493 Reacties

één maand geleden

And again. Ik voelde mezelf druppelen in bed, nu tegen 5.00. ik naar de wc. Zag verder niks speciaals, terug naar bed. Nog geen 5 minuten later, voel weer wat druppelen. Ik bed uit. Shirt aangetrokken en ondergoed met inlegkruisje, ik slaap altijd kleding loos. Toen ik benee bij de wc was, was er al wat tussen mn benen gelopen. Maar weer, plassen en niks geks te zien. Zit nu benee op de bank. In mijn hoekje liggen al weken incopadjes😅 met een kleed er overheen. Zodat ik de bank schoon laat. Nu een soort van afwachten? Of op de bank in slaap vallen. Geen idee. Ga wel eerst even wat eten

één maand geleden

Onze kleine Veerle is gisteren om 3.28 uur geboren 🥰! Behoorlijk lange bevalling gehad maar het was het helemaal waard!! Succes met de laatste loodjes allemaal, zet hem op!!

één maand geleden

Reactie op marjoleinzz

Onze kleine Veerle is gisteren om 3.28 uur geboren 🥰! Behoorlijk lange bev ...
Gefeliciteerd! ❤️

één maand geleden

En we hebben de 41 weken aangetikt… 🥲

één maand geleden

Reactie op Rooss97

En we hebben de 41 weken aangetikt… 🥲
Hier 41+3 en nog altijd geen signalen. Word er zo moedeloos van! Elke nacht hoop je weer dat het begint. Ik moet nu kiezen of ik gestript wil worden… Jij daar al over nagedacht?

één maand geleden

Reactie op melis-19

Hier 41+3 en nog altijd geen signalen. Word er zo moedeloos van! Elke nacht ...
Ik heb morgen om 09.00 uur een strip afspraak bij de verloskundige, wie weet helpt het? Twijfel je?

één maand geleden

Reactie op Rooss97

Ik heb morgen om 09.00 uur een strip afspraak bij de verloskundige, wie wee ...
Ja ik twijfel. Ik wil zó graag dat het spontaan begint. Maar moet morgen naar het ziekenhuis voor echo en CTG en eventuele inleiding bespreken en een inleiding wil je natuurlijk echt voorkomen.

één maand geleden

Reactie op melis-19

Ja ik twijfel. Ik wil zó graag dat het spontaan begint. Maar moet morgen na ...
Begrijp je helemaal! Dat is ook de reden dat ik het wel fijn vind dat ze eerst nog strippen voor we over moeten tot een inleiding. Ik heb woensdag een afspraak in het ziekenhuis voor een CTG en uiterste datum van inleiden is dan vrijdag.

één maand geleden

Reactie op Rooss97

Begrijp je helemaal! Dat is ook de reden dat ik het wel fijn vind dat ze ee ...
Ja dat is zo. Spannend! Ik moet zo de verloskundige bellen en denk dat ik voor een eerste strippoging ga vandaag. Hopelijk brengt het wat op gang bij je morgenochtend 😘

één maand geleden

Reactie op melis-19

Ja dat is zo. Spannend! Ik moet zo de verloskundige bellen en denk dat ik v ...
Succes! Ben benieuwd hoe het is en voor jou hoop ik natuurlijk ook dat het daarna op gang komt 😘

één maand geleden

Zitten we in hetzelfde schuitje dames. Ben vanmorgen zo intens verdrietig wakker geworden dat het weer niet is doorgezet. En begin te twijfelen aan alles. 😭

één maand geleden

Reactie op feeka

Zitten we in hetzelfde schuitje dames. Ben vanmorgen zo intens verdrietig w ...
Ahh… liefde voor jou! 💕 Ik heb ook al wat tranen gelaten, soms bevliegt het me dan gewoon.

één maand geleden

Reactie op feeka

Zitten we in hetzelfde schuitje dames. Ben vanmorgen zo intens verdrietig w ...
Zo herkenbaar. Die teleurstelling elke dag weer. Maar hij/zij gaat komen en het kan niet lang meer duren. Hou vol ❤️

één maand geleden

Reactie op feeka

Zitten we in hetzelfde schuitje dames. Ben vanmorgen zo intens verdrietig w ...
Heel herkenbaar! Verwacht het nu gewoon bijna niet meer, zo gek. Hier nu 41+2, de verloskundige komt hier zo weer voor een poging strippen wat afgelopen vrijdag niet lukte omdat alles nog potdicht zat. Partner nog maar een verzetje gegund en aan het kolven geweest, al maakte dat een paar dagen geleden ook geen verschil. Met m’n eerste ben ik met 38 weken ingeleid, dat was echt de hel waardoor ik dat nu absoluut wilde voorkomen. Zal toch wat zijn als ik nh alsnog ingeleid ga moeten worden 💀

één maand geleden

Reactie op nijengup

Success, bij mij 't zelfde verhaal. Vandaag 41 weken en krijg zondag ook ee ...
Bij jou al iets gebeurd in de tussentijd? Zo niet: succes vandaag! Ik moet me om 16:00 gaan melden, de kleine meid heeft nog geen aanstalten gemaakt helaas.

één maand geleden

Hier morgen 41 weken. Dinsdag afspraak vk, en als die weer zo is als de afgelopen weken dan worden we doorgestuurd naar de gynaecoloog

één maand geleden

Mijn strippoging van zojuist is niet gelukt. Heb te weinig ontsluiting. Ben nu 41+3 en morgen naar het ziekenhuis voor echo, CTG en bespreken van eventuele inleiding. Vind het enorm tegenvallen dat met deze termijn strippen nog niet mogelijk was en ben nu bang dat medisch inleiden nodig is. Probeer ook hoop te houden dat hij zich misschien toch spontaan aandient de komende dagen 🙏🏼

één maand geleden

Reactie op melis-19

Mijn strippoging van zojuist is niet gelukt. Heb te weinig ontsluiting. Ben ...
Jammer dat het niet gelukt is! Frustrerend.. ik duim met je mee dat hij nog komt 💙.

één maand geleden

Reactie op melis-19

Mijn strippoging van zojuist is niet gelukt. Heb te weinig ontsluiting. Ben ...
Ja zo frustrerend hè! Ik heb bijna t zelfde, vandaag 41+2, strippoging ook niet gelukt.. bij mij gaat ze het dinsdag nog één keer proberen en anders ook woensdag/donderdag naar het ziekenhuis..

één maand geleden

Reactie op SimoneB94

Ja zo frustrerend hè! Ik heb bijna t zelfde, vandaag 41+2, strippoging ook ...
Wat balen ook voor jou. Sterkte met afwachten en ik duim dat jullie kindje lekker vanzelf komt voor die tijd 🤍