleden

Reactie op Essie1993

13 of 14 dpo. Denk uitgerekend 15 juli! En nu hopen dat alles goed blijft g ...
Ik heb dit ook!!! Zou het dan toch?

10 maanden geleden

Hi allemaal! Al enkele dagen lichte kwaaltjes en vandaag positief getest 🥰 Meteen maar 3 testen omdat ik het niet geloofde… haha Morgen zou mijn NOD zijn. Volgens eigen berekening is de datum 16 juli!

10 maanden geleden

Reactie op Koala33

Vandaag gebeld door de verloskundige. Ik heb op 11 december m'n eerste echo ...
Ah super leuk! Wij hebben de intake en eerste echo 4 december. Ik ben dan volgens m’n berekening 7+6

10 maanden geleden

Hoi! Leuk je hier tegen te komen Koala 🥰 Ik heb als uitgerekende datum 18 juli. Positieve ovulatietest op dinsdag 25 oktober en nu 13 DPO. Dit was mijn positieve test vanmorgen. Nog geen knaller, maar wel positief

10 maanden geleden

Reactie op Fietsvakantie fietser

Hoi! Leuk je hier tegen te komen Koala 🥰 Ik heb als uitgerekende datum 18 ...
Jaa hopelijk mogen we tegelijk samen deze zwangerschap doorlopen!! 🥰🥳🤞

10 maanden geleden

Hallo dames, Vandaag mocht ik testen van het ziekenhuis ivm ivf traject. Omdat we niet konden wachten hebben we de bovenste 2 testen gisteren al gedaan. Uitgerekende datum: 17 juli

10 maanden geleden

Zojuist een positieve test ontvangen 🥰 uitgerekende datum is 20/07/24. Dit wordt ons 2e kindje!

10 maanden geleden

Ik heb een vraagje! Voor mij is dit mijn eerste zwangerschap en ben ik nog heel erg zoekende We willen het dolgraag al aan onze ouders vertellen aankomend weekend als we langsgaan, maar de vitaliteit echo is 1 december… Wachten jullie tot na de vitaliteit echo? Dit geldt dan alleen voor ouders. Vrienden etc. vertellen we het sowieso pas in een later stadium. Enerzijds zal het heel verdrietig zijn als 1 december blijkt dat het niet goed is en onze ouders net verblijdt zijn… anderzijds zal ik het dan ook bij hen kwijt willen om ons verdriet te delen

10 maanden geleden

Reactie op Cwjnsn

Ik heb een vraagje! Voor mij is dit mijn eerste zwangerschap en ben ik nog ...
Wij wilden bij de eerste zwangerschap wachten tot 12 weken met vertellen, maar ik werd toen zo ziek rond 5 weken dat ik eigenlijk gedwongen werd het toch te delen. Het was fijn om het te delen, maar toch had ik gewild dat het iets langer alleen voor ons was geweest. Nu bij de tweede wil ik het liefst weer even wachten tot de eerste echo (bij 7/8 weken) tot we het willen vertellen. Dan kan ik ook meteen de echo laten zien, voelt toch wat leuker naar mijn inziens. Ik denk dat je geen foute keuze hierin kan maken, je moet vooral doen waar je je goed bij voelt!

10 maanden geleden

Reactie op Koala33

Mijn laatste menstruatie was op 12 oktober. Ik had op cd12 m'n eisprong en ...
Ik heb precies hetzelfde! 18 juli uitgerekend :)

10 maanden geleden

Reactie op Cwjnsn

Ik heb een vraagje! Voor mij is dit mijn eerste zwangerschap en ben ik nog ...
Klinkt alsof je een goede band hebt met je ouders! Wat fijn 😊 Ja wat je zegt, vertellen als je ook met ze zou delen wanneer het mis zou gaan. Ik zou het mijn moeder om die reden niet als eerste vertellen 😅 Wij gaan wachten tot de eerste echo met vertellen aan de meeste mensen. Alleen mijn zusje weet het al❤️

10 maanden geleden

15 juli uitgerekend. 21 november eerste echo, super spannend na een bbz de vorige keer. Tellen de dagen af

10 maanden geleden

17/18 juli uitgerekend. Tweede zwangerschap. Afgelopen zondag 11dpo positief getest en vanochtend met een digitale 2-3. Eerste echo op 28 november! Wachten duurt lang en went nooit 😂

10 maanden geleden

16 juli, maar dat is een schatting. Eerste echo pas op 29 november

10 maanden geleden

10 DPO vandaag🥹 Ik sluit mij vast voorzichtig aan, dan zou ik volgens eigen berekening 19 juli uitgerekend zijn!

10 maanden geleden

Reactie op rjv1997

10 DPO vandaag🥹 Ik sluit mij vast voorzichtig aan, dan zou ik volgens eige ...
Gefeliciteerd 😍

10 maanden geleden

Ik sluit me ook voorzichtig aan, ik zou volgens eigen berekening 21 juli uitgerekend zijn 🤞🏼🫶🏼👶🏼