493 Reacties

één maand geleden

Jammer. Ik ben 29e uitgerekend 🤣

één maand geleden

Ik ook de 24e uitgerekend. Ik hoop heel erg dat ze eerder komt want ben er echt volledig klaar mee moet ik zeggen.

één maand geleden

28 juli en zo veel zin om haar te ontmoeten, kom maar door 💕

één maand geleden

He ik val er buiten met 31 juli😭

één maand geleden

Reactie op ArankaRomy

Jammer. Ik ben 29e uitgerekend 🤣
Oh die paar daagjes nog in juli mogen er ook wel bij. Ik heb toevallig gekeken in welke week het viel qua data haha

één maand geleden

Ik de 25e 🙂 Ben aan het wachten haha. Had verwacht dat ze er al was aangezien de eerste met 38 weken precies is geboren. Al wil dat niks zeggen 😂 as do gesprek voor inleiding. I.v.m klein kind.

één maand geleden

Ik de 22e, vandaag 39 weken zwanger en voor mij is het 'dit is onmenselijk' omslagpunt gekomen haha. Ook wel last van voorweeën en helaas niet fit (griep/verkouden)

één maand geleden

Ik ook de 24ste. Ben benieuwd wanneer de baby komt.

één maand geleden

Ik wordt ook steeds vermoeider. Krijg mezelf bijna de bank niet af maar in mijn hoofd wil ik dingen doen. Frustreert me enorm en reageer dit nu best wel af op mijn vriend.😅 ben snel aangebrand in ieder geval

één maand geleden

Ik ben 25 juli uitgerekend. Heel veel zin om onze kleine te ontmoeten, maar ben (gelukkig) nog zo fit dat de verloskundige zegt dat ik rekening moet houden met begin augustus 😅 Dus waarschijnlijk nog even geduld hoewel ik niet weet of je fit en energiek voelen iets zegt over wanneer de baby zich gaat aandienen? Eerste kindje dus geen vergelijkingsmateriaal. We wachten af!

één maand geleden

Ik ben 30 juli uitgerekend maar ik lees stiekem mee ☺️. Van mij mag ze nog wel even blijven zitten, liefst tot eerste week augustus 🤞🏻. Mede ook omdat we nog steeds niet uit een naam zijn 😅

één maand geleden

26 juli uitgerekend! Oftewel vandaag 38+3, ik probeer nog niet te veel bezig te zijn met het feit dat ze er elk moment kan zijn, van mij mag ze nog lekker eventjes blijven zitten 😳

één maand geleden

Ik ben de 25e uitgerekend, mag van mij ook nog wel even duren. Ik voel mij goed, dus geniet nog wel van de rust en ruimte ;) maar we zijn uiteraard ook heel nieuwsgierig.

één maand geleden

Hi! Ik was de 22e uitgerekend. Nu kers verse mama van een gezonde baby die geboren is met 38+6 😊

één maand geleden

28 juli uitgerekend, van mij mag ze wel komen💕

één maand geleden

Ik ben er wel klaar mee eigenlijk🤣 alles doet pijn, slapen is niet meer fijn, bij elke houding doet wel iets zeer. Kan niet meer naar de winkels door m’n lage bloeddruk. Vandaag 38 weken, dus ben benieuwd wanneer ze zich meld 😝

één maand geleden

Ik ben 29 juli uitgerekend maar lees ook even mee! 😊 38 weken en voel me nog helemaal prima en kan me totaal niet voorstellen dat er binnenkort een bevalling aan zit te komen 😂 ik vind het ook prima als het nog even duurt

één maand geleden

Ik ben op 25 juli uitgerekend. Het mag van mij komen, vind het wachten zo saai en ga ook niet echt meer ver op pad.. wachten is zo saai😅

één maand geleden

Ik ben de 23ste uitgerekend! Ik ben er helemaal klaar mee, ik hoop dat hij zo snel mogelijk komt 🥲

één maand geleden

Ik ben ook op 24 juli uitgerekend en van mij mag hij ook al komen! Ben ontzettend benieuwd en alles is klaar in het huis :) qua fysieke klachten gaat het gelukkig goed, ook al kijk ik er nu al enorm naar uit om weer te kunnen sporten en op m'n buik liggen 😅