493 Reacties

één maand geleden

Hier 40+1. Eergisteren voelde ik heel veel onrust, jankbuien, duizeligheid, misselijk, minder leven, hoofdpijn, ellendig dus. We hebben 5x de vk gebeld zonder een echte oplossing. Pas bij de vijfde keer mochten we naar het ziekenhuis. De baby deed het super en ik kreeg een slaappil. Volgende dag voelde ik me als herboren. Ik sliep daarvoor ook nog maar Max 4 uur per dag dus zal wel oververmoeid zijn geweest. Ze heeft me gelijk gestript en ik had 2 cm ontsluiting. Genoten van de dag tot het in de avond weer begon. Ik heb mijn vriend gevraagd opnieuw slaapmedicatie te regelen en deze kregen we zo voor 2 dagen mee. Top dacht ik! Ik voelde de baby niet vanaf 21;00 maar hij was heel de dag zo druk geweest. Die lag vast te slapen. Om 23:00 ben ik met slaapmedicatie gaan slapen. Vanochtend werd ik echter helemaal niet zo lekker wakker. Ik vroeg me af wat er toch aan de hand was. Ik verloor de slijmprop en toen ik rond 11:00 nog steeds geen leven voelde, heb ik toch de vk gebeld. We mochten meteen naar het zkh komen. Ook zij voelde geen leven al was het hartfilmpje goed. Op de echo was echter te zien dat het vruchtwater bijna op was. Mijn moederkoek is op en de baby moet gehaald worden. Ik schrok ervan maar er is geen plek. Morgen om 6:30 mag ik me melden. Erg spannend maar ook heel veel zin in!

één maand geleden

Reactie op silvg

Hier 40+1. Eergisteren voelde ik heel veel onrust, jankbuien, duizeligheid, ...
Oooh wat spannend! Wat goed dat je bent blijven bellen en dat je je morgen kan melden. Heel veel succes!!!

één maand geleden

Reactie op silvg

Hier 40+1. Eergisteren voelde ik heel veel onrust, jankbuien, duizeligheid, ...
Wat spannend zeg! Goede nacht gewenst en morgen jullie kleine ontmoeten 😍

één maand geleden

Zo 41 weken ook aangetikt, nog erg rustig en voel mij zelf ook nog heel ontspannen bij de hele situatie. Vanmiddag check in het ziekenhuis en hopelijk meldt de kleine zichzelf in de komende dagen. Een inleiding wil ik voorkomen als het even kan. 😅

één maand geleden

Reactie op lavieenrose

Zo 41 weken ook aangetikt, nog erg rustig en voel mij zelf ook nog heel ont ...
Ik tik morgen de 41 weken aan en heb morgenvroeg ook de check in het ziekenhuis. Wij hebben ervoor gekozen om morgen ook te starten met strippen om hopelijk een inleiding te voorkomen. Zo benieuwd hoe het gaat lopen deze week 🙂. Hopelijk heb je een goede check gehad!!

één maand geleden

Net gestript met 40+1, al 1 cm ontsluiting maar ze verwacht dat het nog niks gaat doen.. heel erg benieuwd.

één maand geleden

Is jullie baby ook nog zo druk daarbinnen? Het doet soms gewoon echt pijn zo hard ze opeens te keer gaat 😳

één maand geleden

Reactie op marjoleinzz

Ik tik morgen de 41 weken aan en heb morgenvroeg ook de check in het zieken ...
De check was helemaal goed, alles nog keurig. Nog gewoon afwachten, eventueel laat ik mij richting het weekend met 41+3 ofzo strippen bij de vk. Ik wil een inleiding graag voorkomen. 😅

één maand geleden

Reactie op Rooss97

Is jullie baby ook nog zo druk daarbinnen? Het doet soms gewoon echt pijn z ...
Vooral in de auto, onwijs oncomfortabel 😬

één maand geleden

Voor de dames die gestript zijn; deed het pijn??? Ik ben ook over de 40 weken, maar het lijkt me zo pijnlijk 😥

één maand geleden

Reactie op Rooss97

Is jullie baby ook nog zo druk daarbinnen? Het doet soms gewoon echt pijn z ...
Jep, het is al 2 dagen zo dat ze zich in een actieve bui uitstrekt, maar dan ook uitgestrekt blijft 😖 Probeer dan zachtjes te wrijven en tegendruk te geven wanneer het echt zeer doet, maar zodra ik stop begint ze weer van voor af aan…

één maand geleden

Reactie op ArankaRomy

Voor de dames die gestript zijn; deed het pijn??? Ik ben ook over de 40 wek ...
Ik ga morgenmiddag met 40+5 voor het eerst, dus helaas nog geen ervaring

één maand geleden

Reactie op PHv

Ik ga morgenmiddag met 40+5 voor het eerst, dus helaas nog geen ervaring
Heel veel succes! 😊🍀

één maand geleden

Reactie op ArankaRomy

Voor de dames die gestript zijn; deed het pijn??? Ik ben ook over de 40 wek ...
Ben zojuist voor de 2de keer gestript. Tis niet dat je zegt lekker hahaha. Gewoon ontspannen en zuchten. Hoe meer ontspannen hoe beter ze erbij kunnen

één maand geleden

Reactie op lavieenrose

Vooral in de auto, onwijs oncomfortabel 😬
Ik zou bijna de verloskundige bellen of dit wel goed is, maar drukke baby’s zijn gezonde baby’s denk ik dan maar? 🤷🏻‍♀️

één maand geleden

Reactie op ArankaRomy

Voor de dames die gestript zijn; deed het pijn??? Ik ben ook over de 40 wek ...
De eerste twee keer viel het mee. Moet zeggen dat ik door mijn eigen verloskundige ook echt wel op gemak werd gesteld en heel ontspannen was. Gisteren door verloskundige in zkh een poging gedaan. Dat nooit meer. Strippen werkt bij mij ook gewoon niet denk ik. Maar zorg dat je je goed kan ontspannen en dan valt het echt wel mee!

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Ben zojuist voor de 2de keer gestript. Tis niet dat je zegt lekker hahaha. ...
Hopelijk helpt deze poging! Hier dus helaas poging 3 en niks. Nog 2 dagen heeft ze zelf de tijd om te komen....

één maand geleden

Reactie op Janneke12-21

Hopelijk helpt deze poging! Hier dus helaas poging 3 en niks. Nog 2 dagen h ...
Al sinds ik thuis kom echt krampen. Dat was gister ook zo. Hopen dat het doorzet

één maand geleden

Reactie op silvg

Hier 40+1. Eergisteren voelde ik heel veel onrust, jankbuien, duizeligheid, ...
Ik zou deze ochtend om 6:30 ingeleid worden maar onze derde zoon besloot uit zichzelf om 4:30 te komen. Zoooooo verliefd 🥰

één maand geleden

Reactie op ArankaRomy

Voor de dames die gestript zijn; deed het pijn??? Ik ben ook over de 40 wek ...
Ik vanochtend voor het eerst met 40.1, ik vond het wel pijnlijk maar het is echt even doorzetten, het was ook zo klaar