493 Reacties

2 maanden geleden

22 jul al! Ben er wel veel mee bezig of ze nou al komt. En ze is helemaal welkom en tegelijk hoop ik op nog een paar daagjes rust. Net flink verkouden geweest 👀

2 maanden geleden

Reactie op pijlsje

Aah irritant hè ?! Weten dat je rust moet nemen maar gewoon bezig blijven e ...
Oh heel irritant. Tot vorige week was mijn conditie en uithouding nog wel oke maar deze week lukt niets meer. De kleine ligt ook flink in mijn bekken en bij elke houding wat niet rechtop is voelt het niet prettig meer.

2 maanden geleden

Reactie op ArankaRomy

Jammer. Ik ben 29e uitgerekend 🤣
Aah kan de titel niet worden aangepast tot 31 juli?

2 maanden geleden

Reactie op SamenDrie

Aah kan de titel niet worden aangepast tot 31 juli?
Nee helaas kan dat niet had al gekeken🫣

2 maanden geleden

Reactie op Frnzz

Nee helaas kan dat niet had al gekeken🫣
Aah wat jammer, wel goed dat je al had gekeken.

2 maanden geleden

Reactie op Frnzz

Oh heel irritant. Tot vorige week was mijn conditie en uithouding nog wel o ...
Hier zo hetzelfde, tot aan vorige week ging alles wel. Maar nu is het voor half liggen en liggen. Ben heel erg benieuwd wanneer het komt. Bij beide jongens was ik iets te vroeg..

2 maanden geleden

Ik 29 juli uitgerekend, afgelopen nachten veel naar de wc, 💩 en een paar keer toch overgeven met heel veel buikkramp.. hoop niet dat dit al te lang zo blijft 🥱

2 maanden geleden

Reactie op Faeven

Ik ben 25 juli uitgerekend, einde van de maand wel een keizersnede gepland. ...
Hier ook stuit! Naar Welk ziekenhuis ga je?

2 maanden geleden

Reactie op proudmommmmy

Ik 29 juli uitgerekend, afgelopen nachten veel naar de wc, 💩 en een paar k ...
Hier ookal bijna een week last van , maar niet overgeven (wel maagzuur). Ook ongelooflijk pijnlijke krampen/steken voordat ik naar de wc moet. Maar moet zeggen liever dan die obstipatie🫣

2 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Hier ookal bijna een week last van , maar niet overgeven (wel maagzuur). Oo ...
Och die maagzuur ook ja! Nou ik vind het maar niks haha. Die krampen en steken blijven ook nadat ik naar de wc ben geweest

2 maanden geleden

Uitgerekende datum 29,30 en 31 juli mogen hier vast ook meepraten 😄?! In de augustus groep beginnen ze pas vanaf de 1e dus wij vallen nét buiten de boot 😆. Heb vooral vanaf week 37 dat je dan de hele tijd denkt ‘het zou elk moment kunnen komen’. Echt heel irritant. En hoop dat hij er voor de uitgerekende datum is. Maar zal wel niet 🙈

2 maanden geleden

Reactie op feeka

Uitgerekende datum 29,30 en 31 juli mogen hier vast ook meepraten 😄?! In d ...
Jaa dit heb ik ook. De irritante berichtjes van allerlei mensen zijn ook begonnen 😅

2 maanden geleden

Reactie op Mommy0724

Jaa dit heb ik ook. De irritante berichtjes van allerlei mensen zijn ook be ...
Mensen willen je opeens ook nog even zien of spreken ‘voor je moeder bent’. 😂

2 maanden geleden

Ben 23e uitgerekend, zelf de 31e jarig dus hoop dat de baby rond de uitgerekende datum komt en niet op mijn verjaardag en tegelijkertijd maakt het me ook allemaal geen bal uit. Mijn man is overtuigd dat het 24-7 wordt 🙃 nergens op gebaseerd, dan is het PRECIES 1 week voor mijn verjaardag en 2 weken voor die van hem, het zal wel haha. Nee alle gekheid daar gelaten, ik kijk er naar uit, maar verder rustig afwachten.

2 maanden geleden

Reactie op Sam16021988

De medicatie slaat hier ook goed aan, van 14 naar 33 naar 19 en toen opeens ...
Dankje! Ballon plaatsen was niet nodig, heb al 3cm ontsluiting 🙈. Veel gerommel, krampen en wat slijmerig bloedverlies gehad afgelopen dagen dus had wel door dat er iets gaande was maar dit ook weer niet verwacht haha. Dus kon kiezen, of vandaag gelijk vliezen breken of naar huis en gewoon volgens plan morgen vliezen breken als het niet spontaan begint vandaag dus voor dat laatste gekozen; ff het lijf nog zelf de kans geven. Spannend!!

2 maanden geleden

29 juli uitgerekend maar ik moet vandaag melden voor in te leiden. Vanwege uitputting. Heb nog 2 kindjes rondlopen en het was een zware zwangerschap. Hopelijk trekt het door. Ben nu toch ergens wel zenuwachtig

2 maanden geleden

Hier de 22e uitgerekend. Morgen alvast gesprek met de gynaecoloog, mocht de baby niet komen voor 40+5 word ik ingeleid. Vanaf het begin al aangegeven dat ik niet over de 41 wil lopen en ik heb zowel fysiek als mentaal een zware zwangerschap gehad. Ik ben er klaar mee, gelukkig is het einde in zicht

2 maanden geleden

28 juli uitgerekend, maar verwacht pas rond 8 augustus, ben altijd dik 41 weken. We gaan het zien 😉

2 maanden geleden

Hier de 25e uitgerekend. Ik word ook aardig ongeduldig van het wachten. De zenuwen nemen ook flink toe voor de bevalling.

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Mensen willen je opeens ook nog even zien of spreken ‘voor je moeder bent’. ...
Hahaha ja, alsof we daar nog zin in hebben 😂😅