487 Reacties

10 maanden geleden

Reactie op rjv1997

Wij gaan het nu vertellen met 6+1 weken als we met mijn hele gezin Sinterkl ...
Ja toevallig dinsdag alles gepland! 30 november vroege echo en 28 december de 11 weken echo!

10 maanden geleden

Reactie op Janneke12-21

Ja toevallig dinsdag alles gepland! 30 november vroege echo en 28 december ...
Aaah spannend! Die vroege echo heb je dan met welk termijn? En dat is voor je etentje?

10 maanden geleden

Inhoud verwijderd - fb groepen delen is op geen enkele manier toegestaan

10 maanden geleden

Wat spannend allemaal! Volgens mijn berekening ben ik op 19 juli uitgerekend! Enorm zenuwachtig voor de eerste echo…. Wel al last van vermoeidheid, gevoelige borsten, krampen en met vlagen misselijkheid. Meer mensen hier last van vanaf 5 weken?

10 maanden geleden

Reactie op Cwjnsn

Wij hebben toch besloten om het aan onze ouders te vertellen met de gedacht ...
Wat super leuk gedaan!! Wij gaan het met Sinterklaas avond vertellen. Zijn dan met beide families samen. Kan ook echt niet wachten. Ben dan volgens mijn eigen berekening 7,5 week zwanger

10 maanden geleden

Reactie op babymarch2022

Jou test is zo mooi donker vergeleken met die van mij😢 ben vandaag 4+2
Die van mij was nog lichter. Dacht in eerste instantie echt een Tuur streepje l.

10 maanden geleden

Reactie op Woezel261021

Die van mij was nog lichter. Dacht in eerste instantie echt een Tuur streep ...
Mijne was veel lichter. Een streep is een streep ;-)

10 maanden geleden

Reactie op rjv1997

Aaah spannend! Die vroege echo heb je dan met welk termijn? En dat is voor ...
Yes, dat is met 7 weken en 2 dagen voor etentje. Dus heel erg fijn. Als we dan kloppend hartje zien, dan vertellen we het ook gewoon. Scheelt moeilijk gedoe😅

10 maanden geleden

Ook ik sluit me aan! Ik ben uitgerekend op 18 juli van onze tweede. Leuk om al jullie verhalen te lezen en gefeliciteerd allemaal😄. Na me al een week of 2 niet lekker te voelen, gister een test gedaan. Tegen al mijn verwachtingen in blijk ik zwanger. had dit niet verwacht maar wel gehoopt. Ik heb namelijk PCOS.

10 maanden geleden

Eigen berekening 17 juli

9 maanden geleden

Meer dames die rond 10:00 helemaal instorten? Vannacht heb ik echt prima geslapen, stond ook best oké op, dacht nadat de oudste naar school was ook echt dat ik genoeg energie had om een kast uit de mesten en halverwege het project voel ik de moed gewoon in m’n schoenen zakken. Zit nu met een kopje koffie maar ben te moe om ‘m van tafel te pakken. Ken deze overdreven vermoeidheid niet van m’n vorige zwangerschappen. 🥲

9 maanden geleden

Reactie op Piepus

Meer dames die rond 10:00 helemaal instorten? Vannacht heb ik echt prima g ...
Nou ik merk wel dat ik veel meer moe ben ja. Ben net 5 weken en heb nu al met mijn directie afgesproken dat ik sws tot de echo om 3 uur naar huis ga ipv 6 uur, onder het mom van endometriose klachten. Na de echo kijken we verder of ik evt (tijdelijk) een percentage ziekgemeld kan worden, ik trek het gewoon niet joh 🫠 Nu zit ik ook wel 60 tot 90 min in de auto, dat helpt ook niet. Maar ook op mijn vrije dagen duik ik met onze dochter onder de wol als zij haar dutje gaat doen🥹

9 maanden geleden

Vermoeidheid herken ik ook van de eerste maar lijkt inderdaad nu wel 2.0. Op dinsdagen ga ik meestal met de dreumes zwemmen. Moet daar nu niet aan denken. Gelukkig vermaakt hij zich vandaag best wel goed zelf met zijn autootjes. Zodra hij straks naar bed gaat ga ik ook even liggen. Kijk ook erg uit naar volgende week. Dan even een weekje vrij. Dan hopelijk ook wat bijtanken. Er komen bizar drukke weken aan zowel werk als thuis dus zie daar wel tegenop. Ik bekijk het positief: eerste trimester bijna op de helft. Tweede vast weer meer energie.

9 maanden geleden

Vind het heel jammer dat onze peuter geen dutje meer doet🥲

9 maanden geleden

Reactie op Eca2149

Wat grappig hier precies het zelfde hahaha. Ook op 18 juli 2024 uitgerekend ...
Same here! Haha spannend wel hoor

9 maanden geleden

Voor nu denken ze volgens berekeningen 16 juli! ☺️

9 maanden geleden

Hello:) ik sluit ook aan:) 17juli uitgerekend volgens eigen berekeningen. 6 dec echo, vet veel zin in!! 🥳

9 maanden geleden

Ik ben zelf ook vermoeid en val ‘s middags regelmatig in slaap op de bank. Wat voor mij in deze zwangerschap nieuw is, is dat ik iedere nacht rond 2/3 uur wakker word en niet meer kan slapen. Normaal ben ik een goede slaper en ben ‘s nachts nooit wakker. 😕

9 maanden geleden

16 juli volgens berekening❤️

9 maanden geleden

Zelf berekend op 16 juli. 6 december de eerste echo, dan hopen op goed nieuws. Het is voor ons de eerste, dus alles nieuw en super spannend. Mijn vader weet het, maar voor de rest houden we het stil. Onze beide moeders worden bij positief nieuws ook verblijd met het nieuws en vrienden en overige familie echt pas na het eerste trimester. We vinden onze bubbel nu ook wel even heel lekker! Succes allemaal met de echo's en veel rust en vertrouwen in het proces ❤️🌹