487 Reacties

10 maanden geleden

Reactie op Cwjnsn

Ik heb een vraagje! Voor mij is dit mijn eerste zwangerschap en ben ik nog ...
Ik zit precies met hetzelfde! Nadat ik de positieve test in handen had wilde ik het liefst direct naar mijn moeder toe om het te vertellen haha.. maar ik denk dat ik toch wacht totdat ik het hartje heb horen kloppen. 🥰 Hoop voor je dat alles helemaal goed is 1 december!🍀

10 maanden geleden

Ik ben volgens de apps 17 juli uitgerekend 🥰

10 maanden geleden

Dames mijn eerste ongesteldheid dag was op 5 oktober ik heb een onregelmatig cyclus ben zo de ene keer om de maand de andere keer om de 3 maanden ben zo benieuwd hoever ik ben echo is pas over 3 weken..

10 maanden geleden

Heel knallend is ie niet(al lees ik meer “magere” positieve testen van de Action), maar positief is positief toch? 🫣 Uitgerekend datum zou dan op de 21/22 juli zitten! Het is wel even slikken, ik ben in April ook zwanger geweest, dat is op een missed abortion uitgelopen waarna ik pillen gehad heb, toen een curettage want rest weefsel, daardoor asherman, verklevingen zijn met hysteroscopie weg gehaald en toen nog 2 maanden heftige tussentijdse bloedingen. (Incl opnames in ziekenhuis vanwege hoeveelheid) Dit is de eerste maand “normaal” en nu dus weer raak. Ik merk dat ik opgelucht ben omdat alles dus gewoon werkt maar ook doodsbenauwd want wat als het weer misgaat. Alles in dat traject heeft een fiks spoor van emoties achter gelaten

10 maanden geleden

Reactie op Gwennh87

Heel knallend is ie niet(al lees ik meer “magere” positieve testen van de A ...
Zo ziet die van mij ook ongeveer uit van action, maar die van sensitest knalt veel meer! Ziet er iig zeker positief uit 😊

10 maanden geleden

Wij hebben toch besloten om het aan onze ouders te vertellen met de gedachtegang dat we ook bij ze terecht willen als het mis is. We hebben ze verrast met een leuk logeerkoffertje. Tranen met tuiten van blijdschap! Blij dat ik het heb gedeeld 🤍

10 maanden geleden

Reactie op Cwjnsn

Wij hebben toch besloten om het aan onze ouders te vertellen met de gedacht ...
Aaaah heel leuk! 💗 Hoe ver ben je? Wij inderdaad ook bij mijn zoontje met 6 weken gedaan, nu willen we dat weer doen! Alleen had mijn broer het toen al verder verteld aan vrienden, en die weer aan hun zus. Die mij ineens aansprak : en voel je je goed? Uuuuh denk dat jij iets weet wat niet de bedoeling is. Dat vind ik het nadeel wel 😂

10 maanden geleden

Reactie op Ellaflora

Ja vind ik ook echt jammer. Voelde ook niet direct een klik aan de telefoon ...
Kijk anders of er in de buurt nog een andere verloskundige zit. En dan die wellicht even contacteren

10 maanden geleden

Hoihoi! Ik sluit hier ook graag aan! Volgens apps 16 juli uitgerekend, maar had een wat latere eisprong dus denk zelf de 19e. Van de week de verloskundige bellen om wat dingen in te plannen! 3e keer dus deze keer vooral heel veel zin in en minder spannend. En bewust alles meemaken en ‘afsluiten’ omdat het onze laatste wordt❤️❤️❤️

10 maanden geleden

Volgens eigen berekening 21 juli

10 maanden geleden

Reactie op rjv1997

Aaaah heel leuk! 💗 Hoe ver ben je? Wij inderdaad ook bij mijn zoontje met ...
Dankjewel! 😊 5 weken. Wij ook alleen aan ouders verteld. Met kerst vertellen we het aan broers en zussen en naaste vrienden. Dan hebben we ook net de termijn echo gehad met bijna 11 weken Haha nee kan ik me voorstellen! Dat willen wij ook voorkomen en heb er het volste vertrouwen in dat onze ouders het stil houden. Dat hebben we ook gevraagd

10 maanden geleden

Reactie op Cwjnsn

Dankjewel! 😊 5 weken. Wij ook alleen aan ouders verteld. Met kerst vertel ...
Wij gaan als ik 7 weken ben een weekend weg met mn ouders + 1 broer en schoonzus dus wilde het hun sowieso vertellen van tevoren omdat ik niet meer drink & rook. Maar ben ik volgens manlief ook verplicht het mijn andere broer te vertellen 🙈 En vieren als ik 6 weken ben met zn allen Sinterklaas dus is de hele groep compleet.. Altijd lastig deze dingen

10 maanden geleden

Volgens mijn berekeningen 20 juli ‘24❤️

10 maanden geleden

Na wat voorzichtige vroegtesten (oeps verkeerd gerekend) vandaag dan een serieuze streep! Tweede kindje naar verwachting 20 juli 🥰

10 maanden geleden

Na 7 maand proberen hebben wij eindelijk onze eerste positieve test in handen, de voorlopige berekening is 18 juli 😊 nou hopen dat alles goed verloopt 🙏

10 maanden geleden

Nog even getest om te kijken of het goed oploopt want ik heb bijna geen symptomen, maar dit is wel echt een knaller 🥰🥳

10 maanden geleden

Had testen gedaan vanaf 10miu , deze is vanaf 25miu maar vind het nog geen knaller voor 4+2? Wilde vandaag de verloskundige bellen, nog even wachten of alvast doen?

10 maanden geleden

Foto vergeten bij te voegen

10 maanden geleden

Reactie op Koala33

Nog even getest om te kijken of het goed oploopt want ik heb bijna geen sym ...
Wanneer was jou nod/wanneer ben je uitgerekend? 😍

10 maanden geleden

Hallo! Even voorstellen.. ik ben 30 jaar oud en hebben al een dochter van 4 jaar (juni2019). Nu heb ik helaas in oktober2020 december2020 en oktober2023 een miskraam gehad. Midden december hebben we een afspraak staan voor een gynaecologisch onderzoek(geen idee hoe en wat allemaal) ik had zaterdag mn menstruatie verwacht maar heb uiteindelijk vanmorgen deze testen in mn handen. Ik ben helemaal flabbergasted maar ook zo onzeker.. hebben jullie meteen de VK gebeld? Of pas gewacht een paar weken?