493 Reacties

één maand geleden

Reactie op JGewenst

Onze zoon is vanochtend om 07:17 geboren. Vanaf half 3 ‘s nachts begonnen d ...
Gefeliciteerd!

één maand geleden

Reactie op CDKN

Poging was btw donderdag, dus drie dagen geleden.
Zou gewoon bellen. Het kan geen kwaad om te checken. Begreep van mn verloskundige gisteren dat ze bij 41 weken evt ook wel willen strippen in het ziekenhuis. Misschien ga ik dat morgen ook wel doen. In 3 dagen kan er veel verandert zijn! Dus misschien ben je nu wel ready om te strippen!

één maand geleden

Reactie op JGewenst

Onze zoon is vanochtend om 07:17 geboren. Vanaf half 3 ‘s nachts begonnen d ...
Oh wat fijn, gefeliciteerd!!

één maand geleden

Reactie op Janneke12-21

Zou gewoon bellen. Het kan geen kwaad om te checken. Begreep van mn verlosk ...
Heb indd gebeld en ben langs gegaan. Van net geen centimeter ontsluiting naar bijna 2 maar kan niet strippen want de baby is niet genoeg ingedaald. Moedeloos 😅

één maand geleden

Reactie op CDKN

Heb indd gebeld en ben langs gegaan. Van net geen centimeter ontsluiting na ...
Positief bekijken, centimetertje erbij😂

één maand geleden

Uitgerekende datum vandaag, een dag vol hormonen en dus huilbuien? 😅 Nu een super druk meisje in mijn buik en te rusteloos om lekker te gaan slapen…. Soms snap ik niks van die laatste loodjes haha

één maand geleden

Nog steeds geen baby hier 40 +4 🫣 ik heb wel harde buik en steken van onder maar niet echte weeen. Afwachten doet soms ook lang..

één maand geleden

Reactie op ayseeb

Nog steeds geen baby hier 40 +4 🫣 ik heb wel harde buik en steken van ond ...
Hier hetzelfde ! Vind het wel lastig nu met de baby voldoende voelen nu ik vaker harde buiken heb ook, maakt me wel onzeker.

één maand geleden

Reactie op Suus 1991

Hier hetzelfde ! Vind het wel lastig nu met de baby voldoende voelen nu ik ...
Als de onzekerheid overheerst dan wel even aan de bel trekken. Dan laten ze je met alle liefde even komen om te checken of verloskundige komt langs. Het is wel herkenbaar hoor! Ik duw af en toe ook even, of ik reactie terug krijg😅 Heb straks 41 weken controle. Benieuwd of alles nog ok is.

één maand geleden

Reactie op Suus 1991

Hier hetzelfde ! Vind het wel lastig nu met de baby voldoende voelen nu ik ...
Ik heb dat idd ook 😉 ik ga dan even ontspannen liggen vaak en zodra de harde buiken afnemen even flink porren tegen de billen van de kleine🫣 daarna kreeg ik meestal een mega trap zo van : ik ben er wel hou eens op te drukken

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Ik heb dat idd ook 😉 ik ga dan even ontspannen liggen vaak en zodra de har ...
Herkenbaar met de harde buiken & het voelen. Ik por soms ook even en dan krijg ik het drie keer zo hard terug 😂

één maand geleden

Reactie op Janneke12-21

Als de onzekerheid overheerst dan wel even aan de bel trekken. Dan laten ze ...
Thanks ladies! (Ook Chantal en Roos). Vind het zo lastig inschatten soms, want voel haar wel, alleen moet me dan enorm focussen en idd echt even rustig aan gaan liggen. Vooral onderscheid te maken met de vraag of het minder is, omdat ze natuurlijk ook minder beweegruimte heeft nu én is ingedaald. Als ik haar voel dan wel weer gerustgesteld en idd af en toe even aanwakker door een duwtje en te praten haha. Voelt het bij jullie ook wel anders zo op het einde ? In de zin van: minder geschuif van links naar rechts etc?

één maand geleden

Reactie op Suus 1991

Thanks ladies! (Ook Chantal en Roos). Vind het zo lastig inschatten soms, w ...
Zeker! Hier is de macarena (zo noem ik het maar) ook niet dagelijks, maar alles was net goed met de kleine en mij.

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Zeker! Hier is de macarena (zo noem ik het maar) ook niet dagelijks, maar a ...
Haha herkenbaar. Als ik dan filmpjes zie van hoe goed ik haar zag bewegen vanaf de buitenkant een week of 2 geleden, is dat wel echt anders. Morgen ga ik een inleiding bespreken in het zkh ben benieuwd.. is op eigen verzoek en vraag me af in hoeverre ze daar in mee gaan. Heb een cyste op mijn placenta en daardoor vind ik het nu extra spannend. Woensdag sowieso een strip poging ook🤞🏻

één maand geleden

Reactie op Suus 1991

Thanks ladies! (Ook Chantal en Roos). Vind het zo lastig inschatten soms, w ...
Hier ook echt anders hoor, m’n buik gaat niet meer helemaal heen en weer maar ik voel haar sterk of bovenin (kontje) of diep onderin omdat ze ingedaald ligt. Zou zo graag willen spieken wat ze nu precies doet 😍

één maand geleden

Reactie op Suus 1991

Haha herkenbaar. Als ik dan filmpjes zie van hoe goed ik haar zag bewegen v ...
Verloskundige zei tegen mij ook dat ik na de controle in zkh even moet bellen. Ivm evt inleiding die ik heb besproken maar ook dat ze dan nog wat extra controles inplannen bij me. Dus in overleg bijvoorbeeld elke dag of om de dag controle van mij en die kleine. Vind dat wel erg geruststellend in ieder geval.

één maand geleden

Reactie op Suus 1991

Hier hetzelfde ! Vind het wel lastig nu met de baby voldoende voelen nu ik ...
Precies je wordt soms onzeker van..ik heb donderdag een afspraak staan in het ziekenhuis controle en ctg.

één maand geleden

Reactie op Janneke12-21

Verloskundige zei tegen mij ook dat ik na de controle in zkh even moet bell ...
Wat goed dat ze dat met zulke regelmaat doen, ik ga dat ook zeker vragen nu. Morgen gesprek inleiding in het zkh en hopelijk kijken ze dan ook eventjes m, anders vraag ik dat iig

één maand geleden

Reactie op Suus 1991

Wat goed dat ze dat met zulke regelmaat doen, ik ga dat ook zeker vragen nu ...
Controle vanmiddag gehad. Ze zit nog veels te goed. Dus geen reden om haar zsm te halen. Vrijdag afspraak gemaakt om in te leiden. Nog steeds hoop dat ze daarvoor dan komt. Verloskundige komt donderdag einde middag/avond ervoor wel mijn vliezen breken in de hoop dat m'n lichaam het dan wel zelf oppakt en dat ik dan inleiding vermijd. Doet dan ook nog even de controles. Heb m op vrijdag gepland zodat er mocht t druk zijn nog uitwijk ruimte is naar zaterdag. Wil niet over de 42 weken nl. Controles waren voor nu zo goed dus voor nu pas donderdag controle icm vliezen breken. Mocht het niet goed voelen mag ik altijd bellen. Ze hebben net ook nog strippoging gedaan. Laatste keer dat ik dat mezelf aan doe. Hij was nu echt wel pijnlijk. Die andere twee keren was het te doen.

één maand geleden

Hee dames!! Spannend hé de laatste loodjes zo! Hier zijn de bewegingen inderdaad ook niet meer zo extreem woest, maar ik voel haar gelukkig nog wel veel door de dag heen. Morgen naar de verloskundige om alles weer te checken en dan horen we ook wanneer we naar het ziekenhuis kunnen voor de 41 weken check. Blijf het maf vinden dat de bevalling letterlijk elk moment zou kunnen starten. Heb zoveel zin om haar te ontmoeten :-)