493 Reacties

één maand geleden

Reactie op JChristine

Ik kom net terug van het ziekenhuis. Strippen ging niet vanwege én te weini ...
Oh dat is wel shit! Hopelijk lukt het vrijdag wel! Ik heb maandag afspraak in het zkh om inleiding te bespreken. Duurt nog wel even helaas. Hoop wel dat ik zo bij VK gestript kan worden. Buik zit nog vrij hoog. Dus vrees nog geen ingedaalde baby en dus strippen niet mogelijk.

één maand geleden

Reactie op Janneke12-21

Oh dat is wel shit! Hopelijk lukt het vrijdag wel! Ik heb maandag afspraak ...
Hebben ze nog niet gevoeld of de baby al is ingedaald? Hopelijk vast goed nieuws zo, ben benieuwd of het strippen lukt!

één maand geleden

Reactie op JChristine

Hebben ze nog niet gevoeld of de baby al is ingedaald? Hopelijk vast goed n ...
Yes, ze was ingedaald. Maar vorige week weer omhoog gekropen. Nog uurtje en dan richting VK.

één maand geleden

Vandaag vk geweest. En ze kon met t voelen van de buik weer zo zn hoofdje uit mn bekken duwen. Dus wij gaan echt wel over de 29e heen. 30e weer een afspraak met de vk

één maand geleden

Reactie op JaDatIsDaisy

Vandaag vk geweest. En ze kon met t voelen van de buik weer zo zn hoofdje u ...
Maar het zegt toch helemaal niks over wanneer je gaat bevallen? Dat zegt mijn verloskundige. Sommige baby’s dalen pas goed in het bekken tijdens de bevalling..

één maand geleden

Strippoging gehad vandaag. Bij de eerste zwangerschap nooit gelukt. Nu wel helemaal verwerkte baarmoedermond en 1cm ontsluiting. Dus ondanks dat ze nog steeds niet is ingedaald lukte het strippen wel. Al ging het niet zo denderend als ze gehoopt hadden. Als het niets op gang brengt komen ze zaterdag voor een 2e poging, mocht ik dat willen. Ook al besproken mocht ik ingeleid willen/moeten worden dat ze de avond voor inleiding mijn vliezen willen breken om evt inleiding te vermijden. Dat klinkt als muziek in m'n oren. Het rommelt wel iets, maar kan ook wat naweeën van strippen zijn. Ik moest lekker gaan relaxen en lichaam de tijd geven om het op te pakken. Dus lekker op bed gaan liggen met een boekje.

één maand geleden

Reactie op feeka

Maar het zegt toch helemaal niks over wanneer je gaat bevallen? Dat zegt mi ...
T zegt ook niks. Maar ik heb zelf ook het idee dat ie daar lekker chill zit. Hij zwemt lekker rond. Hij heeft vruchtwater zat en ik heb nog helemaal geen harde buiken of iets ook

één maand geleden

Voorweeen zijn hier goed begonnen. Precies op de avond dat we een logé hebben (waar ik behoorlijk tegen heb geprotesteerd maar oke). Duren 30 seconden en om de 7 minuten. Nu even douchen en hopen dat ze minder worden. Of dat ze doorzetten, maar liever niet met bezoek in huis..

één maand geleden

Reactie op JChristine

Voorweeen zijn hier goed begonnen. Precies op de avond dat we een logé hebb ...
Als ze nu al beginnen is kans groot dat het doorzet zei mn verloskundige. Wel echt vervelend dat er juist nu bezoek is.

één maand geleden

Woow ik ben in shock. Kom net van de verloskundige om te kijken of strippen kan. Bleek al 4cm ontsluiting te hebben zonder weeen. Dat is vrij bijzonder als het je eerste kindje is. Kreeg meteen te horen dat als de weeen nu na het strippen niet op gang komen ze mijn vliezen gaan breken en als dat niets doet ik toch echt wel in het ziekenhuis moet gaan bevallen. Spannend en heel gek

één maand geleden

Reactie op Frnzz

Woow ik ben in shock. Kom net van de verloskundige om te kijken of strippen ...
Aaah spannend!!

één maand geleden

Reactie op Frnzz

Woow ik ben in shock. Kom net van de verloskundige om te kijken of strippen ...
Wow bizar ! Echt ideaal dit zeg. Dan kan het nu zomaar ineens heel snel gaan! Hoe ver ben je precies? Ik 39+4 en vk zag gisteren 1cm

één maand geleden

Reactie op Frnzz

Woow ik ben in shock. Kom net van de verloskundige om te kijken of strippen ...
Spannend! Je kunt het

één maand geleden

Reactie op Suus 1991

Wow bizar ! Echt ideaal dit zeg. Dan kan het nu zomaar ineens heel snel gaa ...
Ik zit precies op 40 weken vandaag.

één maand geleden

Reactie op Janneke12-21

Als ze nu al beginnen is kans groot dat het doorzet zei mn verloskundige. W ...
Zijn inmiddels al weer afgezwakt, maar lig al wel in bed voor de nacht. Ik had met mijn vriend gewed en dacht dat ik de 24e of 25e zou bevallen dus ik zou nog gelijk kunnen krijgen. Benieuwd of ik vannacht nog wat ga merken

één maand geleden

Reactie op Frnzz

Woow ik ben in shock. Kom net van de verloskundige om te kijken of strippen ...
Dat is vast mooi meegenomen! Hopelijk werkt het strippen voldoende, succes! 🍀

één maand geleden

Vandaag 40+1. Gisteren een halve strippoging gehad. Had eigenlijk nog net wat te weinig ontsluiting om er helemaal langs te kunnen. En heb er daarna ook helemaal niets van gemerkt. Alleen dat ik vandaag mega mega moe was. Zo weer verder slapen. Morgen poging 2 en bespreken wat de verdere stappen zijn 🤞🏻

één maand geleden

Na het strippen gisteravond kreeg ik toch echt wel weeen. Deze getimed en ze kwamen om de 2 a 3 min en de meeste hielde 1 minuut aan. Verloskundige gebeld en die is komen kijken echter deden de weeen niets en waren ze nog niet voldoende voor de actieve fase. Helaas helaas. Afgesproken om lekker te gaan slapen en als ze echt constistent werden en ik ze echt continu moest wegpuffen pas weer bellen. In goede hoop de nacht in. Nou ik ben gewoon in slaap gevallen en nu zijn de weeen dus weg. Morgen ochtend dus maar weer bellen en hopen dat er alsnog wat gebeurt.

één maand geleden

Reactie op Frnzz

Na het strippen gisteravond kreeg ik toch echt wel weeen. Deze getimed en z ...
Ik ben dinsdag gestript en had precies het zelfde... van 2100-0200 weeenngehad. Wilde net onder de douche en toen stopte het. Tot nu toe nog niks weer gehad

één maand geleden

Reactie op Meisjeonbekend1995

Ik ben dinsdag gestript en had precies het zelfde... van 2100-0200 weeennge ...
Ik gisteren gestript. Zelfde hoor. VK zei al dat ik waarschijnlijk 2e poging nodig zou hebben. Ik twijfel nu alleen. Of het de onrust in m'n lichaam waard is. Kan evt zaterdag nog een poging wagen.