493 Reacties

2 maanden geleden

Ik ben 25 juli uitgerekend, einde van de maand wel een keizersnede gepland. Ivm stuit ligging. Als hij eerder komt, gaan we nog een stuit bevalling proberen. Anders word ie gehaald, en tot nu toe nog geen teken van een begin 😅🫠

2 maanden geleden

26 juli uitgerekend! Vandaag kwam pas het besef dat dit al eind volgende week is 😱

2 maanden geleden

Reactie op SamenDrie

26 juli uitgerekend! Vandaag kwam pas het besef dat dit al eind volgende ...
Het is dat ik dit nu lees, maar dit besef had ik dus nog niet 😂

2 maanden geleden

Had vandaag een afspraak bij der verloskundige. Hij was weer mooi verder ingedaald. Na de tijd een partij last van harde buiken. Het begint toch iets meer te rommelen. Hopelijk komt onze kleine man ergens de komende 1.5 week

2 maanden geleden

Reactie op PHv

Het is dat ik dit nu lees, maar dit besef had ik dus nog niet 😂
Hahahaha, bizar he hoe dichtbij het dan opeens is!

2 maanden geleden

Hier ook uitgerekend op 24 juli 🥰! Ben heel benieuwd wanneer ze gaat komen. Wij zouden het stiekem heel grappig vinden als ze daadwerkelijk de 24e komt; mijn man is namelijk jarig op 24-6 en ik op 24-1. Daarom ook dit jaar getrouwd op 24-4 😉. We gaan het zien!

2 maanden geleden

Reactie op marjoleinzz

Hier ook uitgerekend op 24 juli 🥰! Ben heel benieuwd wanneer ze gaat komen ...
Ik vind het ook echt een top datum maar voor jullie al helemaal!

2 maanden geleden

22 juli hier! 39 weken vandaag. Ben benieuwd wanneer ze komt! Hopelijk snel, maar las dat bij een eerste kindje het waarschijnlijker is dat het 40 + een beetje wordt. Dus probeer maar geduldig te blijven 😅

2 maanden geleden

26 juli hier! Nu 38+3. Vrijdag met precies 39w wordt onze tweede kleine man geboren, ook met een geplande ks.

2 maanden geleden

Ik de 23e! Hoop eigenlijk wel een beetje dat ik komend weekend ofzo ga bevallen. Ben er wel klaar voor/mee😅

2 maanden geleden

Reactie op SamenDrie

26 juli uitgerekend! Vandaag kwam pas het besef dat dit al eind volgende ...
Ik ben ook de 26e uitgerekend en hoewel ik me wel bewust was van 38,5 week, klinkt eind volgende week opeens wel heel dichtbij. Moet zeggen dat ik de bevalling en geen controle hebben over wanneer het komt wel heel spannend vind.

2 maanden geleden

Hier 25 juli uitgerekend van ons eerste kindje. Sinds afgelopen donderdag veel menstruatie krampen en harde buiken maar nog niks doorgezet. Wij zijn er klaar voor, wel een gek idee hoor straks een meisje in je armen. Ze mag wat mij betreft echt komen nu

2 maanden geleden

Reactie op Baby22072020

25e uitgerekend, maar vrijdag geplande keizersnede 😅 hoop dat het toch eer ...
Ik ook 25e uitgerekend en da. donderdag een geplande ks. Hoop ook dat ze eerder komt zodat we vaginaal kunnen proberen, maar tegelijkertijd heb ik nog 2 dagen nodig om me was weg te werken 🤣🤣

2 maanden geleden

Reactie op katieperrie

Spannend ook! Zo gek om te weten ook he, heb het alleen vandaag met mijn mo ...
De medicatie slaat hier ook goed aan, van 14 naar 33 naar 19 en toen opeens weer 6 dus eigenlijk heel laag gelukkig Voor jou ook heel veel succes!

2 maanden geleden

Hier ook uitgerekend de 25e!

2 maanden geleden

Hier de 26e!🙌🏻

2 maanden geleden

Ik was 26 juli uitgerekend en nu al een week aan het genieten van ons meisje

2 maanden geleden

Hier ook 24! Ik ben zelf op 27 juli jarig dus het kon wel eens een dubbele verjaardag worden 😛 dit is ons tweede kindje, jongetje, en hebben al een meisje 🥰

2 maanden geleden

Reactie op momlin

Ik ook 25e uitgerekend en da. donderdag een geplande ks. Hoop ook dat ze ee ...
Inderdaad nog last minute dingen op m'n lijstje staan, maar vannacht toch steeds steken en nu in het ziekenhuis aan de monitor 😬 Ze meten wel harde buiken en wrs 1-2 cm ontsluiting. Voor nu over 2uur weer controle of het doorzet. Blijft dus nog twijfelachtig hier

2 maanden geleden

Reactie op Frnzz

Ik wordt ook steeds vermoeider. Krijg mezelf bijna de bank niet af maar in ...
Aah irritant hè ?! Weten dat je rust moet nemen maar gewoon bezig blijven en ook met de meest kleine stomme dingen die ineens heel belangrijk voelen.