493 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op proudmommmmy

Gelukkig, ik dacht een week later haha 🥲 wel al elke avond Voorweeen hoop ...
Voelt dat bij jou als menstruatie kramp in je onder rug? Dit heb ik zo vaak op een dag namelijk. Zijn dat voorweeen?

2 maanden geleden

Reactie op Rooss97

Is het bij jullie ook nog disco in de buik? Ze is hier zó druk, dat het net ...
Hou op schei uit… en maar afzetten in m’n zij, kont omhoog duwen, hoofd in m’n bekken duwen (aauuuwww) brrr, ga dit stukje niet missen!

2 maanden geleden

Reactie op ArankaRomy

Voelt dat bij jou als menstruatie kramp in je onder rug? Dit heb ik zo vaak ...
Ik vind het heel erg als darmkrampen voelen, alsof ik naar de wc moet en het niet lukt.. komt echt met golven bij mij. En dan even stil en dan komt het weer 😮‍💨

2 maanden geleden

Hier 23 juli uitgerekend en voel nog helemaal niets. Was bij m’n dochter 40+6 dus ik ga er ook maar vanuit dat deze langer op zich laat wachten dan 40 weken 😜

2 maanden geleden

Reactie op Rooss97

Is het bij jullie ook nog disco in de buik? Ze is hier zó druk, dat het net ...
Jazeker. Regelmatig een kont rechts in m'n ribben en tegenwoordig tegelijkertijd voetjes links 😂 of zichzelf gewoon helemaal om zn as draaien(zo voelt het iig 😅)

2 maanden geleden

Reactie op Aapie32

Jazeker. Regelmatig een kont rechts in m'n ribben en tegenwoordig tegelijk ...
Haha zo herkenbaar. Hebben jullie ook weleens, of nouja voel het meerdere keren per dag, der die benen soort van over elkaar schieten ofzo 😂

2 maanden geleden

Het is zover. Wij gaan zo naar het ziekenhuis en dan krijg ik een keizersnede. Voelt zo onwerkelijk dat ik over een paar uur mijn dochter in mijn armen heb!!!!

2 maanden geleden

Reactie op momlin

Het is zover. Wij gaan zo naar het ziekenhuis en dan krijg ik een keizersne ...
Ooeee spannend zeg!! En ja raar idee he. Veel succes en wens je een mooie bevalling toe met de keizersnede.

2 maanden geleden

Hier ook de 25ste uitgerekend, maar stiekem mag hij van mij nog wel even blijven zitten. Ik voel mij goed, aan het genieten van deze relaxte periode en toch wel spanning voor het onbekende…

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Haha zo herkenbaar. Hebben jullie ook weleens, of nouja voel het meerdere ...
Jaa wat het precies is weet ik niet, die van ons ligt de hele zwangerschap al met z'n rug aan de rechterkant van de baarmoeder, kont omhoog en beentjes dus naar links. Maar sinds dat ie minder ruimte heeft voelt het soms ook net alsof ie zich als een zeester uitrekt ofzo, dan voel ik 'm ineens overal. Maar de laatste tijd vooral dus echt bovenin m'n buik net met die rand van m'n ribben😅 ik had gistermiddag ineens een behoorlijke bult midden tussen m'n ribben, m'n zusje keek me echt in horror aan haha, wat is dat?? Ik zo oh, dat zal vast een knie ofzo zijn 🤣

2 maanden geleden

Reactie op Aapie32

Jaa wat het precies is weet ik niet, die van ons ligt de hele zwangerschap ...
Heel herkenbaar. Kont is een hele bult dan en me hele buik schud ervan soms. Mijn vriend vindt het soms gewoon eng🫣 die bewegingen zijn dan ook echt pijnlijk en niet fijn. Werd vanmorgen ook wakker ervan dus moest uit bed

2 maanden geleden

Ik ben vandaag gestript om 10:00 dus ik ben heel benieuwd of het effect heeft gehad.

2 maanden geleden

Ik ook 24 juli uitgerekend maar ik merk nog helemaal niks.. wellicht vrijdag een beetje strippen als het lukt, maar heb er een hard hoofd in. Heb dus gelezen dat ze zelf ook kunt voelen of je ontsluiting hebt. Hebben jullie dit wel eens gedaan?

2 maanden geleden

Reactie op Rooss97

Is het bij jullie ook nog disco in de buik? Ze is hier zó druk, dat het net ...
Zeker, hier af en toe hele volksverhuizing van links naar rechts. Dan zit ruggetje en kontje aan de ene kant en dan weer aan de andere kant. Soms is er een soort van ritmisch geklop, soms de hik en soms heb ik zowel links als rechts en bult uit m'n zij steken. Denk dat het kleintje zich dan uitrekt of zo dus dan steken armen en beentjes uit😁

2 maanden geleden

Oooo meiden wat zijn we dichtbij!!!! Zo spannend en exciting wanneer onze kleintjes komen 😍 zet hem op allemaal!

2 maanden geleden

Wat duurt het toch lang voor ze zich meld, ik wil ook mijn baby in mijn armen hebben 🤣

2 maanden geleden

Hier ook hele uren grote feestjes daarbinnen. Bleek ook vandaag dat ze niet meer ingedaald ligt. Ze gaat er af en aan in, vandaar dus de feestjes. Poging tot strippen volgende week wordt kans ook klein dat het dan lukt. Dus nu alvast extra controle ingepland eind volgende week en kan dinsdag bellen voor 41 weken controle in zkh. Hopelijk kan die wel rond 29e.

2 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Heel herkenbaar. Kont is een hele bult dan en me hele buik schud ervan soms ...
Ik ga soms stuk op hoe mijn man kan kijken als er zo'n bult beweegt 😂😂 Ookal voelt het soms (vaak) niet zo fijn, ik ga het toch ook missen denk ik.

2 maanden geleden

Reactie op Dekker28

Ik ga soms stuk op hoe mijn man kan kijken als er zo'n bult beweegt 😂😂 O ...
Nee missen ga ik het niet dat weet ik wel😅 heb er echt blauwe plekken van namelijk. Maar vk is erg blij met het beweeglijke kind.

2 maanden geleden

Reactie op Wielrenster

Ik ook 24 juli uitgerekend maar ik merk nog helemaal niks.. wellicht vrijda ...
Zelf voelen of je ontsluiting hebt? Nee, dat heb ik nog nooit eerder gedaan en wist eigenlijk niet eens dat het kon. Vandaag had ik weer een controle en schijnt de kleine al diep ingedaald te zijn. Dus ben benieuwd wanneer ze gaat komen.. ik ga m’n buik wel missen, haar bewegingen maken het zo gezellig 🥰