74 Reacties
3 maanden geleden
Ik ben ook 4 augustus uitgerend en de pijn in mijn liezen en schaambot is bijna niet meer te doen haha! Ik wil zoveel maar kan momenteel zo weinig. Ik kan niet wachten maar voel me er erg rustig onder 😊
3 maanden geleden
Ik ben ook 30 juli uitgerekend, ook van een jongetje, ons eerste kindje! Ik kijk er zo naar uit om m te ontmoeten en ben zo benieuwd wanneer hij besluit te komen
3 maanden geleden
Reactie op Obviregr
31 juli uitgerekend van ons tweede kindje, maar mentaal echt op. Ik kan nie ...
Hier precies hetzelfde 😅 31 Juli uitgerekend, maar ben echt op 🥲
3 maanden geleden
Reactie op Obviregr
31 juli uitgerekend van ons tweede kindje, maar mentaal echt op. Ik kan nie ...
Hier 29 juli uitgerekend van de 2de! Maar ook echt op! Hopelijk zijn we snel aan de beurt🥰
3 maanden geleden
Ik ben 2 augustus uitgerekend, we krijgen dan ons 1e kindje. Het geslacht is nog een verrassing 💙🩷
Van mij mag de kleine nog even blijven zitten maar tegelijketijd alles doet pijn! (Vooral einde dag) carpeltunnelsydrome in mijn handen, vocht in mijn voeten en enkels, bekkenklachten, gevoelige navel. Ik hoop dat deze dagen snel voorbij vliegen en dat ik eindelijk de kleine in mijn armen mag sluiten. Ik kijk echt uit naar dat moment 😍
3 maanden geleden
Reactie op Minimeid
Ik ben 4 augustus uitgerekend en kan echt niet wachten tot onze kleine meid ...
Ja herken helemaal wat je zegt. Ik heb het niet zo serieus genomen toen iedereen zei laatste loodjes wegen het zwaarst, nu merk ik dat toch wel. Geen gevoel meer bij mijn navel en omstreken doordat hij zo op rek staat. Verder hou ik veel vocht vast en gaat mijn onder rug steeds meer pijn doen. Toch heel dubbel want geniet ook nog intens van de beweging in mijn buik en dat hij nu nog veilig en warm zit 🥺
3 maanden geleden
Reactie op Jaimzzz
Ja herken helemaal wat je zegt. Ik heb het niet zo serieus genomen toen ied ...
Gek is dat hè… het idee dat je straks het kleintje met de wereld moet delen maakt je ZO trots, maar tegelijkertijd is het nog zo veilig in je buik.
Ben zo benieuwd wanneer de kindjes bij iedereen gaan komen, soms is het zo lastig om niet te weten wanneer het is.
3 maanden geleden
30 juli uitgerekend van ons eerste kindje, een meisje. 🥰. Al een paar dagen last van obstipatie en hierdoor denk ik krampen. En ik wordt gek van continue het gevoel hebben te moeten plassen, zelfs als ik nét ben geweest kan ik weer drie druppels lozen 😫. ‘s nachts slaap ik slecht omdat ik dan ook naar het toilet moet maar gelukkig haal ik de slaap overdag weer in. Het frustreert me wel dat ik niet meer zoveel kan als eerst omdat alles zoveel energie kost. In bad zitten vind ik bijvoorbeeld heerlijk, maar om eruit te komen is gewoon lachwekkend 😂.