74 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Miranda-1004

30 juli uitgerekend van ons eerste kindje, een meisje. 🥰. Al een paar dage ...
Hahahaha herkenbaar! Hou het plassen wel in de gaten, ik heb namelijk een blaasontsteking en daardoor soms ook krampen / harde buiken! ☹️

3 maanden geleden

Reactie op Jaimzzz

Hahahaha herkenbaar! Hou het plassen wel in de gaten, ik heb namelijk een b ...
Oh dank voor de tip! Nooit nagedacht over een eventuele blaasontsteking.. ik zal morgen gelijk bellen en urine inleveren 😅.

3 maanden geleden

Ja het is/wordt spannend he... en ook nog wel onwerkelijk, nu de uitgerekende datum er al bijna is. Het is vooral onwerkelijk omdat de weg naar een doorgaande zwangerschap er een was vol hobbels en kuilen en een heel lange adem. Dus dat het nu eindelijk echt gast gebeuren blijft een beetje ongelooflijk. Ik ben de 31e uitgerekend. En mijn gevoel wisselt, soms denk ik het zit voorlopig nog prima en soms voel ik toch rommelen in m'n buik dat ik denk het kan nu ook alvast komen.

3 maanden geleden

Reactie op Minimeid

Ik ben 4 augustus uitgerekend en kan echt niet wachten tot onze kleine meid ...
Same same! Af en toe echt met mezelf mentaal in de knoop, omdat het ook nog 2-3 weken kan duren 😅 Lukt niet heel goed om te ‘genieten’. Heb jij dat ook? Rugpijn, schaambot, vermoeidheid, slapeloosheid.. Pretpakket ✅

3 maanden geleden

Reactie op Mom-2Be

Ja het is/wordt spannend he... en ook nog wel onwerkelijk, nu de uitgerek ...
Heel erg herkenbaar, succes met de laatste loodjes 💪🏽

3 maanden geleden

Zijn er al dames bij wie de kleine is ingedaald? Bij ons is de kleine nog niet ingedaald. VK heeft ons informatie gegeven over inleiden en strippen, hier gaan we volgende week verder over praten en een keuze maken. Ik wil namelijk niet tot 42 weken doorlopen denk ik… Gevoel verschilt per dag, meiden die zich hierin herkennen? Ennn, natuurlijk nieuwsgierig naar of er al kleintjes vast liggen in de bekken! Let me know

3 maanden geleden

Reactie op Jaimzzz

Zijn er al dames bij wie de kleine is ingedaald? Bij ons is de kleine nog n ...
Mn kleine is nu wel ingedaald. Maar bij mn vorige zwangerschap niet volledig. Ik ben toen met 41 weken in geleid, maar omdat hij nog best hoog lag moest ik eerst echt nog een tijdje met duwen met mn weeën.

3 maanden geleden

Ik volg graag mee! Ook 4 augustus. Ze is echt al vier weken ingedaald. Kom maar snel!! Haha.

3 maanden geleden

Reactie op Jaimzzz

Zijn er al dames bij wie de kleine is ingedaald? Bij ons is de kleine nog n ...
Bij mij ligt de kleine meid denk al vanaf 33 weken vast! Ik zelf wil ook niet tot 42 weken doorlopen, ga vragen of ze vanaf 40 weken kunnen gaan handelen!

3 maanden geleden

Reactie op ezma24

Same same! Af en toe echt met mezelf mentaal in de knoop, omdat het ook nog ...
Ergens zo goed dat je dit zegt, dat ‘genieten’ schiet er bij mij ook wel een beetje in. Doordat je dit zo bewust zegt, heb ik ook wel een beetje het gevoel dat ik wat meer achterover moet gaan zitten… wel moeilijk haha. Maar goed, elke dag is een dag dichterbij, dat hou ik dan maar voor ogen!

3 maanden geleden

Reactie op Minimeid

Bij mij ligt de kleine meid denk al vanaf 33 weken vast! Ik zelf wil ook ni ...
Same. Vrijdag weer naar het ziekenhuis en ga het echt aankaarten. Vanwege een verleden is het mentaal ook echt op. En kijk zo uit naar dat kleine frummeltje!🩷

3 maanden geleden

Eerder als verwacht (30e uitgerekend) ben ik gisteren bevallen van ons eerste kindje, een meisje. 🥰

3 maanden geleden

Reactie op Miranda-1004

Eerder als verwacht (30e uitgerekend) ben ik gisteren bevallen van ons eers ...
Wat leuk!!! Gefeliciteerd 🤎

3 maanden geleden

Reactie op Miranda-1004

Gefeliciteerd ! Ik ben ook de 30e uitgerekend, ben benieuwd wanneer mijn kleintje komt! Geniet ervan 🥰

3 maanden geleden

Gisteren heb ik haar de hele dag niet gevoeld, dus redelijk in paniek einde dag. Ziekenhuis gebeld en langsgegaan voor check ups. Op de echo bewoog ze, maar erg rustige bewegingen. Waarschijnlijk omdat ik zo gestresst was, voelde zij dit aan. Na een goede CTG en gesprek met de arts werd ik rustiger. Er is besproken om in te leiden en na alle informatie heb ik vrijdag een afspraak voor een ballonnetje. Daarna werd onze meid ook direct actiever, zo bizar! Alsof ze mijn stress voelde.. Vrijdag dus, stip aan de horizon.🩷 Heel spannend, maar ook fijn om iets te ‘weten’. En zo blij dat zij oké is! Dames hier ervaring met een ballonnetje etc?

3 maanden geleden

Reactie op Miranda-1004

Gefeliciteerd!

3 maanden geleden

Reactie op Miranda-1004

Van harte!!🎉 Ze had geen zin meer om te wachten🥰

3 maanden geleden

Ben de 30ste uitgerekend maar ze komt morgen met een keizersnede. Is ons eerste kindje.. super spannend maar kan niet wachten❤️

3 maanden geleden

Reactie op danique1294

Ben de 30ste uitgerekend maar ze komt morgen met een keizersnede. Is ons ee ...
Wat spannend! 🥰 veel succes!

3 maanden geleden

Reactie op Minimeid

Bij mij ligt de kleine meid denk al vanaf 33 weken vast! Ik zelf wil ook ni ...
Ik ben 39 weken en was net bij verloskundige die zei dat we volgende week zullen bespreken hoe en wat als baby er dan nog niet is. Wat zijn jou/jullie overwegingen om niet tot week 42 te wachten? :) ben benieuwd!