493 Reacties

één maand geleden

Reactie op Meisjeonbekend1995

Ik ben dinsdag gestript en had precies het zelfde... van 2100-0200 weeennge ...
Spannend he. Ik heb net de verloskundige gesproken. Gisteren had hij het nog over vliezen breken maar de vraag is even of ik überhaupt zelf weeen ga krijgen en het ziekenhuis zit vol(gezien de ontsluiting die ik heb zonder weeen). Morgen avond gaan we weer een strip poging doen en vandaag gewoon rustig aankijken of er niet toch wat gebeurd. Heb wel echt heerlijk geslapen vannacht. Voel me eigenlijk rustiger dan de afgelopen dagen. Het idee dat een hele inleiding niet nodig is omdat ik al op 4cm zit geeft toch rust. Nu gewoon nog 1 of 2x strippen proberen en anders toch de vliezen breken.

één maand geleden

Reactie op Frnzz

Spannend he. Ik heb net de verloskundige gesproken. Gisteren had hij het no ...
Ja vliezen breken kunstmatig lijkt me ook fijner dan inleiden!

één maand geleden

Morgen om 13:00 nieuwe poging om te strippen. Volgens mij ben ik toestraks mijn slijmprop verloren, zou het iets betekenen?

één maand geleden

Reactie op JChristine

Morgen om 13:00 nieuwe poging om te strippen. Volgens mij ben ik toestraks ...
Ik zojuist ook. Kon niet zo snel vinden of het iets betekent. Fijn dat je morgen alweer mogelijkheid hebt op een poging. Ik kan zaterdagochtend bellen voor een tweede poging. Komen ze thuis langs. Ook wel fijn.

één maand geleden

Ik heb maandag weer afspraak bij vk staan dan ben ik 39+5. Ze zou dan bespreken over strippen week 41. Wil haar eens vragen of er al wat aan de gang is en of ze eventueel ook maandag wil strippen. Al zei ze zonder inleiding liever niet voor week 41

één maand geleden

Reactie op Janneke12-21

Ik zojuist ook. Kon niet zo snel vinden of het iets betekent. Fijn dat je m ...
Dat is ook wel handig ja, lekker thuis! Ik heb onregelmatige krampen/harde buiken maar ze worden wel pijnlijker. Lastig met een drammende dreumes en een vriend die hier druk is met de electricien en de zonnepanelen (en de loge die nog niet weg is) 🥴

één maand geleden

Reactie op JChristine

Dat is ook wel handig ja, lekker thuis! Ik heb onregelmatige krampen/harde ...
Neeeeee, die loge zou voor 1 nachtje er maar zijn toch? Hopelijk zet het dan toch door, lekker zo iedereen de deur uit werken. Hier wel harde buiken, en wat lichte krampen. Maar neemt niet toe in intensiteit.

één maand geleden

Reactie op Janneke12-21

Neeeeee, die loge zou voor 1 nachtje er maar zijn toch? Hopelijk zet het d ...
Naar mijn schoonmoeders huis gestuurd, iemand anders moest m brengen want ik heb mn vriend nodig. Het is écht begonnen hier! Weeen komen en vliezen zijn net al gebroken. Helaas wel het bad aangezet, nog even plassen voor ik erin ging en toen braken ze. Dus toen moest ik m weer leeg laten lopen 🥲

één maand geleden

Reactie op JChristine

Naar mijn schoonmoeders huis gestuurd, iemand anders moest m brengen want i ...
Zet ‘m op!!

één maand geleden

40 weken vandaag, strippoging van net niet, lukte niet. 1 cm ontsluiting. Vierde zwangerschap, en al week gekke weeen en pijntjes (nooit eerder gehad ook).

één maand geleden

Reactie op JChristine

Naar mijn schoonmoeders huis gestuurd, iemand anders moest m brengen want i ...
Goed zo! Succes!!!

één maand geleden

Reactie op JChristine

Morgen om 13:00 nieuwe poging om te strippen. Volgens mij ben ik toestraks ...
Kan! Maar hoeft niet. Ik verlies sinds deze ochtend steeds stukken slijmprop en ben om half 12 gestript. Lukte nu wel volledig. Buiten af en toe wat harde buiken voel ik niets. Hoe is t nu bij jou? 🍀

één maand geleden

Reactie op JChristine

Naar mijn schoonmoeders huis gestuurd, iemand anders moest m brengen want i ...
Oh, ik lees het nu net. Zet m op!!!! 💪🏻

één maand geleden

Reactie op JGewenst

Kan! Maar hoeft niet. Ik verlies sinds deze ochtend steeds stukken slijmpr ...
Was het eerste of tweede poging voor strippen?

één maand geleden

Reactie op JChristine

Naar mijn schoonmoeders huis gestuurd, iemand anders moest m brengen want i ...
Succes💪

één maand geleden

Ze is gezond en wel geboren, ik typ straks even de details. Nu nog een uurtje slapen in het ziekenhuis 😴

één maand geleden

Reactie op JChristine

Ze is gezond en wel geboren, ik typ straks even de details. Nu nog een uurt ...
Gefeliciteerd🎉🥰en idd uitrusten wanner het kan.

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Ff wat anders trouwens. Ben nu precies 39 weken en heb opeens weer bandenpi ...
Ik ook! 40+1 vandaag en sinds een week voel ik echt weer bliksemflitsen en alsof mn bekkenbodemspieren in brand staan, vooral ‘s nachts als ik me omdraai in bed, maar eigenlijk ook met lopen overdag. Terwijl meneer al superlang is ingedaald. Geen idee waar dit gevoel vandaan komt 🤷🏻‍♀️

één maand geleden

Reactie op Buitenlandsebaby

Ik ook! 40+1 vandaag en sinds een week voel ik echt weer bliksemflitsen en ...
Ja dit had ik afgelopen dinsdag heel erg. Toen dacht ik daar gaan we... maar sinds toen is het weer rustig. Kleine doet niet meer extreem de macarena, maar beweegt eens een keer wat minder heftig. Dus kan ik beetje bijkomen hoop ik🫣

één maand geleden

Reactie op JChristine

Ze is gezond en wel geboren, ik typ straks even de details. Nu nog een uurt ...
Gefeliciteerd!!