493 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Wielrenster

Ik ook 24 juli uitgerekend maar ik merk nog helemaal niks.. wellicht vrijda ...
Ja heb ik ook gelezen. En ook wel zelf geprobeerd maar ik snap er niks van 😅 mijn vingers zijn te kort denk ik haha

2 maanden geleden

Reactie op feeka

Ja heb ik ook gelezen. En ook wel zelf geprobeerd maar ik snap er niks van ...
Hahaha dit gevoel heb ik dus ook 😂 snap echt niet wat ik moet voelen

2 maanden geleden

Ik had woensdag controle, blijkt meneer met 38 weken nog even in half onvolkomen stuit gedraaid te zijn 😮. Maar echt hoe dan hij lag al zo lang mooi met het hoofd naar beneden. Gisteren gelijk gemeld op de verloskamers maar helaas is de versie niet gelukt ( wat ik ook echt wel heel pittig vond hoor ). Na een gesprek besloten om toch voor een geplande keizersnede te gaan, en omdat de OK planning helemaal vol zit en er alleen aanstaande maandag een plekje was gaan we natuurlijk daar voor! Gekke paar dagen zo met heel veel schakelen in korte tijd, ben er helemaal op van. Nu gelukkig nog drie dagen om alles thuis lekker te voorbereiden en nog even tijd met de peuter ❤️

2 maanden geleden

Reactie op Anikas

Ik had woensdag controle, blijkt meneer met 38 weken nog even in half onvol ...
Oh no! Dat is wel even schakelen zeg. Fijn dat je een paar dagen hebt om je erop in te stellen!

2 maanden geleden

Pfoe gisteren avond een paar uur lang een soort weeen gehad. Werd er helemaal zenuwachtig van “zou het echt gaan gebeuren”. Maar toen verdwenen ze snachts weer en zit ze nog lekker in m’n buik. Wel echt 0 geslapen van de spanning… dus echt super brak. Had toch gehoopt dat als ze komt ik een beetje kracht/energie heb 😶

2 maanden geleden

Reactie op melis-19

Ik ben 25 juli uitgerekend. Heel veel zin om onze kleine te ontmoeten, maar ...
Oh dat zegt volgens mij helemaal niets. Ik was bij mijn eerste 2 ook heel fit en op de dag van de bevalling nog hardgelopen. 😉 met 39 weken en 38+6 bevallen. Nu redelijk fit maar wel 2 liesbreuken en en helemaal klaar mee. Maar de kleine man zit blijkbaar nog goed. Ben de 24e uitgerekend.

2 maanden geleden

Reactie op pijlsje

Pfoe gisteren avond een paar uur lang een soort weeen gehad. Werd er helema ...
Vervelend hè! Heb ook zo’n nacht achter de rug. Geen weeen maar wel een onbestemd gevoel en erg wakker , waardoor ik dacht ‘ zou dit een teken zijn’. Helaas niet 🙃. Nu ook mega brak gevoel en dan die hitte bahbah

2 maanden geleden

Gisteren gesprek gehad met de gynaecoloog. Krijg as dinsdag avond een ballonnetje. Woensdag ochtend terug komen. Woe of do begint dan de inleiding..maar hoop zo dat ze zich meldt voor die tijd 🤞🤞

2 maanden geleden

Reactie op feeka

Vervelend hè! Heb ook zo’n nacht achter de rug. Geen weeen maar wel een onb ...
Ja precies! Hopelijk mogen we vanavond lekker slapen ☺️

2 maanden geleden

Wat een nacht weer: sliep denk ik pas rond 04.00 uur.. kon niet in slaap vallen en nu alweer wakker omdat er zometeen een monteur langskomt, ugh! Ben wel m’n slijmprop vannacht verloren en verder lichte menstruatie achtige krampen, maar dat was het dan ook wel..

2 maanden geleden

Reactie op Guchi

Wat een nacht weer: sliep denk ik pas rond 04.00 uur.. kon niet in slaap va ...
Hopelijk vannacht beter zodat je weer wat kunt opladen voor moment suprême. Ik weet niet of ik nog een slijmprop ga vinden ben nu 39+5 🫢

2 maanden geleden

Reactie op pijlsje

Hopelijk vannacht beter zodat je weer wat kunt opladen voor moment suprême. ...
Dankjewel! Ik hoop het ook.. slaap al een week heel laat (à 02.00 uur). En ik ben vandaag 39+4, dus misschien dat de slijmprop van jou nog gaat komen? Hoe dan ook, de babies zullen binnen nu en 2 weekjes ongeveer komen 😄

2 maanden geleden

Reactie op Guchi

Dankjewel! Ik hoop het ook.. slaap al een week heel laat (à 02.00 uur). En ...
Cant wait!!! Hopelijk mag jij elke dag tot die tijd een beetje uitslapen 💛

2 maanden geleden

Reactie op Guchi

Dankjewel! Ik hoop het ook.. slaap al een week heel laat (à 02.00 uur). En ...
Omg slijmprop is eruit haha

één maand geleden

Reactie op pijlsje

Omg slijmprop is eruit haha
Hahaha, dat is toevallig! Met die slijmprop eruit lijkt het (althans voor mij) al weer een stapje dichterbij. En wat betreft het uitslapen: dat kan ik gelukkig wel, dit wordt onze eerste en heb verder geen verplichtingen.

één maand geleden

Oh ik heb geeen geduld meer. Hij mag nu gewoon echt wel komen. 😅 ondertussen maak ik me steeds meer druk dat hij lang op zich gaat laten wachten (ik zelf ben pas met 43 weken geboren).

één maand geleden

Reactie op Guchi

Dankjewel! Ik hoop het ook.. slaap al een week heel laat (à 02.00 uur). En ...
Oh ik slaap momenteel ook steeds zo laat pas. Maar wel om 6 a 7 uur klaar wakker.

één maand geleden

Reactie op Frnzz

Oh ik heb geeen geduld meer. Hij mag nu gewoon echt wel komen. 😅 ondertuss ...
O ja herkenbaar! Ik maak mijzelf ook druk met zulke gedachtes 🙈

één maand geleden

Reactie op Frnzz

Oh ik slaap momenteel ook steeds zo laat pas. Maar wel om 6 a 7 uur klaar w ...
Dit is voor mij ook heel herkenbaar haha.. laat slapen en vroeg wakker! De baby is vaak ook erg aanwezig rond middernacht.

één maand geleden

En we zijn weer wakker. Mijn vriend heeft er ook last van😅 de enige die geen slaapproblemen heeft atm is onze hond. Die tukt lekker verder.