487 Reacties

9 maanden geleden

Deze week heb ik wat nieuws, een soort duizeligheid. Niet heel erg, maar wel constant aanwezig, vet raar gevoel, herkenbaar bij iemand of niet?

9 maanden geleden

21 juli uitgerekend via mijn eigen berekening 🥰❤️

9 maanden geleden

Reactie op sara2024

Deze week heb ik wat nieuws, een soort duizeligheid. Niet heel erg, maar we ...
Bij deze zwangerschap niet, maar mijn vorige zwangerschap wel. Bleek een enorm lage bloeddruk te hebben. Misschien bij jou ook het geval?

9 maanden geleden

Hoe gaan jullie om met wachten tot de eerste echo? Ik vind het zo spannend en wil het eigenlijk pas aan de ouders en schoonouders vertellen na een goede echo. Voor mijn vaders werk komt dat alleen niet goed uit, want hij gaat de dag voor de echo weer werken voor twee weken. Wat zouden jullie doen? Het toch vertellen n.a.v. de testen of wachten tot na de echo? Ik ben in dubio 😌 Ook omdat ik het zelf nog niet echt geloof. Heb weinig/geen kwaaltjes, maar wel al 11 dagen overtijd en 5 positieve testen, dus misschien moet ik hier gewoon op vertrouwen? 😅

9 maanden geleden

Hoi hoi hier op eigen berekening ook 17 juli uitgerekend, maar ben wel angstig naar 2 miskramen aangezien mijn symptomen ook zo wisselen nu geen zere borsten meer.... 5 december heb ik een echo hopelijk is alles goed....

9 maanden geleden

Reactie op Samanthaa89

Bij deze zwangerschap niet, maar mijn vorige zwangerschap wel. Bleek een en ...
Thanks, meteen even gecheckt, ziet er goe duit gelukkig. Gewoon maar even meebewegen denk ik 😅 maar fijn te horen dat iemand het herkent

9 maanden geleden

Reactie op sunflower92

Hoe gaan jullie om met wachten tot de eerste echo? Ik vind het zo spannend ...
Ik snap je helemaal! Als je twijfelt over het vertellen omdat je niet zeker bent of je zwanger bent, zou ik wel gewoon doen hoor! De tests zijn als het goed is heel betrouwbaar, toch? Als je eerst wil zien of het allemaal goed zit, zou ik eerst de echo afwachten. Maar nog zo lang wachten met vertellen ivm je vaders werk, is ook zo lastig en niet handig misschien. Ik zit zelf ook heel erg in dubio. Pas over kleine 2 weken de echo maar zou het het liefst nu al aan onze ouders en dochter vertellen.. en mn buik groeit ook nogal snel. Twijfellll 😅 Écht advies heb ik dus niet voor je hahaha 😜

9 maanden geleden

Ik heb het persoonlijk wel al verteld aan degene bij wie ik mijn hart wil kunnen luchten zodra op de eerste echo blijkt dat het niet in orde is. Ook met die boodschap. Voor ons waren dat ouders, broer en zus

9 maanden geleden

Reactie op sunflower92

Hoe gaan jullie om met wachten tot de eerste echo? Ik vind het zo spannend ...
Je kunt er dan zeker van uit gaan dat je zwanger bent maar ik heb hetzelfde als jou. Ook mijn schoonvader gaat a.s woensdag voor 2 weken werk weg. Wij hebben a.s. zondag een pret echo geboekt dan ben ik 6+1 en daarna gaan we daar op de koffie. Dan hebben we toch ‘iets’ gezien en een fijn gevoel

9 maanden geleden

Reactie op rjv1997

Je kunt er dan zeker van uit gaan dat je zwanger bent maar ik heb hetzelfde ...
Wij zitten ook heel erg te twijfelen over een eerdere echo zelf! Kun je dan gewoon een praktijk op zoeken in de buurt en een afspraak maken?

9 maanden geleden

Reactie op Kim Vv

Wij zitten ook heel erg te twijfelen over een eerdere echo zelf! Kun je dan ...
Ja even googlen op pretecho , vroege pretecho iets in die trend. Waar woon je ? (Of in de buurt als je exact plaats niet wilt delen)

9 maanden geleden

Reactie op rjv1997

Ja even googlen op pretecho , vroege pretecho iets in die trend. Waar woon ...
In de buurt van roosendaal

9 maanden geleden

Reactie op Kim Vv

In de buurt van roosendaal
Ik had een afspraak gemaakt bij Pretecho Enzo vestiging Breda maar zitten ook in Oudenbosch! Hier kun je voor €40 een pretecho met 6 weken boeken. Bij mijn vorige zwangerschap ook gedaan, vonden wij persoonlijk fijner voor we het vertelden

9 maanden geleden

Reactie op Kim Vv

Wij zitten ook heel erg te twijfelen over een eerdere echo zelf! Kun je dan ...
Hoe was de echo?

9 maanden geleden

Reactie op rjv1997

Ik had een afspraak gemaakt bij Pretecho Enzo vestiging Breda maar zitten o ...
Hoe was de echo?

9 maanden geleden

Reactie op Kim Vv

Hoe was de echo?
Er was echt net een kloppend hartje te zien dus wss was ik nog maar 5 weken + een paar dagen. Ook was er nog wat te zien wat nog een vruchtzakje kan zijn 🙈 Ik mag kosteloos donderdag terugkomen om te kijken hoe dat andere ‘plekje’ er dan uitziet. Is het ook een vruchtzakje, is het leeg of krijgen we dus een tweeling? Of is het wat anders Deze dagen duren kapotlang 😂

9 maanden geleden

Reactie op Kim Vv

Hoe was de echo?
Jij nog van plan een pretecho te nemen of wacht je tot de echo bij een verloskundige?

9 maanden geleden

Reactie op rjv1997

Er was echt net een kloppend hartje te zien dus wss was ik nog maar 5 weken ...
Oeeh wat spannend zeg.. gelukkig is het zo donderdag! Ik ga morgen avond

9 maanden geleden

Reactie op Kim Vv

Oeeh wat spannend zeg.. gelukkig is het zo donderdag! Ik ga morgen avond
Ook spannend! Succes 🍀 Laat je het weten?

9 maanden geleden

Leuk deze groep😀 had al op een paar berichtjes gereageerd maar zal mezelf ook even voorstellen…ik ben volgens mijn eigen berekening op 17 juli uitgerekend. We hebben 5 dec. Een kennismaking en eerste echo staan bij de verloskundige, blijft zo spannend… ondanks dat dit mijn 3e kindje is. Heb al een zoontje van 12 jaar en een dochter van 9 maanden. Waar komen jullie allemaal vandaan? Leuk hier mee te lezen! Fijne zwangerschap allemaal!