493 Reacties

2 maanden geleden

23e uitgerekend, dus ben vandaag 39+1. Morgen weer een afspraak bij de verloskundige. Ben afgelopen week gewoon 1,4 kg (!) aangekomen, dus morgen maar gelijk even vragen hoe en wat.

2 maanden geleden

Net vk geweest. We denken dat de kleine langer haar blijven zitten. Ze ging wat voelen en duwde zonder moeite zn hoofd los uit mn bekken, dus die ligt nog helemaal niet vast. Ach joh geen haast. Hij heeft ook nog n hoop vruchtwater. Dus we gaan t wel zien . Volgende week weer n afspraak met de vk

2 maanden geleden

Ik heb ineens een verhoogde bloeddruk (140/96). Vrijdag weer meten. Geen eiwitten in urine. Meer die dit hebben? Weet niet zo goed wat ik er van moet denken. Heb verder nl helemaal geen klachten.. maar door extra onder controle te worden gezet voelt het toch een beetje onaangenaam ofzo 😅

2 maanden geleden

Reactie op feeka

Ik heb ineens een verhoogde bloeddruk (140/96). Vrijdag weer meten. Geen ei ...
Mijn moeder wilde laatst bloed prikken en mocht niet vanwege te hoge bloeddruk. Paar keer naar de dokter gegaan om het weer te monitoren, bleek gewoon slechte momentopname te zijn want er was helemaal niks aan de hand :)

2 maanden geleden

Net naar de gynaecoloog geweest om alvast eventuele inleiding te bespreken. Vandaag 39+2, volgende week op 40+2 gaan ze een strippoging doen en als het niet werkt word ik op 40+5 ingeleid. Was een aardige man en ik voelde me erg gehoord en begrepen. Ook al door de verloskundige die me alvast doorstuurde omdat ze wist dat ik er zo mee zat

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Jaa, fijn hoor om naar een datum toe te leven. De HG is evengoed kut maar j ...
Lijkt me nu best fijn. Ik zit nog in het onbekende. Het kan over 3,5 uur, over 3,5 dag of over 3,5 week beginnen.. Ik klop het echt af, ik ben pas één keer uit bed geweest om s nachts te plassen. Voor de maagzuur heb ik pantoprazol, maar soms heb een nacht dat het minder goed werkt om een of andere reden.

2 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Net op controle geweest. De kleine ligt nu met hoofd vast in mijn bekken. ...
Nou dat wisselende weer is vreselijk he! Geef mij maar elke dag 21 graden en licht bewolkt ofzo.

2 maanden geleden

Reactie op feeka

Ik heb ineens een verhoogde bloeddruk (140/96). Vrijdag weer meten. Geen ei ...
Bij de vorige bevalling om deze reden ingeleid. Je kan een verhoogde bloeddruk hebben zonder verdere zwangerschapsvergifteging. Bij mij schoot hij toen ook de laatste weken ineens omhoog en daalde niet meer.. kan ook een moment opname zijn inderdaad en dat het vrijdag gewoon weer in orde is!

2 maanden geleden

Reactie op Dekker28

Nou dat wisselende weer is vreselijk he! Geef mij maar elke dag 21 graden e ...
Ja ik word er gek van. Hier staat voor zaterdag 32 graden gemeld🥵 Morgen dus maar met me vriend de grote boodschappen doen en even langs zijn moeder in de inrichting. Vermoeden laatste keer voor bevalling (gaan elke 2 weken even half uurtje langs) en na bevalling zien we wel wanneer we dat weer doen🤭

2 maanden geleden

Reactie op Dekker28

Lijkt me nu best fijn. Ik zit nog in het onbekende. Het kan over 3,5 uur, o ...
Ja die onzekerheid lijkt mij idd ook super lastig! Ik hoop voor je dat het gewoon niet meer lang duurt… heb je weinig aan natuurlijk maarja!

2 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Ja ik word er gek van. Hier staat voor zaterdag 32 graden gemeld🥵 Morgen d ...
Pfoe! Hier wordt het vrijdag 27 en zaterdag 29. Ze gaan proberen om mij vrijdag te strippen, zal je zien dat ik met die temperaturen mag bevallen 😂

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Pfoe! Hier wordt het vrijdag 27 en zaterdag 29. Ze gaan proberen om mij vri ...
Was vandaag op controle en ze maakte nog de grap of vandaag of wacht maar even tot maandag🤣 Maar blijkbaar zit het nog prima😅

2 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Was vandaag op controle en ze maakte nog de grap of vandaag of wacht maar e ...
Hahaha sla t weekend maar ff over 😜

2 maanden geleden

22e uitgerekend. Morgen controle. Volgende week, 24e, ook al afspraak om evt te strippen. Ben ergens beetje bang dat er weer niks te strippen valt. Twijfel ook om te vragen of ze morgen eventuele verweekte baarmoedermond kan checken. Bang dat het ergens een teleurstelling gaat zijn. Terwijl de eerste uiteindelijk wel spontaan op gang is gekomen, toch onzekerheid. A.s. zondag is volle maan zei vriendin net tegen me. Wie weet helpt dat😅

2 maanden geleden

29 juli uitgerekend, op welke datum zou ik dan 42 weken zwanger zijn? Ik snap er niks van haha. Even kijken tot wat t uiterste is dat ik zwanger ben nog 🥲🤣

2 maanden geleden

Reactie op proudmommmmy

29 juli uitgerekend, op welke datum zou ik dan 42 weken zwanger zijn? Ik sn ...
12-08

2 maanden geleden

Reactie op ArankaRomy

12-08
Gelukkig, ik dacht een week later haha 🥲 wel al elke avond Voorweeen hoop dat het doorzet 🙏

2 maanden geleden

Is het bij jullie ook nog disco in de buik? Ze is hier zó druk, dat het net gewoon ongemakkelijk en pijnlijk was. 🙈

2 maanden geleden

Reactie op Rooss97

Is het bij jullie ook nog disco in de buik? Ze is hier zó druk, dat het net ...
Zeker en het zit vast dus in mijn bekken en ligt tot aan mijn ribben😅 hele buik wordt altijd verbouwd, met soms blauwe plekken ervan🫣

2 maanden geleden

Reactie op Rooss97

Is het bij jullie ook nog disco in de buik? Ze is hier zó druk, dat het net ...
Jep, hij heeft er helemaal geen ruimte meer voor maar dat houdt hem niet tegen. Soms ineens een enorm onprettig gevoel inderdaad! 😮‍💨