493 Reacties

één maand geleden

Hier vandaag dus 41+2, afgelopen vrijdag nog potdicht en vandaag bijna 3cm dus succesvol gestript! Hopelijk doet het wat🥹🤞

één maand geleden

Reactie op Anna_93

Hier vandaag dus 41+2, afgelopen vrijdag nog potdicht en vandaag bijna 3cm ...
🍀🍀🍀

één maand geleden

Reactie op feeka

Zitten we in hetzelfde schuitje dames. Ben vanmorgen zo intens verdrietig w ...
Ohhh ik had vorige week veel van dit soort dagen. Ook zoveel teleurstelling in mn lichaam. Uiteindelijk is het goed gekomen. Ik duim voor je!

één maand geleden

Reactie op Anna_93

Hier vandaag dus 41+2, afgelopen vrijdag nog potdicht en vandaag bijna 3cm ...
Je kan altijd nog vragen of de verloskundige je vliezen wil breken de dag voor de inleiding! Dit kan helpen weeën op te wekken en inleiding te voorkomen! Baby moet wel ingedaald zijn, anders doen ze het niet.

één maand geleden

Reactie op Janneke12-21

Je kan altijd nog vragen of de verloskundige je vliezen wil breken de dag v ...
Ze ze stelde zelfs al voor dat ik zou bellen zodra het nu zou gaan rommelen, dan wilde ze de vliezen evt wel breken. Maar dat wilde ik zelf niet, met de oudste zorgde dat ook voor een weeënstorm. Voor nu wacht ik even af of dit wat gaat doen!🤞

één maand geleden

Reactie op Janneke12-21

Ohhh ik had vorige week veel van dit soort dagen. Ook zoveel teleurstelling ...
Ja vind het mentaal echt lastig nu. Jij bent toch ver over de 41 weken gegaan? Ik vind de stress echt met de dag hoger worden. Is natuurlijk ook niet bevordelijk voor de bevalling 🙈

één maand geleden

Reactie op feeka

Ja vind het mentaal echt lastig nu. Jij bent toch ver over de 41 weken gega ...
41+3 dit keer en inleiding kon alleen 41+4 of 42+1 gepland worden. Dus had 41+4 gedaan. Voelde alleen zo niet goed. Dus elke dag richting inleiding meer stress en baalmomenten. Ochtend van bevalling was verloskundige zelfs nog langsgekomen speciaal om te checken of ze m'n vliezen konden breken om iets op te wekken. Kon niet omdat ze toen nog niet ingedaald was. Vond dat wel super lief! Mentaal bleef het wel een ding hoor. Zelfs toen ik dus wel spontaan weeën kreeg was ik een beetje vertwijfeld of ik niet voor de gek werd gehouden. Probeer de stress wel beetje te vermijden idd. Praat erover. Ook met verloskundige. Merkte dat dat mij wel echt opluchting gaf.

één maand geleden

Ik ben vandaag 41 weken.. Vandaag een 2e strippoging maar kon weer niet. Daarna wel meteen even lekker op pad geweest met onze peuter. Ik word gek van het thuis zitten wachten. Dinsdagochtend een afspraak voor een ballonnetje. Hopelijk komt hij vanzelf voor die tijd en anders gaan we het meemaken allemaal.. ben er wel klaar voor (en mee). Mijn rug doet elke dag meer zeer.😮‍💨

één maand geleden

Reactie op Janneke12-21

41+3 dit keer en inleiding kon alleen 41+4 of 42+1 gepland worden. Dus had ...
Dank voor je woorden. Helpen enorm! En zojuist m’n vliezen gebroken 😱. Dus sowieso binnen 72 uur is mn baby er! Zo spannend

één maand geleden

Hier gelukkig ook een inleiding kunnen vermijden omdat de weeën toch spontaan begonnen met 40+6. Ik herken het twijfel gevoel, of het nu wel echt zou zijn of ik mezelf voor de gek hield. Gelukkig was het toch echt zo ver! Hier waren ze anders een dag later gaan inleiden, niet omdat ik dat wilde maar zijn de regels hier (buitenland, veel minder ontwikkeld land dan NL en daardoor meer risico’s bij latere geboortes). Oh wat een verschil deze bevalling met de inleiding van de eerste met 39 weken ivm hoge bloeddruk. Ik vond het zó fijn dat het hier nu rustig begon!

één maand geleden

Helaas is het strippen niet gelukt vanochtend, zat nog dicht en baarmoedermond ligt diep. 😕 Morgenmiddag naar het ziekenhuis voor een CTG, echo en weer inwendig onderzoek.

één maand geleden

Reactie op Rooss97

Helaas is het strippen niet gelukt vanochtend, zat nog dicht en baarmoederm ...
Wat een teleurstelling! Zitten we in dezelfde situatie. Ik ga vanmiddag naar het ziekenhuis. Hoe sta jij tegenover inleiding?

één maand geleden

Hier 25-7 uitgerekend, maar meneer blijft ook gewoon zitten. Al twee keer strippoging gepland, is wel een beetje week maar verder nog helemaal dicht… woensdag laatste keer kijken en anders moet ik een ballon die middag. Nu 41+4 vandaag. Ik vind het wel allemaal ingewikkeld. Had graag gewild dat het spontaan was gekomen (kan nog natuurlijk, maar krijg dat gevoel niet).

één maand geleden

Reactie op melis-19

Wat een teleurstelling! Zitten we in dezelfde situatie. Ik ga vanmiddag naa ...
Het is niet wat ik wil natuurlijk, maar we hebben wel besloten vrijdag in te gaan leiden bij 41+5. Bij ons in het ziekenhuis doen ze in het weekend geen inleiding en ik wil niet over de 42 heen. Alle hoop erop dat ze voor die tijd nog spontaan komt. 🤞🏻 Succes straks in het ziekenhuis!

één maand geleden

Reactie op feeka

Dank voor je woorden. Helpen enorm! En zojuist m’n vliezen gebroken 😱. D ...
Spannend!!! Succes!

één maand geleden

Succes dames! Hier 24u na het strippen nog niks. Vandaag 41+3, mocht er voor morgen niks gebeuren komt de vk morgen nog een poging doen en anders woensdag zkh 🥲. Omdat ik met m’n eerste ingeleid werd vanwege een hoge bloeddruk was het zo hard m’n wens dat nu niet te hoeven, hoop zo dat ‘ie nog spontaan komt.

één maand geleden

Reactie op Anna_93

Succes dames! Hier 24u na het strippen nog niks. Vandaag 41+3, mocht er voo ...
Hier vanmorgen een mislukte strippoging na 2 succesvolle. Baarmoedermond is naar achter gedraaid doordat de kleine besloot het hoofd nog maar wat dieper naar beneden te drukken😩 woensdag hebben we nog een poging staan bij vk, ziet het er dan nog zo uit dan is het zaterdag ballon rn zondag inleiden ivm gewicht van de kleine. Niet wat ik wou, maar daarna is er geen plek meer in het ziekenhuis

één maand geleden

Reactie op Janneke12-21

Spannend!!! Succes!
Helaas komen de weeen zelf niet op gang. Ik word nu ingeleid, ook omdat de baby in het vruchtwater heeft gepoept

één maand geleden

Vandaag ingeleid, zit nu op 5cm… 🙏🏻🙏🏻

één maand geleden

Reactie op feeka

Helaas komen de weeen zelf niet op gang. Ik word nu ingeleid, ook omdat de ...
Hier ook… nu in het ziekenhuis al sinds vanochtend