493 Reacties

één maand geleden

Vanochtend om 6 uur kreeg ik toch ineens weeën. Ze werden al vrij snel pittig en toen de verloskundige er eenmaal was bleek ik al 8cm ontsluiting te hebben. Het ging toen heel snel. Het bad en de kraamzorg waren er net op tijd. Om 10:45 is onze lieve zoon geboren🩵

één maand geleden

Reactie op Frnzz

Vanochtend om 6 uur kreeg ik toch ineens weeën. Ze werden al vrij snel pitt ...
Gefeliciteerd

één maand geleden

Reactie op Frnzz

Vanochtend om 6 uur kreeg ik toch ineens weeën. Ze werden al vrij snel pitt ...
Wat fijn! Gefeliciteerd

één maand geleden

Reactie op Frnzz

Vanochtend om 6 uur kreeg ik toch ineens weeën. Ze werden al vrij snel pitt ...
Gefeliciteerd!!

één maand geleden

Reactie op Janneke12-21

Was het eerste of tweede poging voor strippen?
Dit was poging 2. De eerste lukte niet volledig. Poging 2 lukte met 2 vingers. Lijkt mij dan 2-3 cm ontsluiting? Verlies elke keer bij het afvegen na het plassen stukken slijmprop en paar harde buiken op een dag maar thats ittt. Zondag poging 3..

één maand geleden

Reactie op Frnzz

Vanochtend om 6 uur kreeg ik toch ineens weeën. Ze werden al vrij snel pitt ...
Gefeliciteerd!!!

één maand geleden

Reactie op JGewenst

Dit was poging 2. De eerste lukte niet volledig. Poging 2 lukte met 2 vinge ...
Ow beter, hier doen ze “niks” in het weekend wat geen spoed heeft.

één maand geleden

Reactie op Frnzz

Vanochtend om 6 uur kreeg ik toch ineens weeën. Ze werden al vrij snel pitt ...
Oohhh geweldig, van harte gefeliciteerd!!

één maand geleden

Hier nog alles rustig (23e was ik uitgerekend), alleen sinds gisteravond wat meer rugpijn. Hopelijk geen voorteken van opnieuw rugweeen. 😅 Dinsdag staat een 41-weken check ingepland in het ziekenhuis. We wachten maar rustig af. 😊

één maand geleden

Verloskundige komt straks langs om te checken voor evt 2e keer strippen. Heb wel sinds gisteravond veel meer slijm verlies en nu ook in ochtend wat gerommel, maar niets noemenswaardigs

één maand geleden

Reactie op Frnzz

Vanochtend om 6 uur kreeg ik toch ineens weeën. Ze werden al vrij snel pitt ...
Gefeliciteerd!! 🙂

één maand geleden

Ook hier is alles nog rustig! Ben zo benieuwd wanneer ze gaat komen 😀. Merk vooral dat mijn moeder helemaal zenuwachtig is nu de uitgerekende datum al achter ons is. Ik blijf vertrouwen houden dat ze komt wanneer ze er klaar voor is. Ik heb er zin in!

één maand geleden

Reactie op marjoleinzz

Ook hier is alles nog rustig! Ben zo benieuwd wanneer ze gaat komen 😀. Mer ...
Hier ook, ik probeer relaxt te blijven (morgen uitgerekend) maar mijn omgeving begint hysterisch te worden haha! 😂

één maand geleden

Reactie op Rooss97

Hier ook, ik probeer relaxt te blijven (morgen uitgerekend) maar mijn omgev ...
Ooohh vind jij dit ook zo vervelend? Eerst vond ik het wel leuk dat iedereen zo betrokken bleek. Maar ben nu over uitgerekende datum heen en word helemaal gek van alle appjes of er al wat gaande is. Word er zelf nogal onrustig van

één maand geleden

Reactie op veeriekie

Ooohh vind jij dit ook zo vervelend? Eerst vond ik het wel leuk dat iederee ...
Hier precies hetzelfde! 31juli uitgerekend en ze beginnen allemaal al te appen..... ook mijn moeder valt me op dat die opeens dagelijks een app stuurt of over het weer of ze vraagt of ik nog iets op tv had gezien..... voelt als soort van controle ook als ik niet reageer zeg maar dat ze dan weet dat het begonnen is🤷‍♀️ deed ze namelijk voorheen nooit!

één maand geleden

Reactie op Rooss97

Hier ook, ik probeer relaxt te blijven (morgen uitgerekend) maar mijn omgev ...
Ja ik krijg ook al geregeld appjes.. maandag mijn uitgerekende datum. App tegen iedereen dat ik er maar rekening mee houd dat hij tot 42 weken blijft zitten 🙈. Hoop het niet maar dan een beetje verwachtingsmanagement naar de omgeving 🙃

één maand geleden

Ik merk ook een toename aan apjes en belletjes de afgelopen week. Ben de 31e uitgerekend. Vooral van mensen dichtbij zeg maar, maar ook meer kennissen die via FB een berichtje sturen. Vind het wel.lief dat ze zo meeleven. Ik merk alleen dat ik zelf nog druk ben met van alles en nog wat en mensen het idee hebben dat ik nu alleen nog maar aan het broeden/ wachten ben🤣

één maand geleden

Reactie op Mom-2Be

Ik merk ook een toename aan apjes en belletjes de afgelopen week. Ben de 3 ...
Voel.sinds gisterenavond laat ook meet gerommel, af en toe beetje menstruatieachtigekrampen in onderbuik en bij baarmoedermond, er is dus iets aan de gang...maar ja nog niets iets noemenswaardig. Als ik dit ga melden zijn er een paar mensen die niet meer slapen

één maand geleden

Reactie op Mom-2Be

Voel.sinds gisterenavond laat ook meet gerommel, af en toe beetje menstrua ...
Heb ik ook idd. Vannacht ook krampen. Daar word ik dan even wakker van maar slaap vervolgens weer door.. merk dan wel dat ik steeds meer met een teleurstelling op sta 😑. Die baby mag nu echt wel komen! En dan lees ik elke dag al die geboorteberichten 😆 ik wil oohooook

één maand geleden

Reactie op feeka

Heb ik ook idd. Vannacht ook krampen. Daar word ik dan even wakker van maar ...
Haha ik heb dus al weken krampen.. niet om je te ontmoedigen hoor. Maar vind het zo vermoeiend. Heb er daardoor zelf geen vertrouwen meer in, in wat ik nou voel. Heb al zo vaak gedacht dat het begonnen was maar het zet nooit door :(