493 Reacties

één maand geleden

Haha ja dat slapen.. meine gutte. Heb sinds de slijmprop eruit is eigenlijk continu pijn of krampen, dus nu is slapen helemaal moeilijk 🥹 gesloopt en dan moet het zware werk nog beginnen, hoe dan? Hoop zoooo dat ze vanavond komt. Derde trimester was voor mij eigenlijk heel fijn, maar dit stukje vind ik wel echt pittig

één maand geleden

Ik ben denk ik net een stukje slijm met bloed verloren, voelde me ook de hele middag beetje gek. Hopelijk een stukje van de prop 🤞🏻

één maand geleden

Reactie op Rooss97

Ik ben denk ik net een stukje slijm met bloed verloren, voelde me ook de he ...
Klinkt als een stukje prop!

één maand geleden

Ik voel mij met het uur groter en zwaarder worden, 39+3 vandaag. Ik probeer elke dag wel gewoon nog leuke dingen te doen. Niet teveel bezig te zijn met de bevalling aangezien ik het best spannend vind om te bevallen.

één maand geleden

Reactie op Rooss97

Ik ben denk ik net een stukje slijm met bloed verloren, voelde me ook de he ...
Ik denk vanochtend ook een stukje slijmprop te zijn verloren. Echter niet veel krampen ofzo nu maar volgens mij hoeft dat ook nie.

één maand geleden

Reactie op pijlsje

Haha ja dat slapen.. meine gutte. Heb sinds de slijmprop eruit is eigenlijk ...
Vannacht was weer zo’n nacht bij mij: sliep rond 01.45 voor anderhalf uur en daarna wakker tot 05.00 omdat mijn benen zwaar aanvoelde. Wat een irritant gevoel was dat! En hier ook wat meer krampen na de slijmprop, maar niet dat het pijn doet. Heb jij ook na de slijmprop zo nu en dan wat bruinige afscheiding/slijm?

één maand geleden

Ugh, nog geen oog dicht gedaan en wil zo graag slapen! Het afgelopen anderhalf uur heb ik wel pijnlijke krampen gehad, maar daar zat steeds wel flink wat tijd tussen (7-8 minuten), dus geen idee of dit echt weeën zijn of misschien ‘slechts’ voorweeën? De afscheiding is inmiddels roodbruin.. Ik kijk het nog even aan en anders maar de verloskundige bellen 😀

één maand geleden

Reactie op Guchi

Ugh, nog geen oog dicht gedaan en wil zo graag slapen! Het afgelopen ander ...
Oh dat klinkt als wederom een rotnacht. Ik zou sowieso de verloskundige bellen. Je houd zo geen energie meer over.

één maand geleden

Pff door alle wateroverlast hier vannacht ook slecht geslapen. Vriend moest met spoed naar her werk, omdat alles daar ondergelopen was. Om 9uur controle bij de VK eens kijken wat die zegt

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Pff door alle wateroverlast hier vannacht ook slecht geslapen. Vriend moest ...
Oh dat meen je, wij zijn de dans hier gelukkig ontsprongen maar op sommige plekken zag t er heftig uit. Hoe is de controle gegaan

één maand geleden

Reactie op Frnzz

Oh dat meen je, wij zijn de dans hier gelukkig ontsprongen maar op sommige ...
Ja wij wonen in enschede🫤 dus was vrij heftig idd. Controle was goed. Kleine ligt nogsteeds vast in het bekken. Bloeddruk van mij is prima en we lopen gewoon door met 38+5😅 Het mag van ons allemaal komen, maar blijkbaar vermaakt het zich prima in me buik

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Ja wij wonen in enschede🫤 dus was vrij heftig idd. Controle was goed. Klei ...
Aah mooizo! Ik heb vanavond weer een controle. De "40 weken controle" of nja ik ben woensdag precies 40 weken. Vorige week lag hij bij mij ook al vast in de bekken. Denk dat ik ga vragen of ze in ieder geval wil voelen of mn baarmoedermond al verstreken is.

één maand geleden

Reactie op Frnzz

Aah mooizo! Ik heb vanavond weer een controle. De "40 weken controle" of nj ...
Ja ze gaf aan dat we volgende week het eens gaan hebben over strippen met 41 weken. Inleiden is geen noodzaak voor en wil thuisbevallen. Dus we zien het vanzelf hahah

één maand geleden

Reactie op Frnzz

Oh dat klinkt als wederom een rotnacht. Ik zou sowieso de verloskundige bel ...
Net gebeld, het zullen de voorweeën zijn en moet terugbellen als ze korter op elkaar komen en krachtiger worden. Ergens hoop ik dat de voorweeën zometeen stoppen en ik m’n slaap kan pakken. Ben behoorlijk moe en steeds tussen elke wee val ik even weg 😅

één maand geleden

Reactie op Chantal1491

Ja ze gaf aan dat we volgende week het eens gaan hebben over strippen met 4 ...
Ja als het goed is gaan we strippen met 41 weken nu ook bespreken inderdaad. Wij willen ook thuis bevallen dus wil inleiden voorkomen als t even kan. Maar wil ook absoluut de 42 weken niet voorbij.

één maand geleden

Reactie op Frnzz

Ja als het goed is gaan we strippen met 41 weken nu ook bespreken inderdaad ...
Ja hier hetzelfde. Ze zei blijf lekker in beweging als dat lukt en probeer in de middag wat te rusten. Maar kleine bepaald wanneer het komt🤣

één maand geleden

Mensen die vandaag zijn uitgerekend maar ook nog geen baby hebben? Hier gaan ze woensdag proberen te strippen en anders word ik zaterdag met 40+5 ingeleid

één maand geleden

Reactie op JChristine

Mensen die vandaag zijn uitgerekend maar ook nog geen baby hebben? Hier gaa ...
Ben er helemaal klaar mee 🥲

één maand geleden

Reactie op JChristine

Mensen die vandaag zijn uitgerekend maar ook nog geen baby hebben? Hier gaa ...
Wat maakt dat je anders al wordt ingeleid met 40+5 ? Is dat omdat je dit zelf wil of medisch gezien voor jou beter? Wel spannend dan of het strippen woensdag gaat werken.

één maand geleden

Reactie op Frnzz

Wat maakt dat je anders al wordt ingeleid met 40+5 ? Is dat omdat je dit ze ...
Vanaf 40+5 mag je ervoor kiezen wegens ‘naderende sereniteit’. Gezien ik zowel mentaal als fysiek niet echt een prettige zwangerschap heb gehad wilde ik echt niet (weer) over de 41 weken lopen. De verloskundige houdt daar nu extra rekening mee. Gelukkig doet de baby het nog wel heel goed