493 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op miranda1

Hier de 25e uitgerekend. Ik word ook aardig ongeduldig van het wachten. De ...
Moet je niet doen joh, je weet toch niet hoe het loopt! Probeer er open in te stappen en het niet te zien als iets engs of pijnlijks. Misschien kan je juist alles wel onwijs goed handelen en je wordt hoe dan ook beloond met jouw kleintje 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

He ik val er buiten met 31 juli😭
Hier ook 31 juli :)

2 maanden geleden

Reactie op Baby22072020

Inderdaad nog last minute dingen op m'n lijstje staan, maar vannacht toch s ...
Oooh wat spannend hoe is het nu??? Ik heb in ieder geval alle wasjes gedraaid. Morgen opbergen en stofzuigen/dweilen. Dan zijn we helemaal ready🤭💪🏽

2 maanden geleden

Ik ben 23 juli uitgerekend. Helemaal klaar mee/voor haha. Merk dat ik en m'n partner allebei nu heel erg in de "wachtstand " zitten en daar slecht tegen kunnen🤭 wil nog van alles doen maar ook zo moe als ik ook maar iets gedaan heb. Het is erg dubbel allemaaal

2 maanden geleden

Reactie op Aapie32

Ik ben 23 juli uitgerekend. Helemaal klaar mee/voor haha. Merk dat ik en m' ...
Ja, op een gegeven moment is het gewoon klaar hè..

2 maanden geleden

Hier ook 31 juli! Al een tijdje oefenweeen dus had stiekeme hoop maar je zal zien dat het nog drie weken wachten wordt 🙈

2 maanden geleden

Hier ook 23 juli uitgerekend (van de tweede), voel mij gezien de termijn nog best goed. Af en toe last van steken/zenuwpijn doordat de kleine beweegt en ingedaald ligt. Met een dreumes van 20 maanden is het soms best vermoeiend maar ik ben in en om huis nog best actief. Mijn dochter kwam met 41+0, ik hoop dat deze ook ergens tussen de 40-41,5 week komt. 😊

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ja, op een gegeven moment is het gewoon klaar hè..
Ja maar ook echt. Ik heb sinds de diabetes diagnose gezegd ik wil niet ingeleid worden en wacht af tot de kleine man er zelf klaar voor is, maar heb donderdag weer afspraak met vk en ga toch zeker het gesprek alvast aan als ie er niet is volgende week dinsdag wat dan? Want merk gewoon dat ik op ben.. de hele zwangerschap is me al ontzettend zwaar gevallen en zie het echt niet zitten om "over tijd" te gaan😅 Maar als ik kijk naar de onrust in m'n buik de afgelopen 1,5 week hoop ik dat ie uit zichzelf denkt de komende week ik ben er klaar voor

2 maanden geleden

Reactie op Aapie32

Ja maar ook echt. Ik heb sinds de diabetes diagnose gezegd ik wil niet inge ...
Ja op slot heb je je portie wel gehad hè, dat heb ik ook… ik vind het mooi geweest en als het niet verantwoord was, zouden ze nooit akkoord gaat met eerder inleiden ☺️

2 maanden geleden

Reactie op Rooss97

28 juli en zo veel zin om haar te ontmoeten, kom maar door 💕
Ik ook 28 juli! Spannend 😍🎀

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ik ben 28-7 uitgerekend maar wordt 22-7 ingeleid. 🩷 Stiekem jammer dat inl ...
Ooh je hebt een datum! Wat spannend en leuk! 😍 Ik ga me weer voorbereiden op een slechte nacht. De maagzuur aanvallen, pijnlijke heupen en zweet buien wisselen elkaar per nacht af. Ik snap nu wel wat mensen bedoelen met "het rommelt", ik ben de 26e uitgerekend, maar sinds gisteravond heb ik soms echt wel nare krampen heel laag in mijn buik. Denk een soort indalings/voor-weeën? Kleine ligt al wel sinds week 32 ongeveer al ingedaald (nooit wat van gemerkt)

2 maanden geleden

Reactie op Dekker28

Ooh je hebt een datum! Wat spannend en leuk! 😍 Ik ga me weer voorbereiden ...
Jaa, fijn hoor om naar een datum toe te leven. De HG is evengoed kut maar je weet wel een uiterste datum wanneer het stopt. De nachten hier zijn ook waardeloos. Die buik is zo zwaar, last van m’n ribben, plassen en idd het zweten… vreselijk! Voor de maagzuur heb ik omeprazol 40mg en dat werkt gelukkig goed. Dat rommelen heb ik idd ook… krampen in m’n rug, rare buik, steken etc. Succes nog even ♡

2 maanden geleden

Reactie op ArankaRomy

Jammer. Ik ben 29e uitgerekend 🤣
Ha ik ook

2 maanden geleden

Ik ben dus de 29e uitgerekend. 1e kindje. Ben nu 38+2. Vandaag nog n vk afspraak staan. Afgelopen zondag zijn we voor een dry run naar t zh geweest om alles ff te bekijken,de route ernaartoe de kamer en afdeling zien. We werden rondgeleid door een verpleegster en die gaf ons alleen maar complimenten dat we dit zo zelf hadden bedacht. En die ze me ook, als ik zelf met 42 weken ben geboren dat onze kleine man zeer waarschijnlijk ook tot die periode zal blijven zitten. Ergens helemaal prima, ware het niet dat vanaf mijn week 41 ze hier de A15 verder afsluiten voor asfalteringswerkzaamheden, dus dat maakt t wel spannend. Precies op onze route... En ik wil mn uitgerekende datum helemaal niet. Omdat 3 jaar geleden op deze datum een vriendin is overleden aan kanker. Dan staan ze voor altijd samen naast elkaar op de kalender. Dat kan ik gewoon niet. Maar ik voel ook gewoon dat ie niet op de 29e komt

2 maanden geleden

De 25e uitgerekend. Vanmiddag nog even langs de verloskundige voor controle, maar verder rustig afwachten tot de kleine komt :)

2 maanden geleden

Vannacht om 02:12 zijn mijn vliezen gebroken. Uitgerekende datum zou 22-7 zijn. Heb ook al weeen… spannend 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Loulau

Vannacht om 02:12 zijn mijn vliezen gebroken. Uitgerekende datum zou 22-7 z ...
Spannend! Heel veel succes!

2 maanden geleden

Reactie op Loulau

Vannacht om 02:12 zijn mijn vliezen gebroken. Uitgerekende datum zou 22-7 z ...
Oeh wat spannend! Succes!

2 maanden geleden

Net op controle geweest. De kleine ligt nu met hoofd vast in mijn bekken. Vandaag erg moe dus rustig aan. Denk dat het van het weer komt.... ene dag 30graden, andere dag regen en 19graden

2 maanden geleden

Voeg me ook bij dit clubje, ben 31 juli uitgerekend van 1e kindje, vandaag dus 38 weken🥰 ook een bijzondere mijlpaal. Gisteren nog extra controle gehad ivm vocht vasthouden en daardoor in korte tijd relatief veel.kg's erbij. Gelukkig geen tekenen van zwangerschapsvergiftiging dus de olifanten pootjes en dikke handen en ogen 🫣horen bij deze laatste fase. Vandaag nog dingen vanaf m'n to do lijst doen omdat het vandaag nog stukje koeler is dan de komende dagen.