296 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Tatum2

30 juli uitgerekend maar tot de dag van vandaag alleen maar harde buiken. V ...
Hier ook 30e uitgerekend, mij gaan ze pas donderdag strippen als hij er nog niet is, gisteren slijmprop verloren, dus hopelijk gaat het nog doorzetten 🤞..? Succes in iedergeval ❣️!

3 maanden geleden

Morgen om 09:30 weer vk afspraak staan, ben erg benieuwd wat ze wil doen. Sowieso weer kijken hoe we er nu voor staan en of het meer dan 1cm is. Kleine is sinds uurtje weer zo heerlijk met het hoofd in me bekken bezig🫤 Zijn er meer die opeens zo moe zijn de laatste dagen? Kan elk moment wel slapen, maar als ik lig ben ik niet meer moe🤷‍♀️

3 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Vannacht eens goed kunnen slapen, maar nu last van bandenpijn🫤 gewicht van ...
Heb ook zoveel steken en pijn in mn buik. Geen krampen/weeen maar denk ook echt van t gewicht van de buik en de bewegingen van de baby. Morgen eerste strippoging.. benieuwd of ik uberhaupt ontsluiting heb…

3 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Morgen om 09:30 weer vk afspraak staan, ben erg benieuwd wat ze wil doen. S ...
Spannend! 3x is scheepsrecht.. of al 4e x inmiddels?😅 Ik was gister en vandaag steeds misselijk en vandaag zo ontzettend moe ook.. niks waard!

3 maanden geleden

Reactie op vsteffie

Spannend! 3x is scheepsrecht.. of al 4e x inmiddels?😅 Ik was gister en van ...
4de x😟 maar tel eigenlijk de vorige niet mee die heeft echt 0.0 gebracht. Die 2 keer daarvoor wel enorme krampen etc gehad. Heb vandaag de race naar de wc🤷‍♀️ Heb het idee dat het weer ons lichaam ook gewoon de gek aan steekt ofzo🫤 Maar er is nog nooit een baby blijven zitten, dus die van ons komen vanzelf

3 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

4de x😟 maar tel eigenlijk de vorige niet mee die heeft echt 0.0 gebracht. ...
Oeh aan de race betekent misschien wel een begin🤞🏼 Hier komt de vk morgen voor een tweede strippoging. Ben zo klaar met die buik 😅

3 maanden geleden

Reactie op vsteffie

Oeh aan de race betekent misschien wel een begin🤞🏼 Hier komt de vk morge ...
Strippen niet gelukt. Baarmoedermond is verschoven, doordat de kleine nog dieper is gaan liggen met het hoofd😩 Heb woensdag nog afspraak staan bij vk, maar word het weekend overgedragen aan de gynaecoloog. Mag niet langer dan het weekend lopen ivm grote van de kleine😟 Ff een flinke domper dit, dus hopelijk komt het vanzelf voor die tijd nog

3 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Haha ja hier dus ook als ik het gevoel heb te lekken🤷‍♀️🤣🤣🤣 Zit je dan ...
Ik zit nu in t ziekenhuis. Ik ben opgenomen en zal morgenochtend worden ingeleid. Het lekken was dus wel vruchtwater. Ik word nu behandeld als vrouw met langdurige gebroken vliezen. We zijn vandaag nadat de vk mij kwam checken doorgestuurd naar t zh, ik had groene afscheiding. Tegen 4en zat ik aan een hartfilmpje, ziet er allemaal goed uit. Maar word toch opgenomen en morgen ingeleid. Had al wel 1cm ontsluiting. Voel me nu zo dom he, dat ik dat lekken niet serieus genoeg heb genomen dan dus

3 maanden geleden

Reactie op JaDatIsDaisy

Ik zit nu in t ziekenhuis. Ik ben opgenomen en zal morgenochtend worden ing ...
Ik was vanmorgen nog op controle bij de oudere vk. Die kon me niet strippen, baarmoedermond is verschoven doordat hoofdje nog dieper is gaan liggen. Ze gaat woensdag nog een keer kijken of het beter ligt etc. Maar voor nu staat zaterdag ballon en zondag inleiding gepland. Is week erna geen plek en mag niet langer dan het weekend lopen ivm gewicht van de kleine😢🫤 Heel veel succes morgen en dat je maar snel je kleine in de armen mag hebben🥰😍

3 maanden geleden

Lig nu aan mn 2e hartfilmpje van de dag. Als deze gewoon goed is, dan zie ik morgen pas weer verpleegkundigen

3 maanden geleden

Reactie op JaDatIsDaisy

Lig nu aan mn 2e hartfilmpje van de dag. Als deze gewoon goed is, dan zie i ...
Komt goed! Hopelijk slaap je ook gewoon een nacht goed daar

3 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Komt goed! Hopelijk slaap je ook gewoon een nacht goed daar
Heb net gedoucht en lig net op het vrij harde bed haha. Mn man ligt op de bedbank. Wij gaan slapen. En hopelijk gaat morgen alles goed

3 maanden geleden

Ik ben bevallen! Zo fijn ❤️

3 maanden geleden

Reactie op proudmommmmy

Gefeliciteerd

3 maanden geleden

Reactie op JaDatIsDaisy

Ik zit nu in t ziekenhuis. Ik ben opgenomen en zal morgenochtend worden ing ...
Spannend! Veel succes🤗

3 maanden geleden

Reactie op proudmommmmy

Gefeliciteerd!🥰

3 maanden geleden

Vandaag weer een strippoging op de planning. Ben morgen 41 weken. Bij m’n vorige 2 kindjes beide met 41 weken bevallen, dus eind moet nu toch echt wel in zicht zijn🤣

3 maanden geleden

Reactie op vsteffie

Vandaag weer een strippoging op de planning. Ben morgen 41 weken. Bij m’n v ...
Nog max een week🤣 hier morgen ook 41 weken precies. Sluit me vandaag op met die hitte🥵 merk dat ik geen energie meer heb ervoor en ben er wel klaar mee😢🫣 Hopelijk is je poging gelukt

3 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Nog max een week🤣 hier morgen ook 41 weken precies. Sluit me vandaag op ...
Ze komt ongeveer half 3. Ben benieuwd. Enige lullige is..ik wil graag thuis bevallen in bad. Nu is er in het dorp een grote waterstoring omdat een leiding het begeven heeft. Daar zijn ze al 2 dagen mee bezig. Oftewel we hebben geen water…dus hoe je het wend of keert; we moeten sowieso naar het ziekenhuis uitwijken😅 anderzijds scheelt het wel rommel thuis hahah

3 maanden geleden

Reactie op vsteffie

Ze komt ongeveer half 3. Ben benieuwd. Enige lullige is..ik wil graag thuis ...
Hahaha ja dat zul je altijd zien😢😅 hier morgen nog een strippoging om te kijken of baarmoedermond weer goed ligt (was al verweekt en 1cm ontsluiting). Mag thuis bevallen tot vrijdag ochtend 0800, daarna ziekenhuis. Vermoed dat het gewoon die inleiding wordt helaas, maar dan heb ik wel een einddatum tot wanneer ik nog moet