493 Reacties

één maand geleden

Ik was 28 juli uitgerekend en 21 juni kwam ons mannetje spontaan op de wereld. Goede bevalling gehad zonder complicaties. Echter had onze zoon het na de bevalling erg zwaar. Pas na uren mocht ik hem vasthouden. Gelukkig ging elke 2 dagen wel een slang, piepertje of andere dingen van hem af en mochten we na 13 dagen zkh naar huis. We mogen al een tijdje genieten van onze piranha.

één maand geleden

Gisteravond gelukkig een goede CTG, dus we mochten naar huis. Afspraak voor een ballonnetje staat donderdagavond. Begin echt enorm te twijfelen of we de goede keuze gemaakt hebben om af te wachten, want ik zie haar niet meer uit zichzelf komen en zit er best doorheen… 🥲

één maand geleden

Reactie op feeka

Mijn baby is er 💙 een vrij heftige bevalling. Maar alle clichés zijn waar; ...
Gefeliciteerd!

één maand geleden

Reactie op Rooss97

Gisteravond gelukkig een goede CTG, dus we mochten naar huis. Afspraak voor ...
Hier hetzelfde. 25 juli uitgerekend en vanmiddag een ballonnetje. Mentaal is het echt zwaar. Ik leef met je mee 🍀

één maand geleden

Reactie op Mamavanmini93

Hier hetzelfde. 25 juli uitgerekend en vanmiddag een ballonnetje. Mentaal i ...
Succes vanmiddag! Denk aan je! 😘

één maand geleden

Na een inleiding met een ballonnetje en uiteindelijk twee tabletjes misoprostol is onze zoon geboren na een bevalling van nog geen 6 uur 🩵

één maand geleden

Reactie op melis-19

Na een inleiding met een ballonnetje en uiteindelijk twee tabletjes misopro ...
Wat fijn! Gefeliciteerd en nu lekker genieten! 💙

één maand geleden

Ons kindje is nu 1 weekje oud. Ben 5 augustus dan t zh in gegaan en er uiteindelijk donderdag uitgekomen. Mijn bevalling zette niet door. Heb na 20 uur een keizersnede gehad en heb alles gevoeld. Dus mijn bevalling was aardig traumatisch. Nu met mijn man samen leren met vallen en opstaan hoe de wereld werkt met zo'n kleintje

één maand geleden

Ons meisje is op 9 augustus geboren na een termijn van 41+5 met een inleiding wat een hele heftige bevalling werd. De dag erna werd er bij ons allebei een infectie geconstateerd en werden we opgenomen voor een antibiotica infuus. We hebben nog 5 dagen in het ziekenhuis gelegen en zijn vanaf vandaag thuis. Nu tijd om te gaan genieten en alles een plekje te geven. 💕