493 Reacties

één maand geleden

Reactie op dolfijntjes34

Haha jeetje die schoonmoeder van jou… Mijn moeder belt of appt mij helema ...
Hahah aw ja. Zo lief van m’n schoonmoeder hoor en ze zei het ook pas na de bevalling 🤭 M’n eigen moeder app ik elke ochtend zelf even met; nog geen signalen. Zij komt als het zo ver is onze dochter en hond ophalen. Ze appt niet uit zichzelf terwijl ik weet dat ze al een aantal nachten met 1 oog open slaapt 🥲 Lief van je mams!

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Nou ik had dus sinds gisteren ergens 17uur ofzo niet meer op WhatsApp gekek ...
Hahahahah. Big brother is watching you 👀

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Nou ik had dus sinds gisteren ergens 17uur ofzo niet meer op WhatsApp gekek ...
Haha, al die zenuwen van (schoon)moeders.. het is ook wel schattig

één maand geleden

Was afgelopen maandag (22-7) uitgerekend.. wordt zooooo ongeduldig!! Afgelopen vrijdag gesprek gehad over inleiden, strippen was nog niet mogelijk want er was nog geen ontsluiting en baarmoedermond deels verstreken. Maandag wordt er een ballonnetje geplaatst. Stiekem hoop ik dat ze morgen toch nog vanzelf komt, maar zie het duister in. Voel haar ook nog erg druk bewegen haha of is dit normaal ook vlak voor de bevalling?😂

één maand geleden

Reactie op loulou08

Was afgelopen maandag (22-7) uitgerekend.. wordt zooooo ongeduldig!! Afgelo ...
Spannend. Was er een “wachttijd” voor dat ballonnetje. Ik was 25-7 uitgerekend en moet maandag bellen met VK over vervolgstappen. Ik denk dat ik dan ook “kies” voor ballon.

één maand geleden

Reactie op loulou08

Was afgelopen maandag (22-7) uitgerekend.. wordt zooooo ongeduldig!! Afgelo ...
Bij mij zelfde verhaal! Ik ga woensdag heen voor poging 2 strippen en anders direct een ballon. Nu net wat lichtbruinig vochtverlies, even aanzien of het doordruppelt.. maar wat is dit zenuwslopend joh haha

één maand geleden

Reactie op veeriekie

Ooh heel spannend ja! Ik sta maandag ingepland voor een inleiding. Ik hoop ...
Inleiding maandag is ook spannend, dan kan het er ook maandag zijn. 🥰 En klopt ik weet dat kindje er in de middag is. Is tegelijkertijd ook een heel gek idee. Nog twee nachtjes zwanger slapen. Wij zijn een beetje gemeen geweest tegen alle fam. En vrienden want we hebben het niet verteld😁. Net als bij gewone bevalling weet je ook niet wanneer het gaat gebeuren, dus dat wilden we nu ook. Twijfelen nog of we vooraf zeggen dat we in ziekenhuis zijn of dat we pas berichten nadat we goed en wel op de afdeling zijn en zelf zijn bij gekomen . Laatste is ws. Het meest rustig. Als ik het m'n moeder vertel vreet ze zichzelf op en zal ook liefst in hal willen wachten. Nou ja nog 1 dag om daar een keuze in te maken.😉

één maand geleden

Reactie op CDKN

Spannend. Was er een “wachttijd” voor dat ballonnetje. Ik was 25-7 uitgerek ...
De verwijzing van de verloskundige voor een onderzoek en gesprek over inleiding in het ziekenhuis heb ik woensdag gekregen. Toen wilden ze me eigenlijk pas plannen voor komende dinsdag maar dat vond ik echt te laat. Na wat moeite hebben ze het toen afgelopen vrijdag gepland. Ze gaven wel aan dat het druk was, waardoor ze het ballonnetje pas voor maandag konden plannen

één maand geleden

Spannend meiden!! Je hoort het wel veel bij de ziekenhuizen dat ze vol zitten. Zo irritant 🫠 Ben net wakker geworden van wat (voor)weeën. Kan ze nog makkelijk weg ademen. Hopen dat ze doorzetten en dat ik nog een beetje kan slapen 🍀 Bij m’n dochter had ik 4 nachten voor weeen dus hoop niet dat deze jongen haar achterna gaat 😂

één maand geleden

Reactie op eeeeeeeeva1993

Bij mij zelfde verhaal! Ik ga woensdag heen voor poging 2 strippen en ande ...
Ik lig inmiddels in het Martiniziekenhuis, vlak voor we naar bed wilden gaan braken mijn vliezen en was het vruchtwater meconiumhoudend dus inmiddels aan de weeënopwekkers, geen oog dicht gedaan dus ik hoop zo nog even te slapen tussen de weeën door 👌 Ik duim mee dat het voor jou ook snel gaat gebeuren!

één maand geleden

Hier inmiddels 40+3 en nog geen voortekenen te bekennen (op af en toe een harde buik en wat krampen na). Nog meer vrouwen die zich een beetje druk maken over de warmte die voor aankomende week voorspeld is? 🥵

één maand geleden

Reactie op melis-19

Hier inmiddels 40+3 en nog geen voortekenen te bekennen (op af en toe een h ...
Jazeker! Kan er heel erg slecht tegen en begin nu al extra vocht vast te houden. Dus met kousen aan nu alweer lopen. Heb morgen nog controle bij vk en hoop dat ze eens wil kijken of er al wat gaande is (nu 39+4).

één maand geleden

Reactie op melis-19

Hier inmiddels 40+3 en nog geen voortekenen te bekennen (op af en toe een h ...
Hier hetzelfde! Nu 40+ 1 en nog steeds rustig. vanochtend wel slijmprop verloren , maar dat zegt natuurlijk niets. twijfelde even over breken van de vliezen, want verloor wel wat vocht, maar denk dat het meer afscheiding was, want daarna stopte het. Spannend! Zie ook wel op tegen het warme weer, gelukkig maar een dag of 2 en dan wordt het weer wat minder. Hier heel rustig aan dan maar en probeer wel savonds als het afkoelt wat te gaan lopen om toch nog iets van beweging te krijgen. Woensdag eerste strippoging met 40+4 , weet dat ik iig 1cm minstens ontsluitint heb (zag ze vorige week)

één maand geleden

40+6, gisteren 2 e strippoging gehad. Leek het op gang te brengen. Maar vanmorgen om 0500 viel het stil. Nu gewoon wat voorweeën en harde buiken. Ik ben kotsmisselijk en gesloopt en teleurstelling dat mijn lichaam gewoon weigert en dat ik weer in olifantendracht eindig. Morgen 41 weken controle in het ziekenhuis. Dan ook inleiding bespreken. Wilde dat eerst nog afwachten. Maar ik kan en wil niet meer.

één maand geleden

Reactie op Janneke12-21

40+6, gisteren 2 e strippoging gehad. Leek het op gang te brengen. Maar van ...
Ik snap je gevoel echt, dit is m’n vierde zwangerschap 40+3 en al een week iedere x vals alarm en hele dag pijntjes, met moeite 1 cm ontsluiting dus strippen kan niet. Ik twijfel of ik vandaag wil bellen voor een poging, ze had gezegd we trekken door to me maandag ochtend 09.00. Maar sta iedere x op het punt om Te bellen

één maand geleden

Poging was btw donderdag, dus drie dagen geleden.

één maand geleden

Reactie op JGewenst

Spannend meiden!! Je hoort het wel veel bij de ziekenhuizen dat ze vol zitt ...
Onze zoon is vanochtend om 07:17 geboren. Vanaf half 3 ‘s nachts begonnen de we weeën. Het is een super fijne en voorspoedige bevalling geweest thuis🩵 Hoop voor jullie hetzelfde meiden!! Zet m op 🍀💪🏻

één maand geleden

Reactie op JGewenst

Onze zoon is vanochtend om 07:17 geboren. Vanaf half 3 ‘s nachts begonnen d ...
Gefeliciteerd🥰

één maand geleden

Reactie op JGewenst

Onze zoon is vanochtend om 07:17 geboren. Vanaf half 3 ‘s nachts begonnen d ...
Wauw, wat een mooi nieuws. Gefeliciteerd!

één maand geleden

Reactie op JGewenst

Onze zoon is vanochtend om 07:17 geboren. Vanaf half 3 ‘s nachts begonnen d ...
Gefeliciteerd! 💙💙