493 Reacties

één maand geleden

Reactie op proudmommmmy

Vandaag ingeleid, zit nu op 5cm… 🙏🏻🙏🏻
Succes🥳

één maand geleden

Reactie op proudmommmmy

Hier ook… nu in het ziekenhuis al sinds vanochtend
Spannend hè! Succes 🍀❤️

één maand geleden

Zit nu voor n hartfilmpje. Had wat groene afscheiding, vk kwam even kijken en heeft ons voor de zekerheid doorgestuurd. Dus we gaan t zien

één maand geleden

Reactie op feeka

Helaas komen de weeen zelf niet op gang. Ik word nu ingeleid, ook omdat de ...
Succes! ❤️

één maand geleden

Reactie op proudmommmmy

Vandaag ingeleid, zit nu op 5cm… 🙏🏻🙏🏻
Succes! ❤️

één maand geleden

Reactie op JaDatIsDaisy

Zit nu voor n hartfilmpje. Had wat groene afscheiding, vk kwam even kijken ...
Spannend! 🤞🏻❤️

één maand geleden

Ik word opgenomen en morgen ingeleid. Had 1cm ontsluiting en ja mn vruchtwater is groenig. Ze gingen inwendig onderzoeken en ze denken dat er 1 vlies is gescheurd of dat er ergens bovenin een gaatje zit waar af en toe wat vruchtwater uit sijpelt. Heb net te eten gekregen en mijn man is om de hoek naar de new York Pizza voor zichzelf. Daarna komt ie hierheen met de vluchtte en gaan we nog uitleg over het een en ander krijgen. Maar onze jongen komt dus morgen🥰

één maand geleden

Wij zijn de nacht opzich prima doorgekomen. Tegen half 8 beginnen ze met inleiden. En mijn vliezen zijn dus langdurige gebroken... Die lekkage momenten die ik had was al vruchtwater. Ze hebben een swap afgenomen gister voor mrsa virus en daar komt tegen 11en pas de uitslag van. Wel krijg ik preventief antibiotica via infuus. En omdat ik al vanaf 6 weken voor uitgerekende datum prebiotica neem zou ik een goede spiegel opgebouwd moeten hebben. Dus das alleen maar fijn. Lig nu aan een hartfilmpje en het ontbijtje is geserveerd

één maand geleden

Hier ook nog steeds zwanger.. was 25 juli uitgerekend en dat lijkt alweer zo lang geleden. Wil heel graag dat m’n lichaam het deze keer zelf zou doen na m’n eerste bevalling. Die begon wel vanzelf na gebroken vliezen maar de ontsluiting vorderde helaas toen niet waardoor het allemaal erg medisch werd. Deze keer dus andere uitdagingen. Durf het bijna niet meer te hopen dat het vanzelf begint. Anders wordt ik vrijdagochtend ingeleid. Gister op de controle in het ziekenhuis bleek gelukkig wel alles goed met mij en de baby. Ze zit er gewoon te ontspannen bij 😅

één maand geleden

Net voor het eerst aan de CTG in het ziekenhuis, ook een echo voor het vruchtwater. Nog voldoende vruchtwater, goede bewegingen maar ze vonden de basislijn van haar hartslag een beetje hoog. Ik had zelf ook een hogere hartslag, maar het was ook echt warm op de kamer. Vanavond om 20.00 uur moeten we terug voor nog een keer een CTG.

één maand geleden

Reactie op Rooss97

Net voor het eerst aan de CTG in het ziekenhuis, ook een echo voor het vruc ...
Hopelijk dan wat afgekoeld en alles weer rustig qua hartslag. Wel fijn om te weten dat de rest in ieder geval ok is!

één maand geleden

Reactie op feeka

Helaas komen de weeen zelf niet op gang. Ik word nu ingeleid, ook omdat de ...
Niet gek met deze termijn! Duim voor je dat je inmiddels al bent bevallen en kleine lekker bij je ligt.

één maand geleden

Reactie op Millsie

Hier ook nog steeds zwanger.. was 25 juli uitgerekend en dat lijkt alweer z ...
Dit is zo herkenbaar! Mijn vorige bevalling ook gebroken vliezen en heel langzame ontsluiting. Mega lang over gedaan. Nu lijkt het gewoon niet op gang te komen. Bij mij is vanmiddag een ballonnetje geplaatst en morgen (als het mogelijk is) vliezen breken. Ons mannetje zit ook nog heeerlijk.

één maand geleden

Reactie op Janneke12-21

Niet gek met deze termijn! Duim voor je dat je inmiddels al bent bevallen e ...
Mijn baby is er 💙 een vrij heftige bevalling. Maar alle clichés zijn waar; het is het helemaal waard 😍

één maand geleden

Reactie op feeka

Mijn baby is er 💙 een vrij heftige bevalling. Maar alle clichés zijn waar; ...
Gefeliciteerd 🥰

één maand geleden

Reactie op feeka

Mijn baby is er 💙 een vrij heftige bevalling. Maar alle clichés zijn waar; ...
Gefeliciteerd! 💙

één maand geleden

Reactie op feeka

Mijn baby is er 💙 een vrij heftige bevalling. Maar alle clichés zijn waar; ...
Gefeliciteerd 🩵

één maand geleden

Hier inmiddels bevallen met 41+1. Verloor om 3:00 m’n slijmprop en kreeg toen weeën, iets na tienen had ik volledige ontsluiting. Helaas een schouderdystocie hier dus allemaal toeters en bellen in de verloskamer, uiteindelijk had ie ook wat hulp nodig met opstarten en moeten we een nachtje in het zkh blijven.

één maand geleden

Reactie op Anna_93

Hier inmiddels bevallen met 41+1. Verloor om 3:00 m’n slijmprop en kreeg to ...
Dat klinkt dat het spannend is/was. Hoe gaat het nu met jullie beide?

één maand geleden

Reactie op feeka

Mijn baby is er 💙 een vrij heftige bevalling. Maar alle clichés zijn waar; ...
Gefeliciteerd 🥰