493 Reacties

één maand geleden

Hier ook om t uur ofzo wakker. Wordt er gek van. Het rommelt ook maat niets zet door. Ik ben er echt klaar mee. Slaap iedere nacht steeds slechter. Ben ook misselijk. Steeds harde buiken die gelukkig niet pijnlijk zijn maat me wel onrustig maken.

één maand geleden

Reactie op Frnzz

Hier ook om t uur ofzo wakker. Wordt er gek van. Het rommelt ook maat niets ...
Als die harde buiken en steken rommelen zijn.... dat doet het hier al dik 2 weken🙃 en die zijn wel pijnlijk die steken, soms half uur lang en dan weer niks. Gister helemaal niks🤷‍♀️ In de nacht sowieso elk uur wakker voor plassen

één maand geleden

Reactie op Frnzz

Hier ook om t uur ofzo wakker. Wordt er gek van. Het rommelt ook maat niets ...
Hopelijk zet het snel door. Ik herken wat je zegt, zo vermoeid wil je een bevalling ook helemaal niet in gaan. Mijn vk adviseerde een warme douche en 2 paracetamol voor het slapengaan. Bij mij deed het niks maar wellicht bij jou wel?

één maand geleden

Reactie op JChristine

Hopelijk zet het snel door. Ik herken wat je zegt, zo vermoeid wil je een b ...
Nja het is niet zo zeer de pijn waarvan ik wakker ben. Ik slaap gewoon kut😅 dus zn paracetamol zie ik de meerwaarde niet van in.

één maand geleden

Reactie op Frnzz

Nja het is niet zo zeer de pijn waarvan ik wakker ben. Ik slaap gewoon kut� ...
Toch had ik ook zelfde advies gekregen, even warme douche, kopje thee nog en 2 paracetamol. En het helpt mij afgelopen dagen wel. Vooral warme douche ook even. Heb nu paar nachten echt wel meer uurtjes kunnen slapen dan daarvoor. Op de echte rommelnacht na dat weeën niet hadden doorgezet. Ik heb ook soort berusting inmiddels dat ik weer 41+ aan tik. Dus dat helpt misschien ook wel.

één maand geleden

Reactie op Janneke12-21

Toch had ik ook zelfde advies gekregen, even warme douche, kopje thee nog e ...
Ik neem gewoon een maagzuurtablet voor het slapen gaan. En moet echt gewoon elke 1.5-2uur plassen wegens het vocht. Daar helpt een douche niet tegen😅 das gewoon als schildpad eruit gaan en plassen. Slaap wel heel snel weer

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Ik neem gewoon een maagzuurtablet voor het slapen gaan. En moet echt gewoon ...
Hahahah, op dat miezerige kopje thee na probeer ik na 20.00 ook niets meer te drinken. Want dat gewaggeld naar die wc idd😂 En dan weer terug dat verhoogde bed in klimmen....

één maand geleden

Reactie op Janneke12-21

Hahahah, op dat miezerige kopje thee na probeer ik na 20.00 ook niets meer ...
Ja dat probeer ik ook te doen, helaas blijft dat plassen terugkomen. En als ik dan om 02:00 en om 04:00 ben geweest kom ik daarna zo moeilijk in slaap. Vannacht ook weer vanaf 04:15 wakker..

één maand geleden

Reactie op Janneke12-21

Hahahah, op dat miezerige kopje thee na probeer ik na 20.00 ook niets meer ...
Nee bed is hier dus niet verhoogd... iets met klossen die niet passen en een bed dat van bierkratten af gleed in de nacht.... werd ons te gevaarlijk. (Luchtbed erop voor bevalling en kraamzorg... ging om 6cm) Dus bed in en uit lukt prima

één maand geleden

Hier ook geen verhoogd bed. Had het de de vk gevraagd want boxspring en we zijn nu 10cm te laag. Wij krijgen minimale Kraamzorg uren. En de vk zei doe alsof je neus bloed en maken ze er echt n probleem van dan kunnen we het te grote matras nog van t bed van zolder halen. Maar helaas geen wc boven. Dus meerdere keren per nacht naar beneden....

één maand geleden

Reactie op JaDatIsDaisy

Hier ook geen verhoogd bed. Had het de de vk gevraagd want boxspring en we ...
Hier gaven ze aan dan het bed niet te verschonen. Dikke prima kan me vriend wel ff doen. En voor mijn controles (heb door chronische batholin cystes sowieso littekens) gooien we luchtbed erop. Al heeft de verloskundige die littekens (chronisch) nog nooit gezien.... dus verwacht kraamzorg ook niet🤣🤷‍♀️ dus zal ze zelf wel doen met een spiegel🫣🤣

één maand geleden

Hier ook geen verhoogd bed. Ik heb ook een luchtbed klaar liggen voor erboven op mochten ze moeilik doen. Bij mij is het plassen ook vooral t probleem snachts. Mijn blaas heeft echt 0 ruimte meer door die kleine.

één maand geleden

Ff wat anders trouwens. Ben nu precies 39 weken en heb opeens weer bandenpijn sinds dag of 2 onderin🤷‍♀️ Heb echt het gevoel dat het gewicht van die kleine nog verder naar beneden is gegaan, maar die ligt al 2/3 weken vast in me bekken

één maand geleden

Ik ben 28 juli uitgerekend, maar heb vannacht slecht geslapen door krampen onderin m’n buik en rug. Hele ochtend al wat lichte weeën om de 5 minuutjes, maar nog niet heel pijnlijk ofzo. Ik vind het wel moeilijk om te bepalen wanneer de verloskundige te bellen. Ik vind het echt spannend worden nu maar kijk er ook echt naar uit ☺️

één maand geleden

Reactie op Frnzz

Nja het is niet zo zeer de pijn waarvan ik wakker ben. Ik slaap gewoon kut� ...
Nee dat had ik ook, daarom had het bij mij niet zoveel nut. Maar ik dacht ik probeer het een keer en baadt het niet dan schaadt het niet

één maand geleden

Reactie op JChristine

Nee dat had ik ook, daarom had het bij mij niet zoveel nut. Maar ik dacht i ...
Baat* omg wat erg 🤣

één maand geleden

Reactie op Janneke12-21

Ik heb het helaas wel vroeg in de middag woensdag. Ze zitten belachelijk vo ...
Ik kom net terug van het ziekenhuis. Strippen ging niet vanwege én te weinig ontsluiting én te druk bij de vk als ik ervan zou bevallen. Vrijdag kan ik bellen om het alsnog te proberen bij de vk. Anders krijg ik zaterdag een ballonnetje en zondag (als er dan wel plek is) word ik verder ingeleid. Ik voelde me wel gehoord en begrepen en had een aardige verloskundige. Erg fijn!

één maand geleden

Nou heb met gebeld. Vanavond komen ze kijken of ik gestript kan worden. Zoooo klaar mee😅

één maand geleden

Reactie op Frnzz

Succes! Inmiddels meer duidelijk of je toch ontsluiting hebt gekregen of al ...
Ik ben afgelopen nacht bevallen van onze prachtige zoon. Toen ik voor ballonnetje in het ziekenhuis kwam bleek ik al 3 cm ontsluiting te hebben haha. We liggen wel beide in het ziekenhuis nu maar maken het naar omstandigheden goed❤️

één maand geleden

Reactie op Aapie32

Ik ben afgelopen nacht bevallen van onze prachtige zoon. Toen ik voor ballo ...
Aah super gefeliciteerd! Hopelijk mogen jullie snel naar huis