493 Reacties

één maand geleden

Reactie op Rooss97

Ik zou bijna de verloskundige bellen of dit wel goed is, maar drukke baby’s ...
Ja drukke momenten, er zijn ook nog genoeg rustige momenten.

één maand geleden

Hoe lang zit er gemiddeld tussen een eerste gesprek voor inleiding in ziekenhuis en de daadwerkelijke inleiding?🙃 Zit nu op 40.5 vandaag acupunctuur gedaan, vorige week ook + voet reflex. Nou tot nu toe niks

één maand geleden

Reactie op ArankaRomy

Voor de dames die gestript zijn; deed het pijn??? Ik ben ook over de 40 wek ...
Ik ben vandaag gestript en heb het niet als pijnlijk of vervelend ervaren, enkel wat ongemakkelijk.

één maand geleden

Reactie op Lisaa’

Ik ben vandaag gestript en heb het niet als pijnlijk of vervelend ervaren, ...
Klopt! Doet verre van pijn

één maand geleden

Reactie op CDKN

Hoe lang zit er gemiddeld tussen een eerste gesprek voor inleiding in zieke ...
Een vriendin van mij mocht meteen blijven. Ik koos zelf een dag (4 dagen verder) (uiteindelijk niet nodig geweest want na gesprek gestript en toen binnen 12 uur bevallen). Verschilt per zkh lijkt me, maar meesten laten het afhangen van wat jij wil (als ze die mogelijkheid dus hebben)

één maand geleden

Reactie op aardbeienbanaan

Een vriendin van mij mocht meteen blijven. Ik koos zelf een dag (4 dagen ve ...
Ah dankjewel! Wat was haar beweegreden om te blijven als ik vragen mag? Ja hier wil ik liever ook geen medische inleiding. Dit is een vierde bevalling dus dit zou moeten kunnen denk ik dan. Maar goed, het begint allemaal wel op te raken.

één maand geleden

Reactie op CDKN

Ah dankjewel! Wat was haar beweegreden om te blijven als ik vragen mag? Ja ...
Haar voorkeur had om 36 uur later ingeleid te worden. Ze had iets verhoogde bloeddruk en voor de zekerheid zelf had ze wel alle spullen al mee in de auto. Dus toen mocht ze kiezen om meteen te blijven (en is ze gestript, 1x pillen en daarna vliezen breken, geen weeopwekkers vgm)

één maand geleden

Reactie op CDKN

Hoe lang zit er gemiddeld tussen een eerste gesprek voor inleiding in zieke ...
Beetje afhankelijk van je termijn en wanneer er plek is en wat je zelf wilt. Mits niet medisch noodzakelijk. Bij de eerste had ik gekozen voor 41+5 (uiteindelijk niet nodig gehad) ivm 31 december. Nu was de enige mogelijkheid nog a.s. vrijdag. Anders was het over het weekend heen en dan dus 42 weken. Vond dat iets te risicovol.

één maand geleden

Reactie op Rooss97

Is jullie baby ook nog zo druk daarbinnen? Het doet soms gewoon echt pijn z ...
Mijn baby was ook erg druk in mijn buik. Vooral in de latere avond/nacht. Zo ook de avond voor mijn bevalling. Uiteindelijk ben ik bevallen op 40 + 3. Nu is mijn baby nog steeds druk op diezelfde tijden😅

één maand geleden

Vandaag 41+1, met de vk afgesproken vrijdag met 41+3 te strippen als dat gaat en eventueel een tweede poging op zondag. Hoop zelf wel dat de kleine zich voor zondag gaat melden.🤞🏻 Het lijkt in ieder geval een augustus baby te worden (net als ik).

één maand geleden

Vrijdag heb ik inleiding. Hoop nog steeds dat ze zelf komt. Vandaag ineens tonnen energie. Dus badkamer schoongemaakt en beneden gedweild en de was maar weer weggewerkt. Elke keer als ik denk die wasmand is leeg dan knipper ik met mn ogen en weer vol. Straks met baby erbij is ie denk ik nooit meer leeg🤣

één maand geleden

Reactie op CDKN

Klopt! Doet verre van pijn
Ook hier vanochtend voor het eerst gestript. Enkele momenten waren ietwat pijnlijk. Goed blijven door ademen hielp daarbij voor mij erg goed. Al met al goed te doen, maar kan wel voor iedereen anders zijn (aldus de gynaecoloog)

één maand geleden

Vanochtend strippoging gehad, wel een verweekte baarmoedermond, maar verder nog dicht. Moet zeggen dat ik het toch geen prettige ervaring vond.

één maand geleden

Hier vanmorgen ook een strippoging gehad (ben nu 40+5) maar zit nog dicht. Zondag nieuwe poging, hopen dat hij zich voor dan spontaan meld! 🤞

één maand geleden

Reactie op SimoneB94

Hier vanmorgen ook een strippoging gehad (ben nu 40+5) maar zit nog dicht. ...
Ik zat bij de eerste met 41+3 nog dicht. 41+5 in de ochtend bevallen. Nu 41+2, 3 x gestript. Nog steeds geen baby🤣😂

één maand geleden

Reactie op Janneke12-21

Ik zat bij de eerste met 41+3 nog dicht. 41+5 in de ochtend bevallen. Nu 4 ...
Ohh ja jouw geduld wordt ook wel op de proef gesteld hè 😅🙈

één maand geleden

Reactie op feeka

Ohh ja jouw geduld wordt ook wel op de proef gesteld hè 😅🙈
Haha ja, vandaag wel hele dag al lichte krampen en beetje indalingspijntjes. Hoop zo dat ze nu in ieder geval indaalt.

één maand geleden

Hier vanochtend ook voor het eerst gestript met 40.3. Was iets wat pijnlijk maar zoals meerdere hier zeggen met ademhaling goed te doen. Mijn bloeddruk was alleen te hoog, bloedwaarden en urine afwijkend. Dus is er vanmiddag meteen een ballonnetje geplaatst en moet ik morgen om half7 bellen of er plek is voor een inleiding. Spannend...

één maand geleden

Hier inmiddels 40+5 van de tweede en heb de hoop opgegeven dat hij nog gaat komen 😂

één maand geleden

Reactie op Kellyysaar

Hier vanochtend ook voor het eerst gestript met 40.3. Was iets wat pijnlijk ...
Dat is spannend hopelijk loopt het allemaal vlot en is er plek om morgen in te leiden! Ik ben vandaag bij het ziekenhuis geweest ben nu ook 40+3 bij mij wordt morgenavond een ballon geplaatst en dan vrijdagochtend om 6 uur sochtends melden in het ziekenhuis voor inleiding 🥺. Ik hoop echt heel hard dat mn meisje zich nog zelf meld voor morgenavond.