493 Reacties

één maand geleden

Oh als je al weken krampen hebt, lijkt me ook vermoeiend. Er staat ook.niet bij wat het precies is he ,😁 zijn het de indalingsweeën , voorweeën, start van echte weeën. Als het echte weeën zijn is het vaak wel.duidelijk, maar hoe lang dat voorstadium duurt...weet niemand precies🤷‍♀️ Ik weet nu alleen dat ik dingen voel die ik tot gisteren nog niet voelde. Wordt wel.spannend, want ik sta voor maandag gepland voor ee keizersnede, maar als het zich eerder natuurlijk aandient is plan het eerst zelf te proberen. Ergens hoop ik dat dat zo is en ergens maakt dat me ook wel.zenuwachtig.. na ja...we zullen zien.....🥰

één maand geleden

Reactie op Mom-2Be

Oh als je al weken krampen hebt, lijkt me ook vermoeiend. Er staat ook.niet ...
Ooh heel spannend ja! Ik sta maandag ingepland voor een inleiding. Ik hoop heeeeel erg dat ze nog vanzelf komt maar heb er zelf echt een hard hoofd in! Jij weet in iedergeval dat je kindje er sowieso maandag is. Zo leuk !!

één maand geleden

Reactie op veeriekie

Ooohh vind jij dit ook zo vervelend? Eerst vond ik het wel leuk dat iederee ...
Ja! Aan de ene kant heel lief, maar het ligt er ook een beetje aan wie het stuurt #hormonen. Vanmorgen in mijn familie app ging het helemaal los omdat ik niet reageerde, maar ik sliep nog. Toen heb ik ze expres nog even langer laten wachten haha 😂

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Hier precies hetzelfde! 31juli uitgerekend en ze beginnen allemaal al te ap ...
Oooh fijn dat iedereen dit zo herkent haha. Mijn moeder appt mij nu ook al een week lang elke ochtend, terwijl ik haar ook nog vaak twee keer in de week zie 😅. Deed ze normaal ook nooooit. Bijna ruzie gekregen omdat ze perse wil weten wanneer de bevalling begint. Heb daar zo geen behoefte aan. Wanneer de bevalling begint gaat mijn telefoon lekker aan de kant en dan zien we het wel.

één maand geleden

Reactie op marjoleinzz

Oooh fijn dat iedereen dit zo herkent haha. Mijn moeder appt mij nu ook al ...
Ja hier dus ook. Ze had ook bedacht na de bevalling meteen hierheen te komen (2uren rijden). Ik zei dat willen we niet, je hoort het vanzelf wel en ook wanneer jullie welkom zijn

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Ja hier dus ook. Ze had ook bedacht na de bevalling meteen hierheen te kome ...
Vervelend hè dat ze het zelf invullen.. mijn ouders hadden bedacht dat ik wel zou bellen als het begonnen zou zijn zodat ze in de wachtkamer bij het ziekenhuis konden wachten tot ze geboren is.. 😰 nou ik bel als ze er is en dan kijken we hoe of wat ze kunnen komen kijken..

één maand geleden

Reactie op marjoleinzz

Oooh fijn dat iedereen dit zo herkent haha. Mijn moeder appt mij nu ook al ...
Haha o ja dat deed mijn moeder ook. Afgelopen dinsdag maakte ze een k*t opmerking (was grappig bedoeld maar kon er totaaal niet om lachen) dus dat gezegd.. sindsdien geen appje meer gehad 😅. Weer het andere uiterste. Zojuist wel dan ineens m’n vader op de stoep met een bloemetje. Heeft hij echt nog nooit gedaan! Heel bijzonder allemaal 😆

één maand geleden

Reactie op proudmommmmy

Vervelend hè dat ze het zelf invullen.. mijn ouders hadden bedacht dat ik w ...
OMG!! hoe erg is dat dan. No way idd. Tis onze eerste en willen zelf eerst kijken hoe en wat..

één maand geleden

Reactie op veeriekie

Ooohh vind jij dit ook zo vervelend? Eerst vond ik het wel leuk dat iederee ...
Dat had ik de vorige keer ook, 41+3 bevallen. Dat je dan van meerdere mensen krijgt ‘is de baby er nog niet? Gewoon even je gedachten verzetten!’ Lekker makkelijk als iedereen je de hele dag blijft herinneren 😑 Merkte nu bij de tweede dat het wel minder was

één maand geleden

Reactie op JChristine

Dat had ik de vorige keer ook, 41+3 bevallen. Dat je dan van meerdere mense ...
Ja.. ik heb dus echt de neiging om whatsapp er af te gooien voor de komende dagen haha. Maar voel je verplicht toch te antwoorden omdat mensen anders allemaal denken dat het begonnen is :(

één maand geleden

Reactie op marjoleinzz

Ook hier is alles nog rustig! Ben zo benieuwd wanneer ze gaat komen 😀. Mer ...
Herkenbaar, mijn omgeving is onrustiger dan wijzelf! Mijn schoonvader en zijn vriendin gaan bijna op vakantie dus die krijgen langzaam de zenuwen. 😂 Niet mijn probleem. 😅

één maand geleden

Reactie op CDKN

Ow beter, hier doen ze “niks” in het weekend wat geen spoed heeft.
Dat is vervelend 😖 Misschien dat het bij mij wel zondag nog wordt geprobeerd omdat ik maandag afspraak heb staan bij de gynaecoloog (ctg, vruchtwater check en mogelijkheden tot inleiden) en eigenlijk graag thuis wil bevallen maar niet tot 42 wil wachten (ivm complicaties).

één maand geleden

Reactie op marjoleinzz

Oooh fijn dat iedereen dit zo herkent haha. Mijn moeder appt mij nu ook al ...
Ahh vervelend he. Of je moet juist aan je vriend vragen of hij af en toe even op je telefoon wil gaan als je gaat bevallen. Mijn schoonmoeder checkte dus meerdere keren per dag hoe lang geleden ik online was op fb en insta 🥲

één maand geleden

Reactie op JChristine

Dat had ik de vorige keer ook, 41+3 bevallen. Dat je dan van meerdere mense ...
Klopt, eerste was het echt meerdere keren per dag door verschillende personen. Nu wat meer rust omdat ik toen ook pas met 41+5 was bevallen. Iedereen gaat er nu ook wel beetje vanuit dat het 41+ wordt alleen de oma's zijn echt in spanning. Mijn moeder omdat ze de oudste opvangt, en stresst omdat A10 deels dicht is dus langere reistijd heeft, en schoonmoeder vind het gewoon zo spannend. Mijn moeder al gerustgesteld dat we genoeg mensen in de buurt hebben voor evt acute opvang. Maar ja...

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

OMG!! hoe erg is dat dan. No way idd. Tis onze eerste en willen zelf eerst ...
Ja bij ons ook de eerste… weet nooit hoe m’n bevalling loopt dus ze horen het vanzelf 🫠

één maand geleden

Reactie op veeriekie

Ja.. ik heb dus echt de neiging om whatsapp er af te gooien voor de komende ...
Ik had een plaatje van Rachel van Friends als profielfoto met de tekst ‘THAT’S RIGHT, STILL NO BABY’. Hielp best goed, al vonden sommige het een beetje passief agressief 😂

één maand geleden

Reactie op JGewenst

Ahh vervelend he. Of je moet juist aan je vriend vragen of hij af en toe ev ...
Haha jeetje die schoonmoeder van jou… Mijn moeder belt of appt mij helemaal niet, omdat ze mij niet wil storen mocht het wel aan de gang zijn. Die arme (aanstaande) oma’s met hun hormonen haha

één maand geleden

Reactie op proudmommmmy

Ja bij ons ook de eerste… weet nooit hoe m’n bevalling loopt dus ze horen h ...
Jullie hebben gelijk hoor. Met de eerste stond ik er ook precies zo in

één maand geleden

Reactie op JChristine

Ik had een plaatje van Rachel van Friends als profielfoto met de tekst ‘THA ...
Hahaha, ik hou hier wel van! 😂

één maand geleden

Reactie op dolfijntjes34

Haha jeetje die schoonmoeder van jou… Mijn moeder belt of appt mij helema ...
Nou ik had dus sinds gisteren ergens 17uur ofzo niet meer op WhatsApp gekeken. Kan gebeuren, geen appjes en hadden hier samen chill dag zeg maar. Dus zostraks belde ik mijn moeder even met een vraagje iver de boxzak die ze maakt.... blijft helemaal stil aan die kant uhmmm we dachten dat je bevallen was. NEE mam wij waren chillen 🤷‍♀️🤣